Pagina's

28 november, 2014

Platonik

Bakıyor mu?

İster sev ister sevme bizimkiler seni görünce seninki geldi diyorlar. YANİ PLATONİĞİM. Anla artık. Senin ki geldi, senin ki bakıyor, aha seninki orada derken çocuk içimizde kurudu gitti yemin ederim benimki de benden haberi yok. Baya düz platonik seviyoruz. Platonik sevmek böyle bir şey. İçimize atıyoruz abi bildiğin içli dışlı geberdik gittik. Artık sev be. Uzun sürdü lan sev sev bukadar mı zor. Eskiden internet üzerinde herkese platonik aşıktım da karşı taraf bunun farkında değildi işte. İşte ne bilim Facebook! Heh. Facebook'tan evlenme teklifleri yağardı lan! Şimdi her ay Selam diye yazan var. Cevap bekliyor işte, o da bana platonik napsın gönlüm onda değil.

Platonik sevmek, sevilmek çok bok bi durum. Abi sen seviyorsun çocuğun haberi yok. Ya otobüse binip de otobüsden inen çocuktan aşk acısı çekiyorum. Çocuk okadar yakışıklıydı ki bi selam bile vermeden bindi, gitti, indi yani. Ona en çok ben yakışırdım. Biz çok hayal kurmayı seven insanlarız. Sevdiklerimızle daha çok hayal kurarız, daha çok sevmeyi iyi biliriz biz sevmeyi hak edene sevmeyi öğretmeye çalışırız. Otobüse binen çocukla nasıl hayaller kuruyorum nasıl. Böyle geniş bir dünyaya sahibim işte. Ama o da mal, ben de. O da bakıyor bende. O benden önce otobüsden iniyor. Daha nezaman göreceğim seni otobüs aşkım? Sen de benimki mi oldun şimdi? Arkadaşlarımın "seninki" dediğin kişi mi oluyorsun şimdi. Lan platonik olduk gittik vallaha. Çok merak ediyorum var mıdır beni görüpte arkadaşlarına "seninki geliyor lan" diyen? (Allahım n'olur enough yani olsun)
Neyse, ben çok platonik herkesi sevmişimdir. Böyle kesin bi yüz olmuştur sayısı. Sokakta beğendiğim çocukla kurduğum evlilik hayalleri Çırağan sarayına kadar. Ondan sonra başka birini görüyorum, onu seviyorum. Ben zor sevmem, ben çok kolay severim. Baktım benimle konuşuyor, severim abi. Sevmenin bukadar zor olduğunu düşünmüyorum. Sevmek ve vazgeçmek bende çok kolaydır. Mesela bir çocukla konuştum zamanında. İşte bilmem ne attım buna sağkolum falan dedim. Sonra çocuk sınav haftaları falan derken zort bir hafta bana yazmadı. BİR HAFTA. Bilmem ne whatsapp'a girdmedim falan dedi. Gördük anasını girmediğini de, facebook falan online'dın, instagram falan onlinedin abi beni mi kandırıyorsun hani enayi değiliz. Dedik çocuğa what's your problem? İşte ben emin değilim sorularım falan var cart curt, çok kavga ediyoruz. Sanki çocuğa git ekmek al dedik. Sanki ondan borç istedik fakirliğin gözü kör olsun. Aylardır konuşuyoruz bir bok yok ortada tabii kavga çıkaracağım. I am a girl. Bir kız net bir şey olsun ister. Ya sevgilimsin ya değilsin. Ya malsın ya da önde gideni. Sevgilim olursan zaten kavganın K'sını çıkarmam yani sonuçta benimsin. Neyse çocuk gitti işte. Ben dedim sıkılırım böyle. Platonik olduğum zaman da herkesi severim. MSN döneminde herkesi sevdim lan, karabelaaşk diye nickname olarak beni ekleyen kişileri bile TRAK diye seven insanım yani benden zarar gelmez. Çocuk gelmiş "ben biraz ileriyi düşünerek hareket etmeyi seçiyorum" demiş. Sanki biz yeşilçam beyinliyiz. Sanki Hülya Koçyiğit nasıl hareket etti lan acaba bi izliyeyim de ona göre davranayım dedik. Ama anlatabildin yani. Anladık. İstemiyorum artık desen de anlardık yani uzatmana gerek yok.
Sokakta gördüğüm çocuğa "bu benimki" diyorum. Çiçek, çikolata alıp çocuğa koşmak istiyorum abi "sen benimsin!" diye. Arkasından sevgilisi geliyor. Bok gibi. Çok güzel kız yarappim Allahım neler yaratıyorsun beni de yap böyle yaw nolcak. Burnuma yap bi güzellik. Parmaklarımı ince yap Allahımmmmm noluuurrr. Kız almış benimkini gidiyor işte! İnşAllah ayrılırsınız da çocuk bi daha yüzüne bakmaz benim gibi bakarsın! Platonik sevmek de acayip bir şey abi. Master olduk bu işte. Ünlü birinin fotoğrafını instagrama paylaşmak gibi bir şey. ÇAĞRESİZLİK. Abi beğendiğin ünlü birini instagrama paylaşmak gibi de çağresiz olmak istemiyorum Allahım nolur okadar yalnızlıktan kokmak istemiyorum. Lan bu devirde çocuk mu yok (YOGGG), o ünlü zaten sana bakmaz. Onu geç sevgililer tanıyorum abi çocuk sırf Adriana Lima'yı instagrama paylaştı diye ayrılanları gördüm. "O kadını mı payalşıcan beni mi!" diye. E çocuk senden beklediğini görmüyor abisi napsın? Şu sağkoluma başka isim vereyim, Rap olsun. Rap söylerdi zaten sağkolum olmaktan çıktı. Bu Rap abi buluştuk bir kaç kere tamam mı gelmiş ınstagrama "Ben seni ilk gördüğümde anlamıştım zaten sen olmayacağını" demiş. E ozaman biz kalkalım. Gidelim yani ozaman. Üzerime alınmayayımda napayım. Benden başka biriyle görüştüğün mü var ne yani, öyle bir şey mi paylaşılırmış, beni mi aldatıyon lannnn!! Benimle dalga mı geçiyonnn? Şerefsizsen söyle de bilelim. Platonik miyiz, neyiz abi. Karşılıksız yani anlıyor musun. Bazen bir şeyin karşılıklı olması lazım. Bize kalsa çocuğun üzerine zıplayıp beyaz mendil sallayacağız "SEVGİLİM VAR ULAN BAKANIN GÖZÜ ÇIKSINGGG!" diye. Çocuk gelmiş "hıhhh, olmazz" diyor. Sensin lan olmaz. Platonik mal.

Biz eskiden çok platonik sevdik. Online sayfalar açardık kendimize. Tüm güzel çocuklara aşık olurduk. Profilini sildikten sonra platonik aşığız. Sonra MSN de çok platonik sevdik biz. Engelleyip sildiğinde fake msn açar eklerdik. Otobüsden inen çocukla aşk acısı çeken insanlarız biz ya bizden zarar gelmez. YAAA. Yaz tatilinde nasıl platoniğim abi nasıl. O hotelde bulunan çocuk sonra o gittikten sonra yerini dolduran başkası. Veya sokakta yürürken sen. Veya o. Bana uzun uzun aval aval mal mal bakan çocuk ama bir bok demeyip giden çocuğa da hala platoniğim, niye konuşmuyorsun ya! Allahım ben hep mi platonik yaşamışım yaw bu ne. Veya sinemaya giderken arkamda oturan oğlanı da platonik sevdim. Instagramda "ÇÜÜŞŞŞŞŞ LAN BU NE!" dediğim çocukların hepsine platoniğim abi bir gün sizinkiler de benim hakkımda "seninki geliyor" diyecek. İNANIYOR. DİRENİYORUZ!

Kızlar benim sevdiğime kenetlenmeyin Allah aşkına bissürü oğlan var.

Bak bakıyım bakıyor mu?
Şüheda Özyar


NOT: Papatya yaprakları da haklıydı, ne beni sevdiğin belli ne de sevmediğin.

Platonikleri görünce ben:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten