19 november, 2014

Abiye

Renkli renkli

Düğünlerde giyilen abiyelere son! Ya şuna bak ne giyinmişşş? İğrenççç kırmızı, ayy buna bak yeşil... lan bu ne gökkuşağı gibi. Cinayet sebebim olabilir. Böyle abiye mi olur lan valla moda ölmüş. Bu insanlar nasıl düşünüyor. Hangi kafayla bu abiyeleri alıyor hiç anlamıyorum. Gelin tarafında ki tüm kadınlar bir biriyle red carpet'a gider gibi yarışıyorlar abi rengarenkler. RENGARENK. Bir de damat tarafına bak. Çocuk onlardan diye... şu tipe bak şu tipe. Bok gibi giyinmiş kızım. RESMEN BELLİİİİ. Ay OHÁ. Hangisi gelinin kız kardeşi, hangisi yengesi, hangisi halası, kuzeni hiç belli değil. İğrenç ötesi. Neyi ölçüyorsun? Sabrımı. Artık nefret ettim. Tahammül sınırım da, artık sabrım tükendi. ŞİŞTİM. Sinir hastası oldum ya, akıl sağlımı kaybettim.

Bu elbiseler ne böyle abi stock'da abiye mi yok. Bitti mi yani tükendi mi. Doğru düzgün bir renk de mi yok? Siyah giyin. Bana kalsa siyah giyerim, hiç de bile cenazeye gider gibi durmuyor. Gayet şık. İlla düğün var diye ne olmamı istiyorsun yani? Özlem Özden mi olayım? Fake nişanlım mı olsun istiyorsun. Zaten şu orta pistte tüm sevgililer oynarken orada yapayanlız "hay anasını satıyım bu kaçıncı düğün hala yalnızım" diyorum. Bu da bi siyah giyebilmemin bir nedeni galiba.
Konu abiyeler ise, COME ON. Come on baby okadar da zor değil sana yakışan bir abiye giyinmek. Lan teyze'ye bakıyorum bordo, yenge yeşil, kız kuzenleri hooop mor ve ötesi, sana kırmızı çok yakışıyor, sarı gelin, turuncu yar esmer yar sonra bir pembe mezarlık olmak istedim. Hadi o renkleri geçtim abi niye üzerine yakışmayanı giyinmiyorsun. Kız gördüm 17 yasında sırt dekoltesi New York'a kadar. Direk bileti alaydın canım? Sen onu nasıl kaldırıyorsun? Hiç mi bir Nur Yerlitaş yorumunu dinlemedin? Hiç mi abi bi o tarz benim, bugün ne giyinsem'e bakmadın, hiç mi ayna bulamadın lan mirror mirror. Birini daha gördüm, elbise iki çift. Dedim okey olabilir. İşte üst taraf crop top, göbek desen bunalım, boşluk yani ve sonra uzun bir etek. Bi bakıyorsun: oh fena değil. Sonra dön yeniden bakıyorsun: O NEY? Allahım boşluk diye bıraktığı deliğe bi bak istedim, göbek ne o göbek. Salonda 1500 kişi var. Kız gelmiş üçlü elbise giyinmiş. Üst kısım, göbek, etek. Böyle nasıl bok. Nasıl iğrenç abi hiç mi biri gidip de demez "değiştir" şunu diye. Abi işte bilmem ne, balık formlu elbise giyinmiş milletin yorumu: kesin ip var amınakoyım bak oraya. Çizgiyi de mi görmüyor. Yeşil yeşil giyinmiş brokoli gibi gelmiş, orayı çek burayı çek. Biri gelmiş kırmızı kırmızı, lan biri de değil sülalecek kırmızı giyinmişler, domates değil manav mübarek. Düğüne geldik kalıp "iki kilo beş lira beş lira" diye gaza geliyorum. Hatta Allahım. Yarappim. Bu saçlarrr neeee. Ayyyyyy. Kuş sepeti gibi. Bok bok. Bok gibi. Ne yapmış o öyle. Topuza bak yaa. Ne bu kafa ne? Bu neyin kafası? Abi elbiseyi beğendik desek kafadan kaybediyor. Gideceğin kuaför çok önemli. ÇOOOOK önemli. Yemin ediyorum anlamıyorum. Kafalarına şekiller, güller, topuzlar, oradan toplamalar, örgüler, bana bırak diyişler. Yüzünde ki makyaj ne? Ay bunaldım. Bana bırakacaklar bu düğün organizasyon işini hepsini ben ayarlamam gerekiyor. Kız 20 abi 20, yüzünde ki makyajdan dolayı kızla iletişime bile geçemiyoruz "kinişimiyrim" diye. Şu düğünlere abiye giyen herkes hormonlu abi. Aynı o ses türkiye de ki yarışmacılar gibi. HEPSİ HORMONLU. HEPSİ. Abi dün 16 yaşında bir kız çıktı. ÇÜŞ LAN! dedim. Elimi kolumu uzattım televizyona girişiyordum. Bu on altıysa ben neyim abi. Kızlar görüyorum ben yirmi diyorlar. Ben neyim ozaman? Ben öleyim ozaman, şuradan gideyim oldu ozaman kalkalım biz. İlla bunalım, illa bi sıkıntı, bu yüzden televizyon seyretmeyi sevmiyorum abi bu hormonlar nerden geliyor? Bir kız daha vardı, ben 23 dedi: "ANNE HALA UMUDUM VAR VALLA ŞÜKÜR" dedim. Kız güzeldi lan. Napalım bizde işte bizden güzelini görünce çürüyoz, kokuyoz, kıskanıyoz napalım yani hormonlar böyle çalışıyo.
Ama en güzel elbiseler siyah elbiseler bence. Ama taşımasını bileceksin. Gelip de gökkuşağı gibi yürümeyeceksin. Incıklı bıncıklı, starwars hayranı bir şey ile gelmeyeceksin. Sade olacak sade. Mutlu oluyoruz sizi görünce çünkü abi bok gibi durmuş. En son ablamın kınasında çok sexy göründüğümü hatırlıyorum, çok açık mavi renki strapless bir elbise derken kafam bir elidor kızı, vücut yaza doğru olduğundan dolayı victorias secret. Kısmetimin açılma nedeniydi o elbise. Düğünü oldu abi böyle bombok bir renk, hatta borumbok bir renk giyindiğimi hatırlamıyorum. Saksı mavi bir elbise istedim, geldi bana götlalesi bi mavisi. Sonra dedim ki abi bu gelinin kız kardeşlerinin bir suçu yok. Düğünün verdiği gazdan dolayı biz böyle giyiniyoruz hepimiz. Üstelik düğünde saç bile bozulmuştu en son elbise de yırtıldı dedim oh abi kebap bu ne rahatlık yırtıl yırtıl sende hatta ben de şuradan yırtayım olsun mavi. Bu kınalar hep düğünlerden daha güzel oluyor bi anlamadım gitti.

Hep kızları çekiştirdim ama siz erkekler. Your adamlar. Siz her halinizle sexy insanlarsınız. Abi siyah bir pantalon üzerine beyaz tişört bile giyinseniz yakışıyor size. Düğünlerde siyah pantalon, cıks bir ayakkabı, beyaz bir gömlek giyinsen bile you are so hot (FİZİK DE ÖNEMLİ TABİİ). Gelip de beni bir dansa kaldırmadığınızdan dolayı hepinizden nefret ediyorum. Ama kızlar giyinmeyin abi. Teyzenize söyleyin kahverengi giyinsin ona yakışan bir renk giyinsin sende gelme öyle kırmızı kırmızı kan kırmızı bok yakışmıyor bile aldanmayın Hande Yener'e o da ne dediğini bilmiyor bazen. Sana kırmızı çok yakışıyor diyor gelmiş mutfakta hıyar kesiyor??????

Gözüm kara kalmadı yara oldum rongo rongoronk,
Şüheda Özyar


NOT: Gökkuşağı gibi gülüşün var.

Ablamın kınasından:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten