Pagina's

24 september, 2014

Takip

Takip edeni takip ediyorum

YA Bİ GİT. Bİ HAYAT KUR KENDİNE. Bİ YAŞAM ÇABASI Bİ ENERJİ TÜKET. Bİ SU DEPOLA Bİ YÜRÜ. Bİ GEZ Bİ TOZ ANASINI SATIYIM YA. Ne bu ya. Sen kimsin abi. Seni ben ne diye takipe takip alıyım. Takip edeni takip ederim, siktir git. Kampanya var, üç çorap alana 20 çorap bedava diye kampanya mı olur. ??????. Bi tedavülden kalk bi ya. Bi Zürich de gez ulan. Bi nefes girsin şu nefes borularına. Bi oksijen girsin beynine. Üç çorap alana 20 çorap vereni gördüm lan. Tapuyu da vereyim mi? Al lan tüm tekstil fabrikam senin oslun, istediğin çorap olsun, yanına da buzdolabı hediye. Tam oldu bu.

Güzel sözler burada. Karikatür sayfası burada. Gülmekten öleceğiniz fotoğraflar, hiç bir yerde yok (sanki uzaydan geldi mal). Beni takip et, fotoğrafın beğenilir (yokluğa gel yokluğa). Kısa şarkı videolarım benim sayfamda izleyin, yani diyor ki yalvarırım abi nolur beğen bak sesim güzel değil, gitarı yeni öğrendim nolur ünlü olayım. Trend diye bir konu var herkes takip ediyor. Mesela ALS, bağış yapan sadece iki insan. Sonra bi ara Sebastian in, Nazım Hikmet out. Sonra insanlarda bir takip merakı bi "abi yalvarırım takip et bak ayağını öpeyim, taş böbreğin olayım takipe al". Olur ya, reklamcılık. Herkesin içinde var demek ki...
Biz insanlar bazen yokluğun dibini, yalnızlığın everstini yaşıyoruz. Dışım bahar bahçe, içim Türkü bar kafasındayız. Baktık yanımızda ki insanlar iki gün var, üçüncü gün yoklar; Social medya'ya sarıyoruz. Belimizi sıka sıka, sarıla sarıla hepimiz bir ünlüyüz. Yanımızda ki insanlar asla istediğimiz gibi olmasa bile, takipe takip abi. Sen beni takip et, ben seni yemin ederim ekmek kuran çarpsın geri takip edeceğim. Öl sen. Bukadar yalnızlık neyine? Bukadar çağresizlik? Emek versene sen şu takipçilerin için. Bak bana, o sözleri yazacağım diye karanlık gecelerim çoğalıyor. İlla bir kariyer yapacağım diye... takipe takip.
İsyanlardayız. Acaba diyorum bu insanlar neyin kafasını yaşıyorlar? Takip edeni takip. Beni takip et seni de edeyim. Nolur takip et bak numaramı bile veririm konuşuruz diyeni bile gördüm. Yalvarma ya, uyu sen. Uyumaktan daha güzel bir şey var mı. Şimdi kendimi bir takipe takip kafasına sokuyorum. Abi valla yalnızım. Şu kafadan bi çıkmak istiyorum. İki de bir fotoğrafların altına "Takip edeni takip ediyorum," diye copy paste yapmaktan zevk alıyorum. Okulu salladım, dersler mi? Amaaan koy g•te gitsin. Sonra bi bakıyorsun, 1 takipçin bile çoğalmadı. Yapmayın, etmeyin. Kendinize yazık etmeyin. Takip edeni seri geri takip. Ha yani ciddi anlamda takip etmeyende var. Keşke en büyük derdim bu olsaydı. Beni takip edeni ciddi geri takip etseydim, sevgili olsak, zengin olsak, evlensek, çocuk falan, yalımız, düğün davetiyenin üzerine de "takipe takip" yani diyor ki düğünümüze gel, biz de seninkine geliriz. Galiba bizim Türk milleti Takipe takipi burdan aldı. Lan düğüne davetiye yollasak "bizimkisine gelmedi bunlar biz niye gidelim?" diyen bir milletiz. Unfollow for unfollow.
Geçen de biri bulaşık reklamı yapıyor abi fotoğrafın altında. Ya diyor ki "Bulaşıklarınız ter temiz olacak, deterjanlar burdan!" diye. Ben sana nasıl güveneyim? Nasıl bileyim? Deterjanmısın sen? Reklam ajansı mısın? Nesin sen Sabancı mısın? Kafan mı güzel. Pazarlama müdürü mısın nesin sen? İki liralık deterjana bildiğin 10 TL kargo ücreti ödettireçen bana. Ne diyon? En son biri benim yetim fotoğraflarımın altına takip edeni takip ediyorum yazmış. Gittim buldum bunu instamessage'dan "TAAKİİİPPP. Adımızı takiplere yazdırdım. Takipi de arasına kondurdum. Üstüne takıp çaktırdım. Takip takip takip. TAAKİP" dedim. "Ne diyorsunuz?" dedi ... "Senin ne dediğini anlasam ben de ne dediğimi anlıyacam" dedim arkasındada "Git hava al. Git biraz gökyüzü gör. Nefes al, oksijen girsin beynine" dedim. Yıllardır içimde kalan takipe takip şarkımı böylece coverlamış oldum. Seni anlamıyorum, ama kendimi hiç. Ama gelelim asıl soruya. "What the fuck ik takipe takip?" ... = Bildiğin yalnızım. Yani baya baya yalnızım. Hatta iyi yalnızız ha. Çok yalnızız. Ölelim.

Ha şimdi bu yazı ne alaka? Bende anlamadım, sen de benim gibi anlamadın. Bu satırları okuyan herkes ilk başta "He he takipe takip valla biliyom onu her yerde görüyom" demiştir. Bende yazacam lan bundan sonra, benim farkım ne? Ne lan benim senden farkım. Bildiğin takipe takip. Takip edeni takip ederim. Takip edeni la angara. Seri takip. Takip. Takipe takip eden insan yalnızdır. Mutsuzdur. Hüzünlüdür. Gülmüyordur. Abi WhatsApp'da ki bok emojisi bile gülüyor anasını satıyım böyle yokluk olmaz ya.

Sen hiç unfollow yedim demek nedir bilir misin?
Şüheda Özyar


NOT: Unfollow edeceksen neden selam veriyorsun zalimin kızı?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten