Pagina's

31 januari, 2015

Yeniden

İstanbul!

Bir ülkeyi terk ettim diye mutluluktan üç beş göbek atacağımı hiç düşünmemiştim. Ama yaptım yani, kına da yaktım evde kendi etrafıma döndüm böyle bir kaç kere hop hop iki ordan üç burdan. Mutluyum çünkü o kokmuş bok ülkeden çok uzak bir yerdeyim, resmen trafiğin ana yerine gelmişim, İstanbul. Burayı seviyorum da trafiğini sevmedim. Yemin ediyorum 13 km'lik yolu 2 saatte gittim. Bak çok ciddiyim. Life yaşadım bunu. Hollanda'da 13 km'lik yola "LA BEŞ DAKİKAYA ORDAYIM SINIR ETME" der telefonu kapatıyorum. Şimdi buradayım "Abi valla 3 saate anca yani hadi hayırlı akşamlar" diyorum sabahtan yok böyle. Çok kalabalık burası ama seviyorum, herşeyiyle.

Şimdi çok güzel bir evim var. Çok tatlı lan vallaha. Çok luxe bir de. Burada hep Koç Üniversteliler var YEAAHH. Komşularım hep ERKEK ALLAHIM. Birini bugün gördüm, fakir gibi görünse de zengin yani. Güldüm çocuğa, bakmadı bile bana ama BAKACAK. Yani daha altı ayım var. Çok hoş bir evim var yani herşeyiyle tam ben aslında. Ulaşım da kolay aslında, burada çok trafik yok. Spor salonum, yüzme havuzum, açık büfem, sauna'm bile var yani artık her akşam spor yapmaya karar verdim. BU BASEN GIDECEK. Yakınımda olduğunuz zaman "Çay?" diye mail atın, çay içelim. misafir edeyim yani abi çok güzel maşAllah evimi seviyorum, ayrılmayalım, Allah nazarlardan saklasın. Böyle insanlar sevgilisi hakkında konuşur ama ben evime bağlanmışım. I GOT MY KEYS BİTCH. diyebiliyorum artık ÇÜNKÜ I AM SO FABULOUSE. Yani Şüşü nasıl bir duygu orada olmak diye sorarsanız. Bence güzel. Rahat. İç açıcı. Abi başka bir ortam yani. Bıktık yemin ediyorum koktuk aynı yüzleri her gün her gün görmekten 22 senedir. Saat 6'da herkes eve çekilip yatıyor ya var mı böylesi biri bana açıklasın. Ama burada abi bak saat 18:00 şu an millet cıvıl cıvıl. Bence burası güzel. Sevdiğin insanlar olunca daha da güzel. Böyle rahatım. Ulan zengin zengin dedim Koçların arasında yuva yaptım akjhdgfahjg. Koyusuynlay beyni beslesinley beyni abiy. Şimdi önemli olan ortam falan yapabilmem işte ne bileyim davet ediyorlar beni gel buraya, gel şuraya diye. Hıh. Ben mi? Ya git işine TABİİKİ GELİRİM. Böyle hiç yazamadım bu aralar. Hıh, sınavlarımdan falan da kaldım. Olsun ya olur öyle. Başkaaa... başka başka başka. Aşık oldum galiba. O bana her gün İstanbul. Şimdi neden herkes BİM fakir diye söylendiğini biliyorum. Çünkü abi valla fakirliğin gözü kör olsun evimde BİM'de ki tüm mağzemeleri var. Makarnalarım, makarnam, makarnalar falan. Böyle işte... Sonra düşüneyim? Bu daha başlangıç. Beni neler bekliyor, kimlerle karşılaşacağımı bilemiyorum. Ev sahibimle tanıştım, 27 yasında FERRARİLERİ VAR. Direk bana nerde evlenme teklifi etse acaba ya diye düşündüm. Okulu bırakıyorum yani yeter ki Ferrarı'm olsun ve 27 yasında zengin bir kocam olsun.

Ay benim evim çok güzel. Çok şükür Allahım yarappim thanks for all yani sağol. Ben de biliyordum bunları hak ettiğimi de işte bakma naz yapıyoz. Tuvaletim bile güzel lan ajhdgfakjdfhg. Çok modern yani ne diyim başka. Sonra benden size bir öneri ALLAH AŞKINA, size zarar veren insanları sizden uzak tutun. Bu dost olsun, kankin olsun veya komşun olsun. At gitsin. Tavuk pişir, aynen. Ay nipiçim espiri oldu bu. Arkadaşlarım var sırf ben buradayım diye benim için bilet alan. Veya üç gün arka arkaya veda partileri yaptılar. Seviyorum beni de seven insanları. Fesat fesat milleti dolduruşa getirenlerden nefret ederim de burası İstanbul be abi. Burası seni de ezer, beni de geçer...

Asıl hayat şimdi başlıyor,
Şüheda Özyar


NOT: Seninle çay içmeliyiz İstanbul.

EVİM AŞKIM:


2 opmerkingen:

  1. Bu yaziyi okuduktan sonra bize de, hayirli olsun güle güle otur demek düser :)
    (Hayatimda ilk defa bu kadar cok "ev" kelimesi gecen bir yazi okudum :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haftaya bende istanbuldayim keske seni görmek nasip olsa!nürnbergdeki (almanya) büyük hayranin hilal:)

    BeantwoordenVerwijderen