Pagina's

15 januari, 2015

Ders çalışmak

Biraz da buraya gideyim

Yeter bukadar Grahaam. Tamam çalıştım yeter artık (5dk oturdu). İlk okul da ki qanqlrm napıyo acaba gideyim bir de araştırayım onları. Neyse kim evlenmiş şimdi ona bakayım. Leke mi o? AAA N'olmuş lan duvarıma. Ayy acıktım galiba bir de yemek yiyim yani yemek önemlidir. Kahve de koysam olacak. Ay akşam oldu galiba en iyisi uyumak (Gece 2; gözler hala pört). Sabah kalkınca mesaj çekeyim arkadaşıma "bu sınav da girdi ben söylim sana". Umutsuz vaka herşey. Test mi çözsem? Anaa birinci soru doğru. Yeter tamam kapatalım, çözdük artık diğerlerini de bilirim yani. Bukadar. Hayatım da en ciddi ders çalışma oranım 5 dakika. 3 günlük dünya da 5 dakika ders çalıştım.

Ders çalışamıyorum lan. Allah kahretmesin ya yemin ediyorum bu nedir. Dün sınavım vardı, iyi geçti galiba ilk kez benim de iyi geçen bir sınavım oldu. Tabii ben şok. Ama şimdi yarın sınavım var. Olmuyor yani. No it's not working. Girmiyor in the beyin. Olursa olur diyorum, olmazsa tekrarlama sınavı, olmadı okul uzar napalım yani yapacak bir şey yok. Sıkılıyorum net, herkesi inceliyorum; Twitter, Instagram, Facebook derken Whatsapp'a bakıyorum. Hayatta Facetime yapmam ama sınav haftasında herkesle facetime yaparım "nabiyon lan anlat" derim. Böyle sıkılıyorum, valla ruhum daralıyor ders çalışmak istemiyorum ama diplomam elimde olsun istiyorum. Veya ders çalışmak istiyorum ama konsantre olamıyom, ne yapıyım? Bu koca olayı çok doğru lan valla. ZENGİN OLSUN ALLAHIM. AMİN cümletten. Fakir fukara bizi buluyo yemin ederim. Şizofrenlere uğraşıyoz bu dünya'da Allah belanızı vermesin. Böyle alın yazımın içine edeyim. Çocuk çok cool ama nasıl konuşulur diye de unuttuk. Tersliyorum resmen. Sonra bakıyım, hava da zort. Az kaldı Türkiye'ye gidiyorum artık bir zengin alırız. Kopya kağıtları hazırlamakta diplomalı master olmuşum ama sınavda elim terliyo ozaman. Sınav kağıdını mı düşüneceğim, kopya olayına mı yanıma kös kös yürüyen hocaları mı valla bilemedim. Sanki sınavda öğretmenler bana odaklanmış bana bakıyorlar, suçluyum abi n'olur öldürme Allah aşkına ben terk etmedim onuy vayya o teyketti beni şeyefsiz yemin ediyom kıyma moduna giriyorum. Allahım nekadar saçma bir yazı yarappim. Yarın ki sınav için her normal öğrenci gibi ders çalışmam gerekiyor çünkü bu bizim hayatımız ama yoooog benim DNA'mda çakışmak YOG. Duvarlar bile gözüme güzel görünüyor. Edebiyat parçalıyorum camdan bakınca, felsefeyi sevmeye başlıyorum. Kalkıp tarihi araştırıp Bu Tarz Benim niye iki kere var lan? diye sorabiliyorum kendime. Çağatay ayrıldı mı lan? diye bir umuda kapılabiliyorum, her yeri delik deşik ediyorum. Instagram'da fotoğrafların altına yorum yapan herkese kendi kendime gülmeye başlıyorum yani what's happinink with me? Sırf gönlüm rahat etsin diye etrafımı kitaplarla doldurttum "Heh ders çalışma modum olsun da ders çalışmasam da olur" beynim yangın alarmı veriyor abi iflaslardayım. Ben böyle düşünen bir kız değildim ne oluyor bana? Keşke ileriyi görebilseydik, bu okulu kaç senede bitireceğimi çok merak ediyorum da zengin olsam çok farklı olurdu lan. TABİİ Kİ OKUMAZDIM. COME ON. Bu arada sınav haftaları kendime koy veriyorum. Tip leş, saç, kaş, bıyık, sakal hepsi karışmış. Tipten fakirlik akıyor. Dolaptan sırf annem onlardan bez yapmasın diye sakladığım yırtık eşofmanlarımı giyniyorum YA ÇOK RAHATLAR. Odam annelerimizin ata sözünü götürüyor. Resmen kitaplar bana "gurbanın olayım al beni de çalış amk zaten beynin yok iki cümle okusan ölcen mi lan" diyor. Küfür ediyor yani. Yok yok. Olmuyor böyle. Ben gideyim de biraz ders çalışıyım. Vicdan azabından gebermeden önce yine kim kimle çıkıyor diye kontrol edeyim.

Bazen böyle işte "ne dedi bu kız yine?" moduna giriyorum. Benim işim de zor lan. Çocuk okadar hoş ki WhatsApp'tan sizli bizli konuşuyoruz Allah kahretmesin ya. Direk sevgili moduna girsin, yani ben saygılı ol dedim de bokunu çıkar demedim niye böyle oluyo yarappim. VALLA KİMSEYE BAKMAM. İnternete giriyor online alışveriş yapıyorum resmen, sepete atıp siteyi kapatıyorum. Al sana boşa giden vakit al sana SAF insan mutluluğu. Okul derslerini gördüğüm saniye moralim bozuluyor. Aslında var ya okuyacaksın, adam olacaksın. AMA STEVE JOBS OKUL TERK ANNE YA BAK ADAMA! SONRA SABANCI DA SİMİT SATARAK MİLYONER OLDU ŞİMDİ KONUYU AÇMIYALIM YANİ.

Ders çalışamadım,
Şüheda Özyar


NOT: Sohbet edelim.

AJHDGFKAJHGFJ BEN:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten