Pagina's

17 november, 2014

Kilo

Zayıflamam lazım!

Spora gidelim. Evet bence de. Aynen yarın gideriz. Neyse haftaya. Kızım kış sezonu zaten ye bence yazın zayıflarız. Her neyse seneye artık eritiriz (Obezit oldu, kan şekeri, tansiyon falan derken fırladı gitti). Allahım bu kilolar ney ney. Ruhmen daralıyorum böylesi yok. NEREDE O VİCTORİAS SECRET'DA Kİ VÜCUT NIRDI? Bu vücudum çok merhametsiz. İşine geldiği zaman yiyor, konu spor olunca "Oruç geliyo oruç, 10 saat yemiyecen boşver 5 ay bekle sen" diyor. Nasıl da ileri görüşlü oluyoruz istesek. NEE? Ayyyyy götlalesine bak ya yemin ederim nasıl zayıfladı o öyle? Kesin kelepçe taktırdı. E salak. Valla salaggg, de ona kelepçe bileğe takılır mığdende ne işi varmış cnm:) Aşkı götünden anladı buna denilir galiba ahdgfakjhg.

Benim yiyip de zerre kilo almayan arkadaşlarım var ki ben hiç o katagoriye giremiyorum. Bir de her ne yediğine dikkat edip "ay bu 100 kalori" diyen arkadaşlarım var da bunlarla takılsam kesin Gone Girl'da ki Amy kadar psikopat olurdum galiba. Bu kilolar ne ve bu kilo ne abi göbek nedir yani bu ne? Bu kilolar çok fazla. Her yerdeler. HER YERDE. Bacak, kalça, göbek, baldır falan filan derken bi bu kiloları kaybedemedik. Herşeyi kaybederiz de kiloyu asla. Hadi onu salladım kilo almak için herşeyi yiyen ama 1 gram bile kilo almayan insanlardan nefret ediyorum. Evet aynen. O nasıl bir özgüvendir o. Nasıl yiyorsun da kilo almıyorsun. O nasıl bir ciğer. Bir böbrek, safra kesesi, gırtlak gırtlak bence o nasıl bir g•t yarappim yediği gibi de çıkıyor tövbe lan tövbe. Yiyipte çıkaramamak diye bir olay da var. Ozaman sar kendini yeşil çay'a sarıl nane çayına, sarıl kahve'ye iyi ki varsın.
Yaz tatilinden bir ay önce acayip spor yaptım. Böyle haftanın beş günü full gittim. "Bu yaz kaptık six packlı sevgiliyi" derken gaza gelip her gün iki saat spor yaptım. Beni görenler "aaa zayıfladın!" dediler. İşte duymak istediğim bu. Yaz tatiline gittik, fizik desen o biçim herşey harika yaz tatili sırf bu fizik yüzünden bile iyi geçti. Neyse yaz bitti, sıkıntı, stress, depresyon, bunalım, tansıyon sonra bir de Bu Tarz Benim derken baktım hiç kilo almadım ama ayna bana öyle demiyor. Ayna abi beni çok yanıltıyor. Baldırlar, kalça desen harita kadar, bacak hiç olmamış. ŞİŞMİŞİM. KİLO ALDIM ALLAHIM. Ama nasıl oluyor da tüm kıyafetlere sığıyoruz yine de. Neyse spor salonu yemin ederim bi 20 metre uzakta ama hiç gidesim yok. Geçen evdeyim. Sınavlar bitti oh şükür 3 sınavdan iki sonucu almışım, birini 55 ile tutturdum valla diyerine 70 aldım. Kalkıp halay çektim, göbek attım, horon teptim, halay başı oldum o ne lan o nasıl yüksek puan diyerekten sevindim. Diğerini bekliyoz işte. Tuttuysa tutmuştur. Neyse herşey yolunda gidiyor gibi ama sevgili hala yok derken abi biri bana "İnsanity" demişti. İvana Sert'in anladığı insan eti değil bu INSANITY. Evet. İnsanıty evde açıyorsun abi hop iki üç hareket minimum 30 dakika, maximum 45 dakika böyle herşey sıkılaşıyor ve yağları eriyor dediler. Aynen böyle anlattılar bana. Oh iyi lan dedim. Pilates gibi yani. Geldim gaza evde en ala programı buldum. 30 dakika sürüyormuş. Dedim oke. Açtım dolabımı bir Bülent Ersoy'un şarkıya başlamadan önce ki ruh hali gibi. TRAAAK çıkarttım içinden spor kıyafetlerimi. Spor yapacağım olum ben ne diyon sen der gibisinden giyindim kuşandım aynaya baktım "Bu bacaklar gidecek ulan!" diyerek kendimi bir güzel de gaza getirdim. Artık hazırım! Artık bende bir o mükemmel sevgili olmaya hazırım dedim ve spor programını açtım. YEMİN EDİYORUM. Bak Allah belamı vermesin ikinci dakikada nefes darlığından yere oturdum "Bu ne lan!" ... "Lan bu ne ölüyoz olm kendime eziyet"... dedim. PES ETMEDİM! Go Şüşü! YOU CAN! YES WE CAN! Dedim Allahım böyle kendime gaz verdiğimi görmedim. Verseydim evlenmiştim valla. Devam ettim. Sevgili olacak! Ve başladım yeniden. Ama nasıl zıplıyorum. ÖLDÜK LAN GEBERDİK KOKTUK. Nasıl hareketler bunlar ya. İndim, çıktım, koştum vallaha zıpladım derken abi en üst katta odam, Masterın odasına çökecek bu ne krak kruk ötüyor. Bi baktım Master odama daldı "Napiyon lan manyak mısın kafayı mı yedin bu ne?" dedi. El kol uzattı böyle. "İNSANITY OLM SEN NE ANLARSN:)" dedim. "Ya bırak okulda da yapıyorlar bizim sınıfımızda ki kızlar 10 dakika bile dayanamıyor" dedi. "Ben 60 gün boyunca yapıcam" dedim. "He bok" dedi. "Var mısın lan iddaaya €50?" ... "Yok ben seninle iddaaya girmem"... "Tamam €100 ozaman"... "Yok hayır girmem"..."Sana 15 dakika veriyorum. 15 dakika idare et" dedi. "Tabii olm ayıpsın" dedim çocuk gitti. Bana 15 dakika verdi. Bi güldüm önce. 15 dakika da nedir gelir geçer dedim. Sonra açtım Allah belamı vermesin 17 dakika da bıraktım arada 10 dakika da ara vermiştim hani sonuçta 17 dakika oldu. Zıplamalar koşmalar hepsi bu kilo yüzünden. Git spor salonuna yap sporunu gel eve ya yazık odanı yıkmaya değmez dedim. Master geldi geri odama baktı yerde iki büklüm Emrah gibi oturmuşum terden su oldum geberdim "Noooldu?" dedi. "17 dakika" dedim sustum.

Niye kiloluyum Allahım niye niye. Niye bu yağlar bu eritmeyen cipsler, şekerle, çikolatalar why my lord why? Böyle bazı kızları görüyorum abi canları çıkıyor spor salonlarda. Bazen özeniyorum işte ne bilim her yerim hamur gibi, bi kıyması eksik diyorum. Sonra diyorum ki "olum ben böyle güzelim daha ne". İki saniye sürüyor bak yemin ederim. Burcu Esmersoy'u görüyorum böyle ne bilim Serenay falan nasıl zayıflar. Beni bi ayakta tutan Kim Kardashian. Kardaşım benim yemin ederim onda da kalça var. E zayıf falan da değil yani direğim benim mübarek beni bi sen mutlu ediyorsun böyle. Ne yesem ya? Çikolata? Ihmm. Şeker olur. Patates kızartması!!! Ay bol ketçap mayonez üzerine de soğan yedik mi ver elini "bu çocuk beni niye beğenmiyor lan?" düşüncesi. İnsanity. Spor. Yaz olsa da zayıflasak yemin ederim kilo aldım.

Zayıflamak için günde üç litrle su içeni gördüm, kızım sen hayırdır depo musun? Pınar su musun? Franchise yapalım istiyorsan maşAllah. Nerede bu Murat Boz gibi six packlı yakışıklı beni kıskanan kimseyle paylaşamayan sevecen adamlar nerdeeeeeee?

Merhaba kilo,
Şüheda Özyar


NOT: Beraber yemek yiyelim.

Her gün ben:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten