Pagina's

23 juni, 2014

Gizli saklı

Benden mi saklayacaksın la? Hadi la?

Benden? Söyle lan. Yalvarırım kim. Söyle lan söyle, yemin ederim bak kimseye söylemem. Valla. Yemin ederim. LAN VALLA DEDİM. Harbi oğlum bak. Biz insanlar bazen bir şeyi öğrenmek için dünyanın en saçma cümlelerini kurarız. SAFRA KESENİ ÖPEYİM SÖYLE LAN. Meraktan, yalvarmayı çok iyi beceren insanlarız. "Dalağımı da öpcen mi la, hadi la hadi? söylim ozaman".

Yalvarmayı aslına hiç sevmiyorum. Bazen bir olayı falza uzatmaman gerekiyor. Ya gel, ya git. Ya sev, ya da sevme. Ya beni bir ömür boyu mutlu et, ya da yokluğuna alışmam için bana biraz daha zaman ver. Ya bana değer ver, ya da bana zamanla değer vermeyeceğini bileyim. Gitmek için gelme mesela, kalmak için gel. Ama gideceksen yalvarmam, "Eminmisin?" diye sorarım. Gideceğine emin misin? Sana yalvarmam, sadece onay alırım.
Bizi iyi hissetiren insanlar tanıyoruz, daha doğrusu tanıdığımızı sanıyoruz, zaman sonra iyi hissettirmediklerini öğreniyoruz. Galiba bu da bizim sınavımız. Yani banyo ettikten sonra kendimi iyi hissediyorum ama iki gün sonra sende rahatsız oluyorsun hani "Lan bu kız da hiç mi banyo etmiyor," diye. Yani gizlimiz saklımız olmasın arkadaş. Daha bu sabah banyo ettik. Kokunu alanda gidiyor almayanda.

Lise dönemlerimde forumlarda takılırdım. Kendime kod isim koymuştum "bengüzelimsenden34_" diye. Geçende Yako bana mesaj atıyor "Lan senin şu dönemlerde ki bu isimler ne ayak?" diye. Bende kendimi anlamadım. Meğersem o kıytırı bıyıklı one kaş halime kendime çok sexsy diyebiliyormuşum, bak bak özgüvene bak. Sadece ben değil, lise dönemimde arkadaşlarım Yako, Girişim ve Damar'da hep forumlarda takılıyorduk, ailecek.

Neyse bilgisayarın arkasında dersteyiz. Yanımda Yako oturuyor, arkamda Girişim. Herhangi bir forum da takılıyoruz. Sırf o yazıştığım insanlar ile aramda ki konuşmaları görmesinler diye tuhaf hareketler sergiliyordum. Arkamdan teyzem gelip "BU NEEEEE? ALLAH SENİ KAHRETMESİN GIZ!" diyecek gibiydi. Neyse durduk yere Yako "Lan ne öyle cins cins hareketlerde bulunuyon, ne konuşuyon milletle?" dedi. Şu erkekler kızlardan meraklı. "Hiç olm, ne olacak"... "Hadi lan oradan, aç bakıcam," dedi. Açmadım, arkadan Girişim "Aşkım maşkım yazıyordu lan orda, biz ölelim valla" ... "ÇÜŞ YOK ARTIK, NE AŞKISI, VAR DA ÖLÜYODUN ZATEN" dedim ... "Hadi yalan de lan?" ... "Yalan," ... "Bok yalan," dedi. Biz millet olarak ruhmen bozuk insanlarız. "Nasılsın?"... "İyiyim ya"... "Bok iyi, biliyoz seni hoş" diyoruz. Şu bok kelimesinin huzurunu sen bile bana vermiyon lan göttirik. Neyse sonra Yako birden beni kenara itti. "N'APIYON YA?" dedim, "Bi mesajlarına bakim, kiminle ne yazışıyorsun," diye. "AL LAN BAK BAK, BOK VAR SANKİ" dediğim gibi çocuk onca mesajlardan birini açtı, lan açtığı mesajda karşı taraf "Beni hissediyormusun?" yazmış. YAAA HASSakjhdkfha. TÜM OYUNU BOZDUN YA. N'APCAM YANİ? Gelde bunu anlat şimdi? Gelde yanında ki öküze, çocuğa, erkeğe, adama anlat ki "Yok valla o öyle bir mesaj değil," diye. BENİ HİSSEDİYORMUSUN'da ne demek abicim? Ay o an Girişim ve Yako'nun yüzünde ki ekşimiş hali dünyalara bedel. Bana Yako bi baktı "Allah kolaylık versin Şüşü :)" dedi. Girişim "Senden beklemiyorduk :)" dedi. "Şimdi neden sakladığını daha iyi anladık :)" dediler. Ruhum daraldı. Utandım vallaha yanlış anladılar. Elin dram çocuğu gelmiş şiir yazmış, "Beni hissediyormusun?" demiş. ŞİİR? GÜNAH Bİ KERE. Hiç alakam bile yok aslında. Bende cevap olarak çocuğa "Hissetmiyorum lan terbiyesiz nipiçim konuşuyon!" demişim, bunlar onu görmediler işte. Salaklar ön yargınıza edeyim. Döndüm çocuklara "YAAA hiç sorma, ben böyle sanal alemde çok iyi hissediyorum karşımda ki insanı, yani sen ne anlarsan o," dedim. "TÖVBE ESTAĞFURULLAH TÖVBE TÖVBE YA" dediler "Dönersin işte öyle dinine imanına geri" dedim. Forumdan çıktım daha da kimseden bir şey gizlemedim.

Yazarken yanlış anlaşılma olabilir. Ama kimse "Beni hissediyormusun?" diye yazmaz abi hani BÜNYE alışık değil. "Anladın mı?" yaz. "Oldu mu?" yaz, "Gız içime bi bunaltı geldiii" yaz, o ne lan öyle "beni hissediyormusun?"... "OMO muyum ben? Yumoş ev kokusu muyum? Fön makinesi miyim lan ben? :) :) :) sçtrtma belnı :)) tmm? :)

Yanlış anlama beni,
Şüheda Özyar


NOT: Yanlış anladım değil, sen beni sadece istediğin gibi tanıdın.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten