Pagina's

07 november, 2014

Mavi tık

Abartma

Sadece okuduktan sonra iki saniye sonra cevap verdi abartma bence. Saçmalama tabii ki de ayrıl. Küfür gibi ya ben olsam terk ederdim. Aynen, üç kere boş ol der engellerdim yani. Afferin, beğendim bu düşünceni. Ya manyaklaşma kızım mavi oldu işte ondan sonra neeeeeeeeee? Ay OHÁ kırk iki saniye sonra mı cevap vermişşş. Çüş, sende de iyi sabır varmış valla. Ben direk basardım kavgayı, ayrılıdım yani. Sil şu WhatsAppı kurtulalım. Yani bence hepimiz ayrılalım. Allah bilir kimlerle konuşuyorrrrr. Aynen... NEEEE? Mavi olduktan sonra hemen mi cevap vermişşşş? Ay ona mavi olalım mı de, valla bak anlarsa senindir anlamıyorsa öküzdür yani.

Ne bu şimdi? Mavi tık? Adamlar gri tıktan sonra renk katalım derken olayı sonsuzlaştırdı. Bence hepsi çok saçma. Yok okudu ama cevap vermedi diye bir olay net olarak var bu saatten sonra ama niye yani bence çok gereksiz. Bu icaatı kesin ben çıkarmış olmam gerekiyor. Nezaman yazmış, nezaman online gelmiş oysa last seen'ı kapatan bir insandım ben ne ara böyle oldum. Hep mi hayatımda biri olması gerekiyor derken bi ignore da biz çakalım istedik. Kontrol etmeyi sevmem ama kontrol edersem diplomalısını yaparım yani beni buna zorlama. Bence mavi tık çok saçma bir şey. Artık herkes bir birine istemese bile daha da dikkatli bir şekilde bakacak, dikizleyecek, hesap soracak... en kötüsü o printscreenlar hep "Yollandı" ... "Görüldü" ikilisinin arasında gidip gelecek. Eskiden mesaj atardık bir birimize: "Okumadım la gelmedi" derdim her zaman. İşe yarardı. Şimdi öyle bir lüksüm yok. En son okadar çok duygu kattım ki yüreğime gittim eskilere "İyi geceler :)" yazdım. Yüreğim gidiyor abi niye cevap vermedi lan bu gece oldu derken WhatsApp'a baktım kapı gibi yasal uyarı geldi gönderilmedi diye. Ay dedim şükür Allahım sen ne kadar büyüksün işte sen yollamıyorum diyince yollamıyorsun böyle bana ilettiğin mesajı seveyim diyorum ama artık öyle bir şey de yok çünkü mavi anlıyon.
Eskiden mesaj atardık, gitti mi gitmedi mi diye bir derdimiz yoktu. Bir mesaj da okadar çok kontör gidiyordu ki bir mesajın içine günaydınlar, napıyorsunlar, ne yapacaksınlar, seni böyle özledim şöyle özlüyorum kelimeler. Şimdi bakıyorum abi biri günaydın yazıyor karşı taraf da günaydın yazsın diye müebbet bekleyeni gördüm. Lan sabah atılan günaydın mesajına öğlen cevap verilir mi? Şimdi yeterince sevgili bir biriyle kavga etmediği yetmiyor gelmişler "Okundu ama sallamıyor seni" mesaj iletisi koymuşlar. NE BU? BU NE BU? Ya yok böylesi anlıyor musun. Yuvalar yıkılacak. Depremler oluşacak. "OKUDUN AMA SALLAMIYON DEĞİL Mİ?" diyecek herkes atacak printscreen'ı susacak karşı taraf diyordu Nihat Hatipoğlu.
Benim gibileri de vardır "Yazdı mı la?" ... "Al şuna bi bak en son kaçta online gelmiş" ... "Bak dedim sana takmıyor diye dimi" ... derken sesimiz evrene duyuldu galiba adamlar "Öyle mi? AL SANA MAVİ TIK" dedi bizi menapoza soktu. Amaaa... abartmayın. Bence boş ver ya. Ha okudu ha okumadı, ha okudu iki saat sonra cevap verdi. Bazen aceleden okuyup kapatıyorsun hani acelen var. Veya sallamıyor TAKMIYO SENI YANİ DON'T CARE DEDİ BLUE. Mavi'yi severim. Sonsuz olan her şeydir o ama o ne? Çocuğa seni seviyorum dediğimi farzet, okunmuş ama iki dakika sonra gelmiş bende seni seviyorum dese ne yazar? Terk ediyorum lan seni. Buna dayanamam ben bünye kabul etmiyor. Sevgili benlik bir şey değil galiba. WhatsApp da bunalıma girmeye değmez. Gelmiş "iletildi" ... "Okundu" ... diyecek sonra ben kara kara niye yazmıyor, kimle yazışıyor diye diye yiye yiye yiyeceğim kafamı beyin kalmadı yemin ederim. Lan senin üzerine düşündüğüm gibi okula verseydim kafamı kesin masterı bırak lüksek lisansı da salladım doktoramı almıştım bildiğin.
Ama konu mavi tıksa. Helal olsun lan. Çıkarana da helal olsun bence. Bence de bana direk cevap vermen gerekiyor, sen kimsin de beni ignore yapıyorsun? Adamlar bildiğin demiş ki "Şüşü sana özel bir uygulama çıkarıyoruz, artık seni mi engelliyor başka birine mi yazıyor al bak gör" ... bir de kamera olayını çıkarsalar. Hani takip edebileyim ne yapıyor falan diye, yoksa çok mu abartılı olur bu? Böyle Whatsapp'dan bakayım kim yazmış kim napmış diye. Şu kızlar niye benim hoşlandığım çocuğa yazıyor? Bilmiyorum ya bence abartmıyalım. Zaten çocuk senden hoşlanıyorsa verir cevabını. İster şimdi, ister sonra. Sana ilgi gösteriyorsa "Mavi tıkı boşver, ben sana yazıyorum artık sen anla..." desin yemin ederim sallamam mavi'ymiş yok griymiş yok bilmem ne sen benimle evlen.

Kim çıkardıysa o mavi tıkı kendisini bi tıklasın. Bok var da lüzümsüz yere icaatlar çıkarıyorsunuz. Last seen'ı keyfimden kapattım sanki. Özelim olsun. Okuduysam okudum, okumadıysam da sana ne yani sen kimsin? Sevgilim değilsin bir şeyim değilsin, kan bağı bile yok, kimsin? Yazarsa senindir, yazmazsa zaten hiç senin olmamıştır. Zaten okudum yani yakında mavi uygulamayı kapatabilecekmişiz öyle dediler, uğraşıyorlarmış. Bİ ZAHMET YANİ ARTIK BİTSİN ŞU OLAY. İKİ GÜNDÜR KAFAYI YEMEDİM SADECE PSİKOLOJİKMEN GİTTİK HANİ KAYBOLDUK YOG OLDUK.

Giden hiç dönmedi mavi,
Şüheda Özyar


NOT: Seni seviyorum  icon-blue 

Şüşü'nün bakışından mavi tık:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten