Pagina's

16 februari, 2015

16 şubat

14 değil tabii

13 şubat yarın ne olacak diye, 14 şubat uyuyarak, 15 şubat isyan ederek, 16 şubat neyse artık seneye yapcak bir şey yok diyerek özetledim kendimi. Hep bu 14 şubatlar beni bir senelik depresyona sokuyor. Bir sene lan bir sene. Sevgililer günümü kutlasan ne olur sevgilim olmadıktan sonra. Eski sevgilim gelmiş sevgililer günümü kutladı. Dalga geçti galiba. Yıllar önce ettiğim dualar anca tutmaya başladı ajhdgahgj.

'Benim için her gün sevgililer günü', diyen insan zihniyetinizin içine edeyim. Bu cümleyi kim kuruyorsa Allah daha da yokluk vermesin. Sevgili yok diye nasıl da avutuyorsun kendini var mı ötesi? 'Forever alone' başlık koyanı gördüm 14 şubat günü. Gittim o kişiyi favladım, takip ettim, özelden mesaj attım 'bu dürüstlüğüne hayran kaldım' dedim. Böyle çocuk zahmet etmemiş yılın en yetim mesajını arkasında bıraktı. Kos kocaman İstanbul da 14 şubatı evde geçirdim. Uyudum yani. İnsan tutar Şüşü'nün kolundan 'Ver elini Kız kulesi! Ver elini Boğaz Köprüsü' der. Yokluktan karşı komşunun sesi gelecek mi diye dinledim ya. İşte benim 14 şubat böyle bir şey. Çocuğun sesinden bile mutlu oldum lan, artık seninle tanışmam gerekiyor.
Sonra bir Özgecan Aslan olayı var. Çok içim sıkıldı bu haberi duyunca. Sessiz kalmayı tercih ettim. Biz gurbetçi olarak herşeyi dışardan takip ederdik ama ben şu an dip dibeyim. Türkiye de olduğun zaman kendine iyi bakman gerekiyor, duasız falan dışarı çıkmaman gerekiyor mesela. Hiç mi görüştüğün biri yok? Diye mesajlar geliyor. Vay abi vay. Duvay vay. Ben adam olsam, hoşlandığım bir kız Amsterdam'dan İstanbul'a gelse abi merak ederim kızı. Sık sık ararım, sorarım 'Ne yapıyorsun?' derim yani salmam anlıyor musun. Sonra odun gibi 14 şubatı da geçirmem. Kız İstanbulun güzelliğini bilmiyor der gider götürürüm, gezdiririm ama eğer seviyorsam tabii sevmiyorsam durum farklı. Ben en iyisi kendimle evleneyim. Hatta Çin de yastık ile evlenen oldu. Abi yıkıldım. İŞTE BEN! Dedim. Benden önce davranan olmuş adam yastığını alıp evlenmiş. Mantık olarak bitik ama çok hayal perest.
Bence 14 şubat saçma bir şey değil. Seviyorsan değildir yani, sevmiyorsan zaten isyan edersin benim gibi. 22 yıldır isyanlık belgemi alacağım bu gidişle beybisi.  Ama bu sevgililer günü yalnız girmedim, girdim gibi ama değil yani. Çocuk seviyorum diyor da yok yani bence sevmiyor yani sevse ben onu daha çok sevmem gerekiyor. Sürprizim var dedi sana 12 saat boyunca, kapıyı kapattı gitti adhfgkajhsgd. Ondan sonra bu çocuğun yanlışlıkla ceketin cebine girdim. Kendimi yeşilçam dizilerde ki kadınlar gibi hissettim. Baktım elime bi kutu geldi. AAAA NE ALMIŞŞ BANA??? AŞŞKIM YAAA! HEMEN ARKADAŞ GURUBA WHATSAPP ATIYIM:))) Ck mtlym.) hedye alyrmmmmmm:))) Derken avucumu yaladım. Elde avuçta sıfır. Kutu da gitti, çocuk da. Galiba aldatıyor dedim işte sırf bu yüzden OHA markası tam benlik. İlk kez bir aldatma olayı yaşadım galiba. Hıı aşkm seviyom seni dedi, cebinde ki kutu ile başka birine gitti. Yani? ÖYLE UNUTULMAZZZZZ, BÖYLE UNUTULUHHUUR, BU GECE İSTANBUL SOKAKLARI BENDEN SORULUR!
Sevgiliyi geçtik, tamam evet kıskancım. Evet aşırı derecede ilgi görmek isterim. Evet herkese benim sana ait olduğumu göstermen gerekiyor. Evet telefonunu elime aldığım zaman 'Ya ne yapıyorsun ya ver şunu' dememen gerekiyor. Evet sıkabilirim seni ama hayır gidemezsin. Bu tarz benim'in adı değişmiş Bu benim stilim olmuş. Koydular abi bizi programa OTUZ dakika boyunca alkışladık. Allah belamı versin şak şak şak şak ellerim karıncalandı. Ömrümden OTUZ dakika avuçlarımı ağırttım böyle boşa giden zaman görmedim. Önde Arım oturuyor, sarı sarı giyinmiş nasıl alkışlıyor yarappim kız kendinden vazgeçmiş. Neyse oke, bitti çekimler. Bu hafta sonu yetim gibi tv izliyorum derken programa denk geldim. Bi bakıyorum: ANAAAA, ARIM DEĞİL Mİ LAN O??? Fon müziği Müslüm Gürses çalsa anca bukadar yakışırdı bir alkışlama seremonisi: Bu sabah yalnız uyandım sensiz olmaz, sensiz olmaz. Tanıdık kokular yok, sensiz olmaz (bu çalarken şak şak şak şak alkışlanılıyor). İşte bu da bi hüzünlü 13/14/15 şimdilik 16 şubat.

Yalnız mıyız? DAĞ GİBİ. BAYIR GİBİ. DAS GİBİ YALNIZIZ. Biri de çıkıp Şüşü yemin ediyorum seni seviyorum herşeyim sen, istanbul sen, her zaman görmek istiyorum seni demiyor çocuk kapıyı kapatıp gitti lan gitti valla billa babamın anneme attığı trip gibiydi bu. Niye my lord ya? Navigasyon hep ters yöne doğru gidiyor derken yine bir 14 şubatı bok gibi geçirmenin ödülünü kendime veriyorum. Seni seviyorum.

16 şubat,
Şüheda Özyar

NOT: #özgecanaslan


13/14/15 şubat ben:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten