Pagina's

05 november, 2014

O kim?

Kıskanmadım?

BEN Mİ? SEN KİMSİN YA? Whoaryou? Ya git bi işine bak, başka işim yokmuş gibi tabii ki kıskanıcam o kız km englle sil onu:) cinimi sıkıyon:) Kıskanmak mı? Ağır hobilerimden bir tanesidir. Ay bayılıyorum kıskanmaya. Kıskanmayanı da anlamıyorum zaten. Ciddi anlamda anlamıyorum. Doğuştan yetenekliyimdir. Çok ağır kıskanırım ay hemde öyle böyle değil. Döverim de. Trip mi? Yetenek sizsiniz'e katılma nedenim olabilir okadar kendime güveniyorum. Dört evet'i alıp ayrılabilirim ikinci tura bile gelmem. Kıskanmak, dövmek, vurup parçalamalar, tripler, hareketler, figürler falan ay anam o kim??? Ne yazmışşşşş? YUUUUH ay OHÁ benim ki altına yorum mu yapmış? OVER. Terk ediyorum seni, bildiğin aldatıyon beni.

Sevmek, sevilmek, aşk, sevgi, saygı, güven falan BİNGO hepsinin içinde bulunan gen: kıskanmak, sonra devreye ben giriyorum vuruyorum tabii, parçalamak, hırpalamak, sileceksin onu diye tehditler, ayrılmalar, sızlamalar sonra hoppa yine yalnızız. Şüşü'nün dünyasında böyle. Bir önce ki hikaye de çirkin kız güzel oğlanlardan bahsediyordum veya tersi. Abi o çocuklar niye sevgililerini kıskanıyor anlamıyorum, lan kız güzel bile değil. Gel çık benimle. Beni kıskan ne diye kendini zora sokuyorsun onu kıskanıyorsun ya? Abi hiç anlamam. Beni bile kıskanmayan birini ben n'aaaapim hani? Sevmiyorsun derim. Çünki ben ağır basarım. Biz kızlar böyleyiz. Hatta ben böyleyim abi, bana uyan "bende!" desin. O kız kim? Hiii. Peki bu kim? Tamam anladım. Peki şu kim şu? Yorum yazmışsın iki sene önce ki fotoğrafı altına? E ÇÜŞ ŞÜŞÜ ABART İSTİYORSAN. Sevmiyorsun beni dimi? Al git çık o kızla hadi. O daha değerli zaten, al hadi bye. der çeker giderim. Valla giderim yani o nasıl bir işmiş öyle. Ben kim diye soracağım sen bana çüş, OHÁ, sıkma, etme mi diyeceksin. Excuse me? O benim kitabımda yer almıyor hani who the fuck is she? Sil gitsin. Delete. Are you sure? Çok sure evet, sil. Bence bir insan kıskanmalı. Ama dozu kaçmadan. Abartmadan kıskanacaksın hani sende sıkılmayacaksın, hoşuna gidecek güleceksin yani oyşşş diye sevecen beni ne var sanki. Bence biri bana bunu demesi gerekiyor yani "O kim?" ... "Silerimisin şunu?" ... "TÜM OĞLANLAR BAKIYOR BENİ SİNİR Mİ ETMEK İSTİYORSUN?" DESİN YA NOLUR NOLUR ALLAHIM DUY SESİMİ DESİN HADİ YOLLA BANA BÖYLE BİRİNİ BEKLİYOM.
Çocuğun dediğini umursayacağımdan değil. Sil dediğinde silmeyeceğim. Şunu bir desin ama hani bi göreyim. Tıpkı biriyle buluştuğun zaman kızın ödemesi gibi. Kızın ödediğini hiç gördünüz mü? Valla ben gördüm bildiğin ben ödedim yani. Yaz tatilinde Zengin ile buluştum bir kaç kere. Abi dedim evleneceğim adam işte ne olsun, bi yerde okumuştum "Bir erkeğin veya adamın yanında kız ödemez ama o eli bi göreyim, bi cebe gittiğini hissedeyim" diye. Dedim abi ben bunu uygulayım. Aklıma sıfatıma tüküreyim bir daha internette okuduğumu yapmıyorum lan. Zengin beni en zengin kahvaltı salonuna götürdü. Nasıl yiyeceğim Allahım masa dolu hatta sucuk mu lan o???? Allahım kızartılmış, bir tane ya bir tane sucuk koymuşlar. Masa da aramadığın peynir yok, bizim köy peyniri bile var. Neyse geçtik hepsini. Çocuğa baktım: "Bak ben ödüyorum, ona göre, ya ma yok" dedim. Bildiğin çocuk bana bakarak "Tamam sen nasıl istiyorsan" dedi. AY. ZORT. MOR ÖTTÜM MOR. Bildiğin telefonumu elime alıp bankama girme arasında saniyeler oynadı. Vay mal. Vay gereksiz insan. Vay zengin dedik bana ödettiren çocuk. Vay sıpa vay Allahım n'olur param olsn nolur vlla rzl olcm yha:)). Baktım çok şükür param var, gittim kapı gibi iki kişilik kahvaltı için 200TL ödedim anasını satıyım o parayla gider ayakkabı alırım lan, kıyafet alırım sen kimsin? Odun ya. Ondan sonra biz kızlar oğlanlara neden odun veya öküz dediğimizi yeniden hatırladım. Ya insan der ki "Saçmalama öyle bir şey mi olur, bak konuşmam bir daha" .... "Tamam sen nasıl istersen" diyip de kenara çekileni gördüm ya valla ben de ki şanssızlık işte ölcem sonunda. Ama hani okadar soğdum ki Zenginden, kıskanmak mı? Çüş lan 200 TL kahvaltı ödedik anasını satıyım sucuk bile bir dilimdi, diyorum. Sucuk lan sucuk. Bizim bakkaldan toptan alır yine karlı çıkarsın. Ben eskiden daha da çok kıskanırdım. Şimdi yoruluyor insan. Kıskanmak mı? Abi beni kıskandıracak duruma getirme nolur. Biliyorsun sevmediğimi, yapma. Kızı sevmiyorum abi git ne yaparsan yap ama ben görmim yoksa bildiğin herşeyi araştırırım. Kavga gürültü bitiririm olayı net. Biz kızlar herşeyi araştırırız. Senin bulamadığını buluruz biz. Ben bu konuda çok yetenekliyimdir. Kendimi zorlamam ama bulursam mahfederim olm seni. Facebook, Tumblr, Instagram, Twitter, Google'a bile adını yazar senin geçmişini bulur dökerim ortaya. Kim napmış, kimi like etmiş, kim kime yorum yapmış, nezaman paylaşmış, en son WhatsApp'da kaçta önline gelmiş??? Bir de Facebook'da en son kaçta online dı?? Facebook'da kim öyle yorum yapmış ya?? Hii amcasıymış neyse geç. Instagram'da fotoğraf beğenmiş mi??? NE? EVET Mİ? AY BENİ IGNORE EDİYOR YA VALLA CRAZY OLDUM BEN YETTİ YAW.... Bu kız da kim her fotoğrafını beğenmiş çocuğun, çocuk mu görmemiş gelmiş benimkini beğeniyor. Salak valla beni sıkıntıya sokuyorlar.

Tabii ki de kıskanmanın dereceleri var. Çok kıskanırsan giderler, hiç kıskanmazsan "sevmiyorsun" der yine giderler. Demek ki sonunda gidiyorlar yani bence kıskan hani kimseye zararı yok. Bence ben gidersem kimse seni bukadar güzel araştıramaz ve bence ben seni çok güzel kıskanırım. 

Kıskanmadım ya, sadece o kim?
Şüheda Özyar


NOT: Seni en güzel ben kıskanırım.

O kız kim? diye sora sora ben:


1 opmerking:

  1. Kusura bakma ama helal olsun oğlana. Demek ki o da bıkmış ki bu sefer farklı bir şey demek istemiş :)

    BeantwoordenVerwijderen