Pagina's

18 juni, 2014

Sinek

Al ye, al çek kanımı al al ya

Uykum geldi derken kulağımın dibinde bir ses. Bir isyan. Bir haykırış. Bir "KAN YOOOGGH" bağırışı, sızısı, bir uçmalar, hava'da bir tripler. Odamda yapılan tiyatro gösterisi. Bi enteresan, bi depresyon, bi haller, bi tavırlar, bi duvara çarpmalar. Bende anlamıyorum işte bu sinekleri. Uç diye varsın sen. Trilyonca insanın arasından, odama giriyon sonra beni emiyon sonra kalkıp seni öldürüyom. Yazık değil mi şimdi sana ha? Öteki tarafta senin şu entrika olaylarından dolayı ben günahını çekeceğim. Al lan günahımı, ver ahımı, al ömrümü ver kanımı. Give my kan back.

Şimdi gece olunca insanın doğal olarak yataması gerekiyor. Çoğu insan "yoo valla ben yatmıyorum" der. Yani sen normal bir insan olmadığın için bu senin sorunun ama normal olarak gece olunca uyuman gerekiyor. Aslında bende pek uyuyamıyorum ya, konu bu değil. Uyumadan önce camı açarım, whatsapp'a 6734653487x girerim "Ulan hala mı mesaj yok" diye ki o mesaj hayatta gelmez yani. Sonra ınstagram'a bakarım kim yine bana saydırmış diye. Geçen fotoğrafımın altına biri "Kezban" yazmış. O kezban dedendir, ninendir, senin kanını emen sinektir ama ben değilimdir. Ne kezbanlığımı gördün artist? Neyse gece olunca telefonumun tuş kilitini açar kapatırım. Aç. Kapat. Aç. Kapat. Kırk kere yarın için kurmuş olduğum çalar saatimi "Harbiden kurdum mu lan?" düşüncesiyle bakarım. Kurmuşum. Facebook beni ilgilendirmez ama gece ya belki biri ekledi beni diye Facebooktan bakarım. Neyse WhatsApp'a bi girim. Anaa Ali bile mesaj atmamış. Uyumuştur o, neyse bende uyuyayım ozaman diyerekten telefonumu zorla, isyanla kenara koyarım. İki saniye sonra "Whatsapp kesin geldi ben bi bakayım" düşüncesiyle elimde telefon uyuya dalırım.

Sonra uyudum. Ulan gece yarısı uyandım. Şimdi gece yarısı uyanmak kadar korktuğum bir şey yoktur. Şu korku filimleri yokmu şu Exorcism. Gece 03:00 diye tutturdu, hep o saatte lanetlenmiş gibi uyanıyorum lan. Sonra bi sinek duydum, yanımda geziyor. Sanki ben gezi parkıyım lan. Nasılda uçuyor pezevenk. Uçuyor, uçuyor sabiha gökçene iniş yapacak sanki. Sanki kendisi Pegasus, Sabiha ile "ölümsüz konabilirsiniz" sözleşmesi imzaladı gibi. Nezaman Sabiha'ya insem hep Pegasus. HEP. Sonra uyanır gibi oldum, kulağımın dibinde ses duyuyorum, kolumu kaldırdım böyle sineği kovuyorum anladın. Böyle sineğin sesini duyuyorum, bende bi hareketler. Taekwondo birincisiymişim gibi hareketler. Sineği kulağımdan kovmalar. Dövmeler, tripler, osmanlı savaşına gider gibi hazırlıklar, bölmeler, dövüşmeler. Yemin ederim ben sinek olsam, biri beni böyle dövmeye kalksa "Sana mı kaldım lan. AL SANA. Ben gidiyorum" der camdan dışarı uçardım. Ama şu sinekler çıkacağım dışarı gideceğim buralardan diye trip atmaları var ya bir acayip. Cama vurup duruyor salak. Neyse bu sinek inat etmiş, illa bana sokacak. Ben kovuyorum, bu geliyor. Ben kovuyorum, bu yalvarıyor "ABİİ YALVARIRIRM SOKAYIM. N'OLUR KAN ÇEKİYOR, N'OLUR" dercesine. Bende dayanamadım, nekadar çok kulağıma vursam, nekadar çok kendimi dövsem, anca bana zarar lan. Sinek gitmedi. Ay ben bi sinir oldum. Kalktım ayağa, açtım lambayı "O SİNEK ÖLECEK!" dedim. Bi moralim bozuldu. Sineği aradım. "Nerdesin lan?" dedim. "Alo abi, sinyal kesildi" dedi. "Kapat lan kapat Ali'yi arayacaktım ben" dedim. Tabii böyle birşey olmadı. Sineği aradım yani, odamda aradım. Aldım elime Raid. Tam sıkacağım derken bi baktım yatağımın üzerinde imamın karısı gibi yayılmış. N'apıyor lan bu? Oh anasını ya keyife bak. Buldu komfort, kız kalktı ben yatayım dedin hea? Gittim baktım. İçine içine girdim. Ulan meğersem yataktan kalkarken öyle bir kalkmışım ki, galiba götüme sokacaktı, ezmişim onu. Bildiğin baya ezerek ölmüş. Yani o götümle gece gece ezersem anca sinek ezerim. Artık ağırlıktan mı, çokluktan mı, kokudan mı oldu orasını bilemem.

Bu dünyanın öteki tarafı da var:
Sinek: "O öldürdü beni! Dövdü dövdü öldürdü!"
Şüşü: "Ben mi lan?"
Sinek: "Evet ya sen!"
Şüşü: "Tüü senin Allah belanı vermesin! GÖTÜME SOKAN SEN, ÖLDÜN DİYE SUÇLU OLAN BEN?"
Sinek: "Öldüm lan oldüm ne diyon?" - DAHA ASLI'YI ARAYACAKTIM, SEVİYORUM DİYECEKTİM, ÖLDÜRDÜN BENİ KATİL!
Şüşü: "Lan mıy mıy numarası yapma zaten alt tarafı uçuyon gelmiş kanımı emiyon götüme konuyon sonra katil diyon. Allah affetsin seni ben gidiyom." (TÖVBE ESTAĞURULLAH YA)

Kanımı çeker,
ye beni şeker,
Şüheda Özyar


NOT: Sineklerin canına kıymayın, onlar da aşk acısı çekiyor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten