03 december, 2014

Abart

Hadi ordan!

Adriana Lima ve Acun? NEEEEEEE? ÇÜŞ YANİ ABART. Ben ve Murat Boz gibi yani. İmkansız. Dalga mı geçiyorsun? OHÁ. Gerçek mi lan? ÖLELİM. Adam imkansızlığı başarmış da Adriana Lima sen hayırdır? Abartmak büyük hobilerimden biridir mesela. Acun nasıl da Adriana'yı kaptı abi kaç gündür bu soruyu sorup duruyorum. Herşeyi geçtim: PARA! İşte burada bu iş dönüyor diyorum. Acun bana bir kere daha bu hayatta hiç bir şeyin imkansız olmadığını öğretti. Yani bir Murat Boz aşkı yaşayabilirim demek? Yessssss!! AYYYY! NASIL ÇIKIYORLAR? Kim kimle çıkıyorrr? Yuuuuh o mu evleniyorrr? Ayy my Lord yani hayatım ikinci el gibi, beğenmeyen bana vermiş bende çekiyorum!

Abartmayı seviyorum. Abi abartmaya bayılıyorum. Böyle büyük bir hobi'ye sahibim, yani benden sana zarar gelmez. Adriana Lima ve Acun? Hımmm. Nasıl anlaşıyorlar lan? "Acun abi beatbox yapcam" gibi mi yani acaba Adriana Lima ne diyor yani. "Aşkım" yerine "Oşkum" mı diyor yani. "Acun money?" diyip Acun abi para mı veriyor yani ne bilim kafamda deli sorular. Galiba burada Serdar Ortaç devreye girmesi gerekiyor yani NELER OLUYOR? Adriana Lima ve Acun'un aşkı bildiğim bir şarkının sözlerini unutur gibi. Mesela: hagdjhfgdfhg Magarena... ahdgfkjhagkfh magarena... adhgfkajgfh magarena.. AAAAA MAGARENA AAHA. Yani diyor ki Allah aşkına what the fuck is going on biri bana anlatsın? Acun'un çirkin olduğundan değil. Yani adam yakışıklı, ben beğeniyorum bi kere, sempatik, komik, gülüşü acayip ya seviyorum, siyah tişörtleri bile cool duruyor adama anlıyor musun ama yani sen kim Adriana Lima kim? Yakında Adriana Lima Pazar keyfi sunuculuğu yapar yani bence yapar. Sonra gittim bu haberin doğru olup olmadığını bir check yapayım dedim. Biz kızlar yok mu biz kızlar. Stalklamakta master okumuş insanlarız. Anlımızda diplomamızla geziyor gibiyiz. Hayatta aklıma gelmezdi ama gittim Adriana Lima'nın instagram hesabına kimi takip ediyor diye baktım. TRAK. Zeynep Ilıcalı'yı takip ediyormuş. Lan dedim bu işte bir hayır vardır da sevdiğin adamın ne yaptığını kontrol etmek için karısını takip etmekte yeni galiba da bir yere yazayım belki bir gün işime yarar. Acun, Zeynep'den boşanmasın için Zeynep 50 milyon istemiş. ÇÜŞŞŞŞŞ ULAN. ABART. Ver gazı ver. Bende ayrılırdım. 50 milyondan bahsediyoruz yani money, money, cash money. Sonra durdum ve dedim ki, vay ulan biz yemeğe çıkarken bile odunlarla çıkıyoruz çocuğun yemeğini bile biz ödüyoruz. Adam gelmiş sırf bir Adriana ile aşk yaşıyor diye karısına 50 milyon verip boşanıyor. Yani diyorum ki Adriana'ya bak Adriana'ya. Bi victorias secret olamadık işte, ama sarma sarabiliyorum. En çok da, adam bildiğin WhatsApp'a girince orada kapı gibi ne yazıyor diye merak ediyorum? Adriana Lima mı. Nasıl havalı ama. Veya uhmm My Love mı? Veya Love mı yani ne bileyim. Bence kesin orada Yeşil gözlüm yazıyordur ahjdgkajhg. Tipik turkish yani. Ama herşeyi abartırım yani. Birini kıskanırsam abartırım. Araştırmanın daniskasını yaparım. Mesela en son Rap diye bir çocukla konuşuyordum, çocuğa "BENİM DUYGULARIMLA OYNAMAYA HAKKIN YOKTU" dedim. Bi baktım abi WhatsApp ekranında gülüyorum. Çocuğa karşı birşey bile hissetmiyoruz ama maksat dram yaşatmak. Arada bir katkımız olsun. Hep bu romantik filmler, dizilerin yüzünden yani. Nasıl dram nasıl. Sen benimle oynadın falan filan da boş yani adhgfkjgfd. Sonra dedim Şüşü abartma yani çocuk cidden sevdiğini sanacak bokunu çıkarma boş ver dedim geçtim. Bi baktım bu çocuk yazıyor tamam mı işte ne yazmıştı ya "ben sana her inandığımda bir buz dağına çarpıyorum" falan birşey dedi. Lan dedim abart anasını satıyım Titanık mıyım neyim yani batan geminin malları gibi kaç kere çarptın? Kaç kere dram kitap, sözler okudun. Ay dedim çocuk depresyon takılıyor kaç. Şüşü KAÇÇÇ. Yani diyorum ki abartırız. Herşeyi abartmayı severim. Sonra benimle konuşmak isteyen trilyonca insan var yani sen konuşmasanda olur pek umrumda olmaz hani o saate kadar seni stalklamışım, aramızda ki bağ koptuktan sonra da takip bile etmem yani. Ve mesaj ile bitirmek de ne ezik seni. Zayn müslmn bi kre. slk. Yalnışlıkla bile profiline girmem hani. Bak Acun'a, Allahım bana da böyle bir alın yazısı nasip et yarappim bi ne bileyim Murat Boz'dan başlarız sonra bakarız yani. Adamın alın yazısında "Adriana Lima" yazıyor demekki. Fantaziye gel.

En çok da merak ediyorum abi Acun Adriana'ya trip atıyormudur veya tersi? "You where online at 09:30pm and you read my message but you don't answer it WHY ADRİANAM WHY. WHY YEŞİL GÖZLÜM WHY?" ... Ulan o kadının tribi bile acayiptir ya bence. ŞOK ŞOK ŞOK! Adriana Lima Acun Ilıcalıya trip atıyor! Okudu ama cevap vermiyor. Şimdi! Yhaaaaaa! Bende istiyom bende. Banane. Bende istiyom baynada vey yayappim. Adriana Lima ve Acun gibiydi aşkımız. Ne oluyor belli değil yani. Sonra biri çok güzel günaydın yazıyor her sabah. Açık çay da seviyor. Adriana Limanın erkek versiyonu gibi. Hem ünlü, hem zengin hem yakışıklı, tüm kızlar onu seviyor ama o beni seviyor. YESSSSSSSSS! Ama yine de Adriana Lima'nın kuzeni falan var mı acaba yani beni anca o kurtarır adjhgfakjhdg.

Olacak olacak,
Şüheda Özyar


NOT: Sen imkansız değilsin.

Acun ve Adriana'nın aşkını öğrenince ben:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten