Pagina's

26 september, 2014

Evleniyor

O BİLE evleniyor

Kim kim kim? Yok artık! Lan o BİLE evleniyo ha. BİLE yani. O kim ki ya? YUUH sevgilisine bak. Ay ölcem. Salak yemin ederim geri zekalı ha. Ben BİLE evlenmiyom lan. Okadar akıllıyım. Bence önce kariyer. Sonra koca vs. vs. Ama YOK YA. Onun da mı sevgilisi var? Ne ara bulmuş? Yaz tatilinde bulmuş? Ayy mal. Yaz tatilinde yazın keyfini çıkart ne diye sevgili buluyo (kendisini odaya kapattı). Kim ne demiş, kim evlenmiş, kimin sevgilisi var, kim aldatmış, kim napmış napmış? Ayy sözlenmiş mi?? OHÁ ayrıldı demekkkkkkk, yesssss, ayrıldııııı, sevenler ayrılsın, benim gibi kavuşmasın Allahımmmmm (A)

Ne diyorduk? Sevmek, sevilmek, aşk, saygı falan fıstık, fasa fiso hepsi lagaluga. Hayata bakış açım: lagaluga. Çünkü abi çok boş işler bunlar. Napıyorsun? Müdürüm. Ne müdürü. Boş işler müdürüyüm. İŞTE BU! Hayatta aradığım meslek. Beni yazıp anlatmış. Beni çizmiş. Sevmek, çok fakirlik işi. Yani abi ben class bir insan olarak. Sevmek mi? HAHA. Gülmek? İşte bu. Kariyer abi. Bu dünya da kariyer yapıcan. Bu dünya da seni seven, sayan biri var zaten, Allah. Yani önemli olan Rabbini hissetmek. Tamam anladık yalnızız ama kariyer abi. Herşeyin önde gideni o.
Şimdi depresyona gireceksin, ay mesaj atmadı, ay götüm ağırdı, ay gözlerimi telefonumdan ayıramıyorum, ay onlayn geldi bekliyeyim önce o yazsın, ÇÖÖÖŞŞ online gelip offline gitti, zart zurt lagaluga, sinir, stress, konuşmuyor, etmiyor, terk etti, gitti beni bıraktı yapayalnız okyanusun ortasında, ama baktığımız gökyüzü aynı falan derken ağla abicim? Yok yani ağlasaydın bir de? Giderse gitsin abi koy g*te gitsin. G•tün tekisin de sonra orada ki yıldız sansür değil dersin, yıldızlı bir götsün anlamında. Hayalin olsun. Tamam biz de yağmur yağdığında, gece olunca, telefona amansız amansız "lan yine mi mesaj yok" dediğimiz günler yokluğun dibini vuruyoz ama salla yani. Gurur mu? OF COURSE. O da olacak abicim. Mesaj mı atmıyor. Sen de atma. Kimsin lan sen, ben mi sana mesaj atacam? de. Çünkü emin ol, sen böyle düşündüğün sürece o çoktan başkalarına "selam :)" yazmıştır BİLE.

Şimdi o BİLE evleniyor. Göt kadar çocuk yemin ederim yirmi yaşında kalkmış, sözlenmiş, nişanlanmış, evleniyor. "Aşık olduk biz," diyor güya hava basıyor hani biz aşkı meleklerden çaldık ya söze gel. Allah bozmasın yani ne diyim, Allah mutluluk vermesin. La evlen diyorum, evlenme diyen yok zaten. Yirmi yaşında o BİLE evleniyor. BİLE kelimesi çok ağır bir küfürdür. Ulan ne ara tanıştın, sözlendin, evleniyon. Zaten bunalımdayım, gelen, gidiyor, gelen tekmeyi basıp gidiyor. Sanki sen çok güzeldin de. Seninle zoru başardım lan ben duâ et. Ama O BİLE evleniyor. Nalet olsun. Kendisinin Yıldız Tilbenin paylaştığı tweetlardan farkı yok, boş yani. Mesela Serdar Ortaç bile şarkılar yazıyor abi ne dediğini anlamıyoruz, bu o BİLE evleniyor da ona benziyor yani. EVLENİYOR ama niye abi niye? Kimse anlamıyor. Serdar Ortaç gibisin, varsın ama ne diyorsun? Düğün davetiyeleri geliyor "Salon Sade" de düğünleri var. Ulan o kızı hatırlıyorum, en son "Düğünüm, kır düğünü olacak, çalgılı değil, soft, denize karşı" diyordu. Gitmiş en kıro salonu tutmuş, üstüne üstelik, yemekte pilav ve et var, çalan grup ise "Grup exclusive". Ya bi git. O Exclusive nasıl çalıyor tüm dünya biliyor lan. Marsda bile duyuldu tüm notları bozuk çaldıklarını. Bi garılar yok mu bi oynuyorlar düğünde AYY ALLAHIMM. Böyle rezillik yok. Sonra aralarından ben görünüyorum şöyle kameralardan, nasıl da oynuyorum yarappim. Gaza geliyorum işte napim. O BİLE evleniyor diye ağlıyımmı? Ya geçende bir kız nişanlandı, 19 YAŞINDA. Ay çocuk bi yakışıklı bi güzel bi hoş, bir Pitt bir de Tarkan yani. Yani kıza bak, aynen Sevinç Sırma.

Bazen diyorum ki abi bana noluyor? Yok yani sus otur sana noluyor? Yalnızlık almış başını gidiyor zaten, senin sorunun ne? Ulan o BİLE evleniyor hé? Yok yani evlenmek istediğimden değil. O TİP NASIL EVLENİR? Manasına geliyor. Tabii ki kıskanmıyorum, 20 yaşında evlenmek ben geri zekalıyım gidiyorum demek. Hatta kızlar, okey, tamam anlıyorum bizler biraz çok hayal kurarız. Ama adam olacak erkekler? Git bi hayata karşı bi diren. Sen ne diye aşık oluyon, kız istemeye gidiyorsun? Bi flörtü yaşa bi tad onu. Bi Arda Turan ol, Sinem ile çık sonra bırak abi. Ben olsam öyle yapardım. Adam gibi adam, OHÁ lan!

Lagaluga,
Şüheda Özyar


NOT: Sen BİLE gittin.

"O BİLE evleniyor ha?" dediğimde ben:




"Bize hayal kurmayı öğrettiler, sonra BİLE BİLE çekip gittiler."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten