Pagina's

07 januari, 2015

Artist

Ayyy şuna bak yaa

Sevgili olmayınca insan Adriana Lima ile de hayal kurar, Yıldız Tilbe'de. Brad Pitt ile de, Faik Öztürk ile de. Bukadar yokluk yani. SEVİYOZ ALLAHIM VER PLEAZ. Adamlar resmen artistlere bağımlılık yapmışlar, adapte olmuşlar "HASTASIYIZ DEDEEĞĞĞ ADRİANAMM" diye. Kıvanç Tatlıtuğun resmini arka pilanına koyanlar gördüm yarappim çok seviyom ya. Okadar uzağız bir birimize ama sen bilion beni yani aşığız, çok platonik aşığız ama o bilmiyo ben biliyom falan. Artist olmak var bir de artist olmayan ama kendilerini artist sananlar var. Onları hiç anlamıyom zaten, neyin artist kafasını yaşıyon sen fakir?

Çok yazamıyorum çünkü aşırı derece de yoğunum. Öyle böyle değil yani üç haftadan az bir süre sonra artık Türkiye'deyim. İşler güçler şu işin içinden çıkamadığım sınav haftalarının Allah belasını versin yine alamıcam biliyorum yani ne diye sokuyolar şu sınav haftalarını anlamıyorum. İşte onlar var, projeler işler güçler derken kendini bir de artist sanan insanlarla uğraşıyorum yarappim neyle imtihana sokuyorsun beni ya. Hayatta isyan etmem ama WHAT THE FUCK YANİ HEP Mİ BİR YOKLUK? Sonra 2015'e girmişiz bi ara, yeni yılınızı kutlamak isterdim ama sağolasın okul hep moralimizi bozduğundan dolayı kutlamaları skip ad yapıyorum taaki yaz tatiline kadar.
Konu artist çünkü herkes ama herkes birine tapıyo: SEVİYOZ SENİ SÜLEYMAAĞĞNN diye dizikolik olanı gördüm. Ama kimse sevgilisine böyle bağlı olanı görmedim. Arka plan fotoğrafı, odalar, resimler, bilmem ne instagram da fotoğraf altına yorumlar bunlar çok yokluktan. Bunlar hep bir isyan bir haykırıştan "la bizi de mi biri sevmez BARİ BEN SEVEYİM ULAN!" tarzında oluyor herşey. Mesela kendini artist sanan insanlara nasıl bir hayranım yani artistlik yönün yok git çay deme, açık olsun ama. Ama ANLAMIYORLAR. Nargile içmeye gidiyorlar dumanda kendini çekiyorlar abi "Bu ben... bu da duman *puuuh*" diye. GÖRDÜK. Ne bu şimdi? Nargile ile hava mı atıyon yani nargile kafası mı yaşıyon? Zaten üfleye üfleye anca duman üflersin, boş yani yok bir hobin de mi yok bi uğraş bi göster. Gözler gidik "abii çok iyi yeaağhh" diye paylaştığı fotoğraf ve videolara bi bak Allasen gözden düşmek için bu çabalar niye? Sonra mesela Artist olanlar var: ARDA TURAN! İnsanlar çok Kıvanç bilmem ne Murat Boz ölüyoz aşkımızdan, Çağatay Ulusoy o Mira'nın yerinde ben olacaktım o kız kim ki diye trip atanlar var yarappim öleyim ben gideyim, sonra Burak Özcivit var işte bunlar hep yokluktan bu adamı bende bıyıklı seviyom ya çok sweet valla Allaam ver bana buna benzerinden, kişiliği (para), tipi (para), hayırlı (para) , yakışıklı (parası olsun daha ne diyim) hepsi all inclusive ver bana yolla bitane n'olur hep part part yolluyon işte olmuyo böyle. Arda Turanı severim ama, dürüsttür. Sırf insanlığı ve kişiliğinden dolayı ona karşı saygım sonsuzdur. İyi ki de Sinem'den ayrılmış çünkü tutacak bu duâlar bir gün! O KIZ OUT! BEN İN OLACAM! Sonra mesela Ahmet Batmanı bilirsiniz. Yarappim çok romantik yazar ama ben romantikliğe gelemiyorum. Biri okadar çok romantik olmasın ya karşıma gelmesin öküz de olmasın ama öyle olsun yani istiyorum. Şimdi ben de ne istediğimi bilmiyorum mesela güzel sözler yazarım işte yağmurlu havalarda çık çık camıma vuran taneler hep sen derim, arkasından "Ulan gıro gıro insanlar buluyor zaten zort" derim. Bilmem yani işte artistliğin hep kendine. Mesela millet beğendiği bir çocuğu veya kadını, artisti instagrama paylaşıyor. Düşünüyorum bu çocuk neyin kafasını yaşıyor diye. Yok yani ne yani zaten sana bakmayacak belli hani ne diye bir de altına "Allahım bundan ver" diye yırtıyon kendini yani biliyon vermeyecek. Karşı komşu oğlunun Fevzi'si sana zor bakıyor sen neyine kendinle ilişki mi yaşıyon hayırdır. Böyle romantik de olmayacak (zengin olacak yani), yakışıklı olmasa da olur (zengin olsun yani), artist olmayacak (zengin olacak yani), gözleri yeşil saçı kahverengi boyu uzun olacak (yani diyorum ki zengin olsa da ne bok olursa olsun ama artist olmasın).

Onu bunu boşver de hep yokluktan var ya. Koktuk yalnızlıktan böyle küflendik. E SEVGİLİ YOK NAPALIM TABİİ ONA BUNA ÖZENECEZ! diyonuz biliyom yani bende diyorum adkjhgfkaj. Mesela Özcan Deniz'i görsem "YARAPPİM VER BANA DA BÖYLE BİRİNİ YA" diyorum veya Paramparça dizisinde ki Hakan Petekkaya'ya bakıyorum "NE BU YAKIŞIKLILIK" diyorum sonra dönüyor "Yarappim biliyom alın yazımda yoğğ böyle de yazdır yani ne diyim başka ver işte (AMA ZENGİN OLSUN YANI). Amin.

Artist olmayan insanlar instagrama OFFİŞIYIL yaziyo sanki kendisi SİPEŞIYIL.

ARTİST,
Şüheda Özyar


NOT: Ben seni artist olmadan da severdim.

Arist görünce ben:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten