Pagina's

29 december, 2014

Hotel

Bu nedir ya

Demek açık büfe. Al al bundan da al. Doldur. Nasıl yer kalmadı. Sıkıştır. DOLDUR N'OLUR YANİ. Yine mi pilav. Ay pilav ve makarnayı yan yana mı koydun ya iğrençsin. Migdesizsin. Giresun'u yiyen kadın gibisin. Allah seni kahretmesin her gün evde zaten makarna yiyoruz ne bu açlık oyunları gibi. Pilavın üzerine yoğurt. Makarnanın üzerine ketçap. Ya sırf tatlılar bitmesin diye burada pilavın üzerine baklava koyan dede gördüm adjkfhgadh. Adam şeker komasından göçüp gidecek diye ödüm kopuyo, yapma yaw gurbanın olayım üç günlük ömrün var zaten ohoff.

Ben böyle mahrumiyet bölgesinde Dubai havasını veren hotel görmedim. Doğa hayatı falan tam benim kafa. Yani seviyorum hani huzur, oksijen girsin biraz beynimize öldük koktuk eksöz gazlarından. Sonra işte çok fazla insan olmayacak etrafında derken abi hotel boş olsun diye duâ da ettiğimi hatırlamıyorum ama şu an 250 kapasitelik doğa kafası yaşamak isteyen bu hotelde 15 kişi var jkahfdg. Ağır sorunluyuz galiba. Buraya gelen "Sıkıldık" diyip kafayı başka dağlara vuruyor.
Hotel'e geldiğimiz ilk gün Master yanıma koştu "Abla Allah aşkına macera banyosu var" dedi. Ne diyon falan dedim. Manyak manyak şeyler aklıma geliyor. MACERA BANYOSU. "Ya işte şimşek falan çakıyor falan zart zurt" anlattı. Gülmekten yerlere yıkıldım. Dedim dalga mı geçiyo lan bu macera banyosu da ne tövbe estağfurullah. Neyse abi ertesi gün oldu koştur koştur kadınlar yüzme havuzuna gidiyorum işte iki banyo yan yana falan. Yan tarafa geçtim abi "MACERA BANYOSU" yazıyor. Dedim Allah kahretmesin hani romantik olacaktı bu ne bu böyle milletin izleyebileceği bir şekilde koymuşlar. Neyse üç tane program var, işte istediğine basıyorsun. "BEN BEN!" diyerek atladım. Girdim abi program 1. Allah belanı vermesin. Kuş sesleri duyuluyor. Böyle suyun rengi değişiyor. İşte şimşekler, gök gürültüsü, yağmur falan derken Emrahın klibini çekmeye başlayacaktım ki: Dım dım dırıdım dım dırıdım .... PROGRAM BİTTİ. Özetle hayatım dedim çektim gittim. Macera dedikleri olaya gel yarappim durduğum yerde üzerime program kurmuşlar hep ele geçiriyorlar şu robotlar bizi. Neyse geçtim işte bilmem ne keşfediyorum her yeri. Sauna gördüm içi 75 derece, iki dakika kaldım çıktım. İçeride ki karılar kocalarını bir birine şikayet ediyor yarappim ben öyle olmim nolur ben zengin olayım ben para konuşmak istiyom ya n'olur dedim. Sauna'yı terk ettim. Karının biri "AY ŞİMŞEK ÇAKIYO GIZ KAÇ GIZ" diye koşarak macera banyosunu terk ettiğini gördüm bak napim şimdi gülimmi ağlıyımmı sen söyle. Yüzdüm falan. Aquapark açıldı. İki tane kaykay koydular. Sence hangisi? AYNEN O. VALLA O. NASIL BİLDİN YA! Abi her hotelde aynı kaykay'ı görmekten bıktım yemin ederim. Biri düz giriyor üstünde gökkuşağı rekleri falan var. Diğeri işte seni turluyor, suya atıyor. Baktım kimse yok. Koca havuzda bir ben. Kayıcam lan dedim. Bildiğin yokluktan yemin ederim 15 dakika boyunca suya cumburlop guluk guluk kendi kendime gülerek kaydım. Ama nasıl var ya "ANNEAĞĞĞ NASIL KAYCAM BAG ALLAHINI BAG BI" diye bağrıyorum. Bu nedir ya dedim. Bu nedir abi nabiyom ben. Baktım içerden sesler geliyor. İçeri yüzdüm tüm teyzeler "SENİ ANAN BENİM İÇİN DOĞURMUŞ" diye anaaaaaa. ALLAHIM. Nasıl kopuyolar. Nasıl. Bu göbek mi yaw, ne bu? Yarappim sarkmış. Ay sarkmış sarkmış bu neyy dedim kaçtım hamama. Lan hamama girdim ayrı bir dert ses geliyor abi "BİR GÜN ÖLDÜRECEEEEKSİİİİN İİHİİHİHİHİN EN SON SONUNDA SEN BENİ". Girdim içeri Allah kahretmesin babanem olabilirdin ne söylüyon böyle de Azraili çağrıyon ya dedim! Döndüm kafamı sesler geliyor lan dedim Azrail mi geliyo harbiden ne bu derken içeri sürüm gibi ÇIPLAK KARILAR. ALLAHIM, ÜZERİME Mİ GELİYORLAR NE BU NE BU YA? Ordu halinde çıplaklar abi ayy Allahım ben böyle olmim n'olur bak ben güzelim heh valla burnum da güzel valla götüm harika ya kalçalarımı seviyom yapma beni böyle. Ben ne günah işledim ki dimi? Ne? Hı. Tamam onu yapmıştım. Anaa onu da yapmıştım doğru tamam neyse ölim ozaman.

En son akşam yemeğinde "Aaa etkinlik mi var?" dedim. Adam söylüyor yanında ki korg çalıyor. "ADINI DAĞLARA YAZDIM YARIM" diye başladı. "Ulan zaten yazacak yer yok dağlardayız" dedim. Sonra adam çok şükür bin şükür seni bana verene dedi. TRABZONU YEMEĞE GİDİYORUM dedim. Ulan istek geldi bir daha söyleyin diye şaka gibi. En son oyun havası çaldı millet salata falan yiyor, pistte hep karılar hep karılar derken girdim aralarına bir de güzel ben oynadım. Oh yandan yandan. Şimdi de burdaaaaaan. Ohhh.

Doğa kafası,
Şüheda Özyar


NOT: Benimle mandalina yer misin?

Milli aquaparkımız:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten