Pagina's

05 december, 2014

Boş konuşmak

Ne diyon yaw?

VALLAHA BAKIYOR! Ayyy kızım kafasını çevirip yeniden sana bakıyorrrr. Evet. Bakıyor dedik ya. Ayyyy kesin konuşacak kızımmm!! Ha. Döndü lan. Gitti gitti. Gitti boş ver. Aynen boş ver gitti zaten. İşte buna benim hayatımın özeti derim. Baktı ve gitti. Vardı ama yok. Güzeldi çirkin oldu gibisinden. Konuşmayana kadar herkes güzel. Sonra baktın çocuk konuşuyor, kaçacak delik arıyorsun. Arkadaş olduğun herkes çok şanslı bence. Seninle arkadaş ve sen buna değersin. Mesela arkadaşlar en çok bu anlar için: "Bakıyo mu la?" ... "La olm baksana" ... "Baksana ya gidecek!!" ... "OLM YUH! İÇİNE GİR DEMEDİK!" ... "Yaw tamam zaten senden bir şey isteyende kabahat".

Baktı, bakıyor veya hiç bakmayan da var. O düğünlere gidip de çocuğu kestirdiğin an var ya. Sırf o baksın diye nasıl oynuyorsun pistte öyleee. Ayyyy. Halay başı olmuş bir de sırf çocuk görsün diye roman bile oynuyorsun! Ama çocuk bakmıyor. Sırf bazen o düğünlere gidip de kestirdiğim çocuğu kolundan tutup "BURADA Kİ KIZLARA BAKAMAZSIN. BİR TEK BANA BAKACAKSIN" diyesim geliyor. Ya o çocuk benim bir kere! Sen kıg! Seni istemiyom. Bizim benimsemek gibi bir durumumuz da var. Kimi görsek "aha o benim" ... "bu da senin olsun" diyoruz. Mesela ben en güzelini kaparım, en kırosunu Ağırızaya odaklarım "La olm bak şu da seninki olsun" derim. En yakışıklısı benim Oley! Düşlerimde çok mutlu bir insanım aslında. Eğer hayal ettiğim herşey anında gerçekleşseydi??? OVVV Murat Bozzz!! Vayyy Kıvaçççç!! YUUH Çağatayyy!! derken aynaya bakıyorum abi aramazsan arama yar aramazsan arama moduna gidiyorum. Yani elin öküzü için krizlere girmeye değer mi? Değmez! Hatta şu ki hiç yalnız kalmayan insanalr var ya. Nerden buluyorsunuz yaaa? ALLAH AŞKINA? LOVE ADINA. Bi söyleyin. "Aaaaa şu yakışıklı kimm?" diyorum, "Ya yeni tanıştık" diyor. Yani diyor ki Şüşü come on bende yok yok yani who the fuck do you think you are. Hep var onlarda. Allah seni kahretsin. Allah sizin belanızı vermesin sor bakıyım kuzeni falan varmıymış? Kardeşi? Abisi? Dayısı da olur yani? Arkadaşı falan? Hı? Yok mu? Nasıl yok? Neyse...
Okulumda bile "yuh ulan bu nezamandan beri bizim okulda?" diyorum. Ya çocuk evrim geçirdi de böyle yani hiç görmedim ya da vardı da ben görmedim ama imkansız yani her gün arayıştayım adjhgfakjg. Okulumda ki çocuk bile imkansız abi nasıl yani var ya hayaller Murat Boz, gerçeği de yok anlıyon. Geçen okulda yürüyorum bi baktım uzaktan beşli altılı grup çocuklar yürüyor. Cebimden Biskremi çıkardım belki reklamlarda ki gibi etkisi işe yarar diye. Durakladım. Şoktayım abi nerden çıktı lan bunlar diye, bir de elimde Biskrem... çocuklar yanımdan geçti. Var mıyım yok muyum belli değil AMA ÇOK YAKIŞIKLIYDI LANNNNN VALLA. Haftalardır bir çocuk üzerinden konuşabilirim. Biri için canım çıksın ulan conim conim yemin ederim senin haberin yok ama seviyorum ulan seni!! Bu gönül iki dakikdadır seni seviyor! Her yerde herkesi seviyorum. Ama yakışıklı olman şartıyla. En son biri benim boyumdaydı. Krizlere girdim. Lan zaten bende boy yok gurbanın olayım yapma bunu bana, topukda mı giyinmeyek? Biz istiyoz, Rabbim veriyorda biz beğenmiyoruz galiba. ALLAHIM N'OLUR BİRİ MESAJ ATSIN YA Bİ SEND TUŞUNA BASSIN COME ON! diyorum. Dayım gelmiş Facebook'da fotoğrafımın altına "Annenler nasıl? diye soruyor. Mesela en büyük örnek yani nasıl söylesem "Amaan valla ha kim görecek beni?" diyorum bir kol gibi bu cümle bana giriyor. Herkes gördü. HERKES. Eski sevgilimden tut, umut ettiğim yeni sevgilim bile gördü yani. BAKKALIN OĞLU bile gördü, artık o bile istemiyor beni. En son umudum oydu benim. Bir söz var ya nasıl dı o, hıh "Her gün son gününüzmüş gibi yaşayın" diyor. Yemin ederim bu cümle gibi yaşamak istiyorum ama olmuyor lan. Olmuyor yani zorluyorum kendimi. Bakıyorum oram kıllı, buram kıllı, kış gelmiş sakal, bıyık all inclusive uzmanı gibiyim ulan az sonra geberip gitsem yıkasalar beni "ıııyyy bu neyyy" diyip beni kenara koyacaklar diye ödüm kopuyor çünkü BITCH PLEASE I AM FABULOUSE.

Bir çok şeye anlam veremiyorum bazen: BAKIYORRRR BAKIYORR diye mahalle karıları gibi bağıran arkadaşıma mesela. Baktığı gibi giden çocuk? Veya güzel kızlar çirkin oğlanlarla. Veya güzel oğlanlar en zottirik kızlara çıkarken. OĞLAN BIRAKMADINIZ OĞLAN! Sonra bizim okulda ki o oğlanlar Allah aşkına nerelerdeydiniz? Düğüne gittiğim zaman o çağresiz danslar? Düğün yemeklerin hep pilav ve et olması gibi mesela. Veya oğlanların boyu niye kısa lan hadi biz kızlar anladık. İngilizceyi niye anlamıyoz? bir dizi seyrediyorum. Adam "Shut up!" diyor. Annem "Shut up neydi yaw" diyor. Lan okadar yordu ki bu soru cevap bile vermek istemdim. Kadın kendi kendine çözmeye çalışıyor işte "neydi yaw" diyor ... "Bizim bildiğimiz şarap mı?" dedi dedim WHAAAAAAAAAAAATTTT?? ALLAHIM AL CANIMI N'OLUR YAW.

Ne dedim?
Şüheda Özyar


NOT: Açık çay var.

Arkadaşım "BAKIYOO VALLA BAKIYO" diye abartırken ben:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten