Pagina's

22 december, 2014

Ne yapsam?

Can sıkıntısı

İlişki durumum: can sıkıntısından ne yapacağımı bilmediğim için gider arkadaşıma "napiyon?" derim. O da "napim" der. Bittii. İşte. Bukadar yani. Öldük resmen kuruduk koktuk yalnızlıktan. Yokluktan geberdik yemin ederip ızdırap içindeyim, Tuğçe Kazaz'ın din meselesi gibiyim "bu gün hangi dini tutsak yaw?". Şükür yani müslümanız yani elhamdülillah da bu Tuğçe Kazaz en son hangi dini tutuyordu? Onun kadar canı sıkılanı görmedim abi. Canı sıkıldıkça din değiştiriyor lan benim canım sıkıldığı zaman alt tarafı kırk kere mutfağa gider "ULAN HİÇ BİR BOK YOK HA YOK" der saya saya çıkarım yani, NAPİM?

Bu kız ne yapıyor abi diye sormayın. Hem sen şu OHÁ berelerini daha almadın mı? Can sıkıntısından bari al Allahını al. Ben mesela can sıkıntısından abi patlıyorum, sıkılıyorum, ruhum beş karış daralıyor giriyorum bir online mağazaya tamam mı. Full gaz alışveriş yapıyorum abi, hepsini sepete atıyorum. Böyle kesin can sıkıntısından sepeti doldurmuşumdur, bir saat boşa gitti yani. Baktım sepet doldu "neyse artık şu sitedende çıkalım" diyorum. Yani alışverişi sonlandırmıyorum. Sırf şu ruh daralması, içim açılsın diye abi bir çok şeyi beğenip sepete atıyorum sonrası fors zaten. Fakiriz. Sepete at at sonra dükkandan kaçar gibi "kapa olm kapa şurayı boş ver" diyorum. Mesela abi can sıkıntısından çarşıya giderim. "AAA ABİ HARİKA YA İŞTE BU!" diye diye elimi dolduruyorum. Giderim prova odalarına ayyyyyyyy hepsi iğrenç duruyor. Abi böyle bok gibi üzerimde duran kıyafet koleksiyonu ömrümde görmedim. Kilo mu aldım ya? HEP BU BASENLER abi kalçalardan kaybediyoruz. Boyum da yok nalet olsun yarappim o içtiğim sütler yanlamasına işe yarasın diye içmedim ya ENİNE BOYUNA derken boy ver istedim. Boy'a gitsin istedim, o girl'da da bok gibi durdu. Bende güzel durmayan kıyafet kimsede güzel duramaz. Konu kapanmıştır. Bir ton kıyafetle girdiğim prova odadan hiç bir şey almıyorum abi. Net bir şekilde, çok class bir şekilde "Hayır, istemiyorum. Çok büyük" diyorum 32 aldığım bedene kadına veriyorum, mendili çantamdan çıkarttığım gibi ağlaya ağlaya çıkıyorum dükkandan çünkü abi mutluluk bu yani. En saf şeylerden mutlu oluruz biz.
Yani can sıkıntısı arkadaşıma "napiyon lan" demek gibi bir şey. Çok yetim bit soru abi, yani diyorum ki "Gurbanın olayım ben bir bok yapmıyorum da sen napiyon Allah aşkına nasıl bir aktivite kuruyon söyle de ben de yapayım n'olur gel beraber sıkılalım öldüm" gibi bir şey. Biz insanlar söylediklerimizden daha çok şey düşünürüz beynimizde. Sokakta gördüğüm insana "Merhaba canım" derim, aklımdan geçenler "Şu kızı bir gün tımarhaneye ben sokacam ben ben valla" mesela. Ama napiyorsun? Hiç valla sen napiyon. Bari bir şey yap. Bana da hiç deme abi bana da yok napim deme. Abi kimse bir şey yapmıyor mu bu dünya da ALLAH AŞKINA, HOBİ'NDE Mİ YOK YA?
Şimdi ben çok yoğunum mesela, çok çabuk sıkılır stresse girerim diye annem bana bir güzellik yapmış tatil ayarlamış Şüşü'süne çünkü Şubat ayından sonra Şüşü'sü yarım sene boyunca İstanbulda olacak. Bu yüzden şu an Balıkesirdeyim. Dağdayım abi, dağdan yazıyorum. WİFİ var şükür valla resmen dağların arasında huzur evi gibi bir hoteldeyim. Neyse gönül kırmıyorum geldik hotele. Abi her yer huzur evi gibi hepsi de bir birine benziyor. Dedim ALLAHIM, neydi benim günahım. Stress atacayım derken abi stresse girdim ben ya! Neyse her gün yemin ederim bak abartısız bir kaç tane otobüs dolusu yaşlı teyzeler geliyor kaplıcalara. UMUDUM yok dedim aralarında benim yaşlarımda bir oğlan olacağından. Ulan akşam yemeğinde içecek bile yok ya okadar yani su ile geçiniyoruz. Kapı gibi para ödedik lan fakir değiliz içeceğim nerde? Yok hanım efendi, sadece su dedi adam. SENSİN SU! Diyemedim. Oturdum. Hortumla çeker gibi her gün su içiyorum şu an asdjkghfajh. Neyse abi ben çok social bir insanımdır mesela, her tür insanla anlaşabilirim tabii ki de burada ki yaşlı teyzelerimle de anlaştım. Yarappim anlaşmaz olaydım. YEMİN EDERİM. ALLAH ÇARPSIN ABİ tüm teyzelerle her akşam altın günü gibi gruplara sokuyorlar beni. Abi konu ÇAY. Şu televizyonda izlediğimiz doktor var ya!! Yaa aklıma gelmiyor ama bak kızım her akşam, her akşam bir kaşık bal, nane, limon, yeşil çay valla çok fit oluyorsun. Bak bana 67 der misin? turp gibiyim turp! Ağlıyorum bu arada abi yani resmen kadın bunu anlatıyor koy verdim anlıyon. Yüzme havuzuna koymuşlar iki tane kaykay, aqua park diyorlar. Kadınlar "GIZ GEL GIZ!" ... "ALLAH AŞKINA COME!" ... "YA KAYICAZ GEL GEL GIZ" diyorlar abi. İşin garip olayı abi ben de koşuyorum yani. Bağırıyorlar. 70 küsür teyzeler "come" diyor ya. "Ayşe yukarı çıkacakmısın?" ... "Yes canım, geliyorum" diyor. Hayatımın özeti abi. İlişki durumum. Hayata karşı bakışım hepsi bu.

En son saldım kendimi hep bu teyzeler gibiyim hotelde. Bornoz falan kafamda havlu saldım mevlam gayıra indim çayıra modundayım tamam mı. Yüzme havuzundan çok leş bir şekilde çıkıyorum abi TRAK! Karşımda imam hatip oğlanlar yurdu mu geldi lan bu ne 25 kişi beni bornozumla yakaladı AKDHFKJAHD. Nereye sıçıyoduk? Ha buraya mı? Iyi ozaman. Kalkalım biz. Gidelim. HANİ LAN BU HOTELE BENİM YAŞIMDA OĞLANLER GELMEZDİ? HANİ! Bu hayatın bana olan imtihanı hep böyle. Hep can sıkıntısı abi hep rezil olan ben. Bi bakıyorum yine ben.

İlişki durumum: Amaan koy götüne gitsin dediğim gün karşıma çıkan 25 imam hatipliler.

Naneli çay,
Şüheda Özyar


NOT: Dağ'da bile Wi-fi var, sen hala neyin tribindesin?

İlişki durumum:

OHÁ bere oha bere

Neeee Şubat ayında İstanbul mu?:
Evet, Şubat ayında altı aylığına Istanbuldayım yani OHÁ bomba gibi geliyor:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten