Pagina's

10 december, 2014

Odun

Olmak zorunda mısın?

Öküz öküz. Valla öküz. Sığır ya bırak. Ay verdiği cevabaaaa!!! Yok yok. Beyin yanması yaşıyorum. Allahım yeter ya yeter. Ne mu mallık ya? Ne bu salaklık. Bu danslar bu figürler. Bu cevapsız mesajlar ne bu ya. Duvar gibisin bırak. Ha duvara konuştum ha seninle konuşuyorum. Ölmek istemiyorum Allahım n'olur şu alın yazım Ali babanın çiftiliğini aştı yapma bunu bana ya. Katil olacağım bu gidişle. Keseceğim seni. O seninle konuşan tüm kızları pıcaklıyacağım! SEN KİMSİN?!

Odun olma gurbanın olayım. Yapma bunu. Seni kıskanacağımı düşündüğün için o boşuna ilgi çekmeler yapma etme bak soğutuyorsun beni kendinden. Beni senden soğutma bak ahır olma. Çiftlik olma. Sığır olma. İnsan ol ya. Buluştuğumuz zaman "ne yapalım?" diye sorma, tut kolumdan "BURAYA GİDİYORUZ İTİRAZ YOK!" de. Bak nasıl seviyorum seni. Bak nasıl da DJ Akman dinlemekten vaz geçiyorum. Beni bazı alışkanlıklarımdan vazgeçirenim ol, en çok da beni sana alıştır ama gidenim olma. Bana "hangisi güzel?" diye sorma "Bunu aldım, ben beğeniyorum sen de beğenirsin muhtemelen diye düşündüm" de. Ulan bi değişik ol. Bi tarz yap kendini. Bi Özlem Özden'in erkek versiyonu ol gel ya, Ferrari ol Porsche ol, gelmişsin Fiat Fiat takılıyon kezban gibi.
Şu erkekler hiç romantik değil abiii hiç ya. Bi romantik ol abi bi insan gibi ol. Şu kalbin MSN profil fotoğrafında ki adam gibi sağ tarafında mı ne, ne herşeyi götünden anlıyorsun ya. İlla lesbian mı olak. Adam mı sevmiyek? Sizin yüzünüzden ağaçlara karşı bi sempati tanıyorum yemin ederim. Nerede ağaç görsem "Odun kızım odun" ... "her yerde karşıma çıkıyor" diyorum. Best odun of the world ödülünü sana temsili olarak veriyorum çünkü sığırsın abi.
Siz kızlar sanki hiç odun değilsiniz? Diye düşünen erkeklere karşı cevabım: Sen sevdin de biz odun mu dedik? Napak yani ölek mi? Asfalt mi kemirek? Mazot mu içerek? HİÇ ROMANTİK DEĞİLSİNİZ. En son bir çocuğa sarılmanın nekadar çok güzel olabileceğini anlattım. Öyle sarılırım yok böyle sarılırım diye yazdım. Valla destan yazdım, devran döndü, taş patlı, Kara Para Aşk'da mutlu sonlar yazıldı, İntizar yeniden gişe rekoru kırdı derken çocuk "hmm güzel" diye cevap yazdı. Beni hayattan soğduracak cümleler kurma Yıldız Tilbeyi başına salarım senin!!!! Bir çocuk gelmiş Rap diye bir çocuğun fotoğrafın altına "playboy" yazmış. Nasıl güldüm Allahm anrdm rşmn slk. :) Yani dedim ki çocuk resmen altına şerefsizsin diye yorum yazmış. Afferin dedim beni anlayan var. Şu kendini beğenmiş oğlanlar yok mu yarappim come on! Playboy benim kelime hazinemde şerefsizsin demektir. Tüm kızlar sana bakıyor da sana tapıyormuş da ne yani yıldızlı bir göt olduğunu mu herkese duyurmak istiyorsun. SEN KİMSİN? Bu soruya bayılıyorum abi, bi özgüveni var bir cesaret bi "I AM THE BEST, FUCK TE REST" liseli gibi hissediyorum kendimi. Düğünde dansa kalkmayan ama masa da ki çerezleri bitiren insan gibi hissediyorum, öyle başarılı ve öyle mutlu ki. Böyle ilgi çekmek için tüm yolları deneyen çocukları da anlamıyorum yani ayrı bir öküz, ayrı bir mal yani enayi değiliz seni kıskanacak veya stalklıyacak kadar da seviyene düşmedim yani öyle bir niyetim de yok. Bakma yazıyorum, malzeme olan herşeyi yazarım.
Odunsun. Önde gideni hatta, sapması da yok. Şu ağaçlarda sallanan dallardan ne farkın var Allasen bi şöyle yani? Dışardayım abi çocuğa "çok soğuk ya" diyorum hani beklentim "sarılayımmı?" öldüğünü düşündüğünüz an YANILIYORSUNUZ. Çünkü abi odunlar "tarzan gibi giyinme sende" der, "napim?" der "neyse kapatıyorum annem geliyor" der. Ne biçim çocuk. Seni siliyorum. Seni engelliyorum. Sen benim duygularımla oynuyorsun! Niye umut verdin bana! Senden nefret ediyorum! O kızların hepsinin Allah belasını versin beni kaybettin! HEP BAHANE UYDURUYORSUN BAŞKA KIZLARLA KONUŞUYORSUN DİMİ HEP ONLİNESİN ZATEN İSTEMİYOM SENİ OVER DOEG BAY BANA NE. Biz kızlar ne cool insanlarız ya. Acayip abartıyoruz yemin ederim çok havalı lan.

Kaç kişiyle konuştun bugüne kadar? Diye sorsalar: Kimseyle... yani ben hep odunlarla veya sığırlarla konuşurum, bazen öküz de oluyor aralarında. Evet. Kurban bayramını bu yüzen seviyorum. Evet hepsini ben seçiyorum yani odun olmalarını ben istedim. Allah vergisi yani çekiyoruz böyle. Gökten insan düşse bana hayvan düşer. Aynen. Okadar da şanssızız. YA BAK NE YAZDI YA? YA BUKADAR ODUN OLUNMAZ ALLAHINI BAK. AL AL PRINTSCREEN ATAYIM SANA. VALLA KONUŞMAYACAM BUNUNLA BU BENİ STRESE SOKUYOR. VERDİGİ CEVABA BAK YA HARBİ MAL. ULAN Bİ AYAK UYDUR YA ROMANTİK OL NE BİLİM YA. SALAK YEMİN EDİYORUM. ÖKÜZ ÖKÜZ HEP BENİ BULUYORLAR OFFFFF.

ODUN.
Şüheda Özyar

NOT: İnsanlık bende kalsın.

Aaa bak ne yazdı?:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten