Pagina's

28 februari, 2015

Ne diyorsun?

Onu da ayarlıyım

Ya sen manyak mısın? O elbisenin neresi siyah ve mavi ya? BEYAZ ve ALTIN rengi diyorum sana hasta etme beni bak boşanıcam senden engelliyecem valla krize sokuyorsun beni up to date olamıyorum senin yüzünden. Biri bana bu elbisenin açıklamasını yapsın. Yemin ederim siyah ve mavi gördüm, hatta millet inansın diye "hah şuna bi printscreen yapayım da görsünler siyah ve mavi diye" derken 15dk sonra bu elbise altın ve beyaz oldu. Lan printscreen yaptığım resim bile değişti. DAŞŞAK MI GEÇİYON UMUT? Diye telefona haykırdım ya. Kafam mı güzel dedim yani ne bu harbiden bu yaşıma kadar geldim renk mi ayıramıyorum da ne bu yani?

İşte bu biraz şeye benzedi. Eskiden internet üzerine böyle cins cins resimler vardı. Abi 10 dakika bi noktaya bak, sonra duvara bak ne göreceksin falan. Hz. İsa'yı falan görüyorduk. VAY AMK NASIL OLUR YA, derken okulu sallamıştık bu olayla "abi 10 dk noktaya bakıyorsun, trak duvarda portre yemin ederim". Veya bi resim vardı işte uzun uzun baktığın zaman resim dönüyormuş falan, öne arkaya doğru gidip gelmen gerekiyordu zart zurt, adamlar bizimle dalga geçti biz hala "oha lan valla dönüyo" falan.
En son 10 gün önce falan yazmışım, içeri isyan mailları geliyor, unfollowlar basılıyor ama napıyım yani meğersem Hollanda'da hayat yokmuş, İstanbulda var. Yoğunum yani adkshaf. Komşularımı ayarladım, sonra işte sen söyle dışarıda otururken ayarladığım insanlar oldu, yani her yönden bana yazan var. Hollanda'da çürüdük abi bunu anladım, burada free. Serbest yani, bir de ÇOK YAKIŞIKLI ÇOCUKLAR VAR YARAPPİM. Geçen bir çocuk yazdıklarımı okumuş, dokunmuş ona doğruları söylüyorum aldatıyor beni falan diye beni skip ad yaptı. Depresyon süreme rekor kırarak 10 saate indirdim adkfhgajhdfg. 10 saate bir çocuğu unutmanın mutluluğunu yaşadım. Çocuk görüşmeyelim dediğinde "YAPMA ETME GİTME KAL" diye abarttım biraz. Sırf rol icabı yoksa giderse gitsin bana koymaz hani biraz tripkolik takılmak istedim. Çünkü canım öyle istedi. Avrupa'da unutulmaz da burası böyle canlı olduğu için unutuluyormuş meğer. Biri giderse, diğeri geliyormuş. Geçen arkadaşlarla oturduk "Abi İstanbul da aşk acısı çekemezsin, imkansız" dedim. "Niye?" diye sordular. "Etrafında yeterince güzel, iyi ve çok insan var" dedim, "Aşk acısı çekmek için burası çok güzel" dedim. Yani o çocuğu unuttum çünkü o... çocuğu yani akjdhfka. Şimdi ondan güzel, daha iyi ve ÇOK YAKIŞIKLI OĞLANLAR VAR LAAĞNNN diyebileceğim bir dönemdeyim. Benim kırık "Acun abi beatbox yapcam" türkçemi çok seviyorlar, onların ise düzgün Türkçe konuşmaları benim hoşuma gidiyor. Bir de guess what? Porsche'lı sevgilim var, Massaratılı sevgilim de var hdfgakjdhf. Yarın evlenelim aşkım diyebileceğim Çırağan Saray'da bana değer verecek kadar güzel insanlar var ya Allahım biliyodum bu dualar bir gün kabul olacak diyeee yhaaaa ne iyi insanım.

Bu yazı biraz uzun olacak çünkü baya bi ihmal etmişim. Şimdi ne yapıyorsun Şüşü? Abi sabah programı yönetiyor gibi birşey yapıyorum bir kanal da. Sabah 5 evden falan alıyorlar, öğlen saatleri çıkıyorum. "ALMA BENİ ABİ YA YETER" diyemiyorum. Geçen şoför gelmiş kapıma kadar aramış aramış bende hayvan gibi açmamışım. Uyumuşum. Kanaldan aradılar bi böyle sevgili tribi gibi 50 kere arandım. Uyanmamışım. Uyandığımda bi baktım hasktr canlı yayın bitmiş. Neyse dedim yapacak birşey yok. Yakında yeni programlar var da hayırlısı cnm bnm inş. Her hafta halı saha maçı var. Öluyorum ama iş arkadaşlarım çok güzel insanlar yarappim çok güzel oluyor. Geziyorum falan. Geçen bir kar yağdı. ALLAHIM NOLUYO YAW, dedim. Böyle bir günde 70 cm kar yağdı. Hollanda'da "Gurbanın olayım Allahım yağdır şu karı yaw" diye dua ettiğim günün ertesi dakika iki dakika dolu yağdı. Okadar. Neyse olayı anlatıyım, işten geç çıktım. Araba beni eve götürüyor derken evime giden yoldan adam gidemedi. Çok boktan bir yol. Kar var, araba çıkamadı. Bizim güvenliği aradım "Abi tıkandım, assağdayım eve gelemiyorum" dedim. "Tamam Şüşü hanım, hemen yönlendiriyoruz, iki dakika bekleyin" dedi. TANRIM YAAAA, BU HAYAT ÇOK GÜZEL BE, dedim. Neyse arandım "Şüşü hanım taxi yönlendiriyoryz, ama içinde Koç'a gidecek müşterimiz var sorun olur mu?" dedi. KOÇ MU? YOK CNM INSALLAH EVLENIRIZ, dedim tabii ki de. Neyse taxi geldi, baktım önde bi çocuk oturuyor. Bingo. 10 dakikalık yolu, 40 dakika da çıktık. TABİİ Kİ DE AYARLADIM. Ortaköyden bebek'e doğru yürüdük falan sonradan buluştuk abi çok tatlı insanlar. Komşularından naber diyenler var, onları da ayarladım. Her gün 5 çocuktan trip yiyorum adkgfakjhdgf. Mekanlarda ki zenginler mi? Ayarladım evet. O ünlünün asistanı mı? Onu da ayarladım. Ferrarı lı çocuk mu? Geçen eve bıraktı. İstanbul bana kimseyi kafana takmamayı öğretti. Onu da ayarladım.

Dün taxi ile eve dönüyoruz. Sabah olmuş, eğlendik, güldük. Elime o elbisenin fotoğrafı geldi. Şu an siyah ile mavi dedim bir de adama sorayım. "Abi," dedim uzattım telefonu. "Sence bu elbise hangi renk" ... "Kahve rengi ile beyaz" dedi. Bu medya bizimle dalga geçiyor abi dedim. Benim siyah ile mavi gördüğüm elbiseyi bu adam nasıl kahverengi ile beyaz görür. "Abi siyah ile mavi" dedim. "Bunun neresi siyah ya," dedi. Adamın siniri bozulmasın "Tamam abi boş ver sen eve götür bizi" dedim. Şimdi kavga çıkaracam falan adam yolda bırakacak dedim. Bu fotoğrafın ağızına tüküreyim elbisenin ne bok olduğu belli değil kaşar.

Hangimiz sevmedik?
Şüheda Özyar


NOT: İnsanlar kayboldu koca şehirde.

Fotoğraflar diye soranlara:

suheda ozyar, suheda, susu, oha, istanbul, marka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten