Pagina's

03 november, 2014

Çirkin

Bu mu sevgilisi?

Sevgilisine bak AYYYY. I am so more beautiful yani. Bu ne yaaa? Valla bok gibi uyum söylim sana. Kriz geçiricem ay tut beni. Bu ne la? Ayyy bu ne inanmıyorum. Hayatta olamaz. Ben BİLE daha güzelim ya bu nasıl bir şey. O çocuğun yanında ben olmam gerekiyor ya adaletine edeyim dünya. Böyle uyumsuzluk mu olur ya. Matamatik sorusunda ki X gibi. Ayy Halil Sezai ft. Burcu Esmersoy kadar uyumsuzlar. Ya bana niye gelmiyor bunlar, bana bana. Dış görünüş herşey değil derer yani come on hepimiz biliyoruz dış görünüş is everithink. Everythink? EVEREYTHİNK. Yani ne diyorum "Ay kız şunun sevgilisine bak"... OOFF NOO. NO Allahım NOO. Bu nasıl bir alın yazısı Allahım NOO. Benim bile böyle bir alın yazım yok ya sevgiliye bak: ÇÜŞŞŞŞ. YUH LAN BU NE??? Nasıl nasıllll? AYYY ÇOCUK ÇOK MU AŞIKMIŞ???? YHAAA bu ne yaa. Ben kızın tipini gördüğüm zaman yön değiştiririm ya yön yön, bu çocuk nasıl ona aşık olmuş da bana olmamış???

Bir insan bukadar şanssız olamaz. Bukadar evrenin zort dönüşü olmaz abi hayat bana Halil Sezai gibi uzattıkça uzatıyor, dalgasını geçtikçe geçiyor lan yok böyle bir şey. Her bir insanın dönüş noktası varmış, benimkisi noktalı virgüllü, noktalı virgüllü gidiyor. Onun nasıl öyle yakışıklı bir sevgilisi olur? Sorusunu her gün kendime soruyorum. Dışarıda yakışıklı birini görüyorum "Bu var ya bu"... diyorum "Benim olaydı ya"... "aaaa haddiii yaaaaaa. Sevgilisi mi varmış? Bu mu sevgilisi? BU MU?" ... - Çalınan şarkı: Güvendiğin dağlara karlar mı yağdı... - Yani diyorum ki, acayip yakışıklı bir Brad Pitt'in yanında Jolie gezmesi gerekirken (yani ben), niye bir Brad Pitt'in yanında Yıldız Tilbe gezsin? Niye abi niye? O nasıl bir kızdır ya. Biz kızlar başka kızlara gıcık oluruz. Ben benden güzel olan herkese, sevgilime yazan, yanına yapışan, onun tüm kız kankalarına uyuz olurum çünkü why? anlıyon. Boş işler bunlar. O kızın bile sevgilisi var ya ölcem. O nasıl bir özgüvendir o. Çaşıdayım, Allahım neler kaçırmışım neler yaaaa. Ben evde otururken tüm Boy'lar burada geziyormuş, benim kısmetim buradaymış diyorum Allahım artık duvardan başka birini sevebileceğim derken bi bakıyorum tüm o yakışıklıların yanında bokkey gibi bir kız. Selena'yı üç kere çağırsan seni kurtarmaz anlıyon. Geziyorum abi çarşıda bakıyorum benden bakımsız biri tamam mı, zort yanına biri geliyor Allahım diyorum arasam bulamam. Facebook'ı, ınstagramı delik deşik etsem bulmam bu nasıl yakışıklı bir çocuk. Onun bile sevgilisi var ya anlamıyorum. Aynaya bakıyor "Peh"... "Ulan benden daha güzeli yok" diyorum, bakıyorum yanıma boş. Solum boş, sağım boş e eski sevgililerim desen zaten hepsini hangi kafayla beğendim bende anlamıyorum, so bitch please beni bile hak etmiyorsun. En son çalıştığım bir mağzada Marka ile kısmetimizi aradık. Dedik: kesin bulacağız. Nezaman yakışıklı çocuk görsek arkadan sevgilisi çıkıyor. Ya yok böyle bir şanssızlık dedik. Kimi beğensem, bi sevgili. Sevgili olmasa da beni beğenmiyor arkadaş bende anlamadım. Onun BİLE sevgilisi var, nasıl oluyor? Kıza bakıyorum MY LORD diyorum sonra bu soruya cevap bulamıyorum. Ben sözlenmeyi, nişanlanmayı, evlenmeyi geçtim zaten düşünmüyorum ulan benimle çıkarmısın diyen de yok hani de bari anlıyon, çay içelim de bir şey de. İnsanlar nasıl oluyor da bi güzele çirkin gidiyor I don't know. Mesela Murat Boz OWWWWW, eski sevgilisiyle ayrıldı diye bir kına yakmadığım kaldı, yani bana kalacağından değil abi o nasıl bir kızdır? Belki de yetmiş milyon insan arasından benimle çıkar nerden biliyon? Böyle bazen çok tuhaf ama dünya da bir çok insan var sen gelmişsin yalnızlığın dibini boyluyorsun. Tüm yakışıklı oğlanları o çirkin kızları kaptı NOLUR BANA GEL YA. Bari çirkin olsun ama zengin olsun ona da rağzıyım da oda beni bulmuyor hani. Marka ile mağzada kısmet aradık abi yok böyle yokluk. Çıkacağından değil hani insan bekliyor işte. Bence kendine güvenen "abi ben yakışıklıyım, güzelim, bana herkes bakar ama sadece sen bak bana yeter," diyen biri direk mail atsın abi böylece online Esra Erol izdivacımı da gerçekleştirmiş oldum (oh be rahatladım). Ama böyle işte nasıl oluyor da elin hödük kezbanı bir pirens yakalıyor ben kurbağı bile zor buluyorum anasını satıyım ya. AYRILMIŞ MIIII? ALLAHIMMMM!! YESSSS!!! Çocuk bana kalacağından değil ama çocuğa yazık ya öyle bir kızla ömür bile geçirilmez. En son bir düğündeydim. En güzel düğünlerde süzerim. Abi kız bok gibi, çocuk baya bildiğin yakışıklı. Kız evleniyor ben kendimi kızın yerine koyuyorum dahada güzel yakışıyoruz diyorum ya bu nasıl bir beyin terkdir. Sonra bir çocuk gördüm Allahım, DELİCİOUS, BABY YOU'RE MİNE diyorum, ayarlıyacagğiiim seni spaydiiiiimmm, YESSSS, aşkım kelimesi de sana nasıl yakışıyor ayyy bana papatyam dediğini buradan duyabiliyorum derken bi bakıyorum parmağında yüzük arkasından Nur Yerlitaş face kız geliyor, kolundan tutuyor alıp götürüyor aşkımı.... gitme.... çok hayaller kurmuştum seninle.............. "Bok gibi kızın aldığı çocuğa dön bi bak istedim" dedi Hayat. :)))))

Ben çok çabuk sıkılırım aslında. Baktım bu iş çok uzuyor, kısa cevaplar veririm, isteksizce yazarım hatta seni umursamayan bir noktaya beni getirdiğin zaman haberin olmadan kaybedersin. Çirkin sevgili de böyle bir şey. Bana yakışsın ya abi bok gibi görünmesin veya zengin olsun ona da okey. Hatta benden ayrıldıktan sonra benden çirkin olan bir kızla çıktığını gördüğüm zaman ki reaksiyonum: HAHAHAHAJHGDFJKHSGDFKHAJSGKFHJG.

Zaten benden güzeli yok ya neyse,
Şüheda Özyar


NOT: Armutun iyisini ayılar yer.

EVLENSEM Mİ?



4 opmerkingen:

  1. Maşallahın var kız nasıl yok yani sana sevgili?! Leuk geschreven X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Süper yazmisin! Ahhahahahahaha gülmekten öldüm �� same here!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mukemmel yazmisin Şüşüüü

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen