10 februari, 2015

Work

Demek öyle???

BU KADIN NİYE BUKADAR GÜZEL YA. Saçmalama aşkım tabii ki de kıskanmadım bence de ayrılalım dogru diyorsun kadın benden güzel. HERKES bu kadına aşık çünkü bitch please bu kadın bizim the face of Turkey. Tüm erkekler onu seviyor. Herkes ona bakıyor. Kadının yüzünde bir kıvılcım ince çizgi bile yok. Yok la yok yani. Ki bende var yani gülersem oluyor öyle. Adriana Lima'dan bile daha güzel olan bir kadını ben senden niye kıskanıyım aşkım saçmalam tabiiki de ayrılalım. Bir ünlüyü kıskanmak hobilerimden biri değildir ama instagram da kadının fotoğrafı altında utanan maymun koymuşsun? Hayır yani. Amacın???????????

İşe başladım. Şimdiden yorulmadım. Her gün dışardayım. Sırf Türkiyedeyim diye direk taksim, ortaköy'e atıyorum kendimi. AL BENI LAN, KOCA ISTIYOM AL BENI. Türkiye çok cool bir ülke. Öyle herkesin bahsettiği ön yargılı "Adam kaçırıyo, kesiyo doğruyo, tecavüz ediyo valla ÖLDÜRÜYO" gibi değil Türkiye yani ben öyle bir yanını görmedim henüz ÇOK ŞÜKÜR. Ve aynen işe başladım. Work and travel değil de. Work and Acun oldu bu. Çok cool iş arkadaşlarım oldu. Çok samimiler, seviyorum hepsini. İş arkadaşlarımın hepsi erkek iki üç kız ama hepsi bir birinden tatlı. Sevecen, sempatik ve güzel. Sonra iş yerimde açık büfe falan var, çok tarz lan. Bu Tarz Benim çekimleri var da gideyim de şunlara iki çift söz söyliyeyim. Biraz cins olduklarını bir anlatayım yani what are you? Cidden televizyonda göründükleri gibiler ama HEPSİ KISA. Burcu Esmersoy bile kısa yemin ediyorum yaaaa adalet nerde?????
İçeri mesajlar geliyor işte niye yazmıyorsun diye. Yazamadım ama net olarak bundan sonra yazmayı düşünüyorum. Sonra İstanbul çok güzel yani bence git. İlla birini sevmeniz gerekmiyor İstanbulu da sevmek için. Mesela sevdim mi, seviyor muyum yoksa aşık mıyım bilemedim ama İstanbul güzeldir. Trafik çok fazla ama. Otobüs/minibüs/metro kokuyor abi. Bok kokuyor resmen. Burnum işgal Allah belamı vermesin maskeyle dolaşacağım bu gidişle ebola'ya yakalanacam yaaa. Geçende oturuyorum otobüsde, kulağıma kulaklıklarımı taktım falan tam I am a tourist havasındayım ama iş için geldik otobüsdeyim kafası yaşıyorum derken ayağımda birşey hissettim. Dedim yanlıştır. Baktım bildiğin dayak yiyorum n'oluyo lan falan kafamı çevirdim. YAŞLI BİR TEYZE, almış elinde ki sopayla bacağıma vuruyor. Vuruyor lan vuruyor dürtüklemiyor bile. Lan dedim n'oluyo tepki falan gösterme Şüşü ceep kalm. Baktım kadın sayıyor abi böyle dudak okuyorum. Müziğin sesini kapattım: "TERBİYESİZ! PİS KIZ! KALKSANA BAŞKALARI OTURSUN! SAYGISIZ!" dedi. Ben? Tamam. Oke teyze sakinleş teyze tamam. Kalktım ayağa gülümsedim. Yorum yapmadım. Abi burası Türkiye çakacam ağızına yapışacan duvara iki büklüm kalıcan teyze adamı sinir etme diyemeden bıraktım.
Başkaa... başka başka düşünüyorum. Şu an aklıma herhangi bir şey gelmiyor. Gelirse muhtemelen yazarım zaten. Eğer sizlerin bildiği güzel yerler varsa söyleyin yani kesin giderim artık. Heh 14 ŞUBAT geliyor :'). Gülerken ağladım yani. Biz yalnızlar çok tatlıyız lan. Ne güzel de yazıyorum kendi kendime. Yanıyorum kendi halime, ne var elimde kalan bu dünya büyük bir yalan. ÖLMEK VARSAAAA KADER DE DERT EKLEME DERDİNE. Kaderin kader olsun benliğin aşkla dolsun.

Bu oturduğum bina da çok güzel yeşil gözlü çocuklar var hgdfkjahg. Evde makarna yapmak da istemiyorum yani geçende makarna yaptım, tuzu kaçırmışım yemin ederim iki şişe şu bitirdim sonra. Bugün de tuzsuz yapmışım AMA demin karşımda oturan çocuğu gördüm CUMARTESİ ÇIKABİLİRİZ, EVET. KABUL EDİYORUM. EVLENELİM. Burcu Esmersoy da çok güzel Allahım ya valla billa yarappim ona vermişsin de bizi skip ad yapmış gibi bi haldeyim. Ivana Sert'de uzun görünüyor da kadın benden kısa NABER? Sonra Utopya seyircileri ile fal baktırmaya gidicem yaa valla çok iyi adhjgfakjhdfg. Hem tatile gelince negüzel zengin zengin dolanıyorduk da why so fakir Allahım now?

Çok güzelim be,
Şüheda Özyar


NOT: İnsanları tanıdıkca gülmeyi öğrettiler bize.

Herkesi OHÁ'ladım


Geen opmerkingen:

Een reactie posten