Pagina's

06 september, 2015

Serkan Kaya sendromu

Ah ulan ah

Günümüz ilişkilerinin en büyük sorunu diyebileceğimiz, ünlü psikolog İsmail YK'nın literatüre kazandırdığı sendrom. Beni beğenini ben ben beğenmem, benim beğenendiğim ise beni beğenmez. Bana sen uzaksın, bana sen mezarsın bir başka söyle yaşarsııın. Ay bunların hepsi İsmail YK ama şöyle birşey var bence senin en iyi arkadaşın diyebileceğin kişi seninle aynı müzikleri dinlemeli, seninle aynı anda ağlayıp gülmeli. Bence ben Serkan Kaya dinlersem o da dinlemeli, sonuçta ben ağlarken o da LOVE ME LIKE YOU DO LO LO LOVE ME LIKE YOU DO diyip o LO kısmında halay çekmemeli.

Ne badireler atlattım yemin ederim çağ atladım. İsmail YK'yı aştım en sonunda Serkan Kaya'yı dinledim. Kanalda çalıştığım dönem bir çocuk kulaklık takıyordu. Ay aşşağda Hülya Avşar çekimi çocuğun kulağından bir İbrahim Tatlıses patlıyordu. "Ayıp ayıp, çekim var İbrahim Tatlısesin sesini kıs," dedim görgüsüz. Çocuk bana baktı "O İbrahim Tatlıses değil," dedi. Gözlerim parladı. Yoksa yeni birini mi keşfedeceğim diyerekten "KİM?" dedim, kulaklığı aldım, "aç sesini aç," dedim. İşte o an. O saniyeden itibaren ben bir efkar qız altmışbir. Ben bir kanayan kırmızı gül MSN profil fotoğrafı. Gül derken bu yorumu yapmadan geçmiyorum. Ceren Hindistanın sevgilisi geçen buna 1001 tane gül almış. Kadın mutlu bir şekilde fotoğraf paylaşmış instagrama. Beyin otomatikmen "1001 tane gül? 1 tane gül 4 TL ise, 1001 tane güle adam 4004 TL mi ödedi????????" dedim, ay hemen dedim benim eskilere bir şarkı gönderim "Serkan Kaya - benden adam olmaz" diye. Gülleri sevmiyorum tamam da hiç 1001 tane gül gönderenide görmedim dedim. Biri de yorum yazmış "Gözlerimden kan aktı," diye. Alkışladım. AYNEN dedim, benim de. İşte bu tam bir İsmail YK, bu tam bir Serkan Kaya - Aşk ne demek bilen var mı?
Serkan Kaya sendromu nedir? Diye soranlara, ne değil ki diyorum? SEVEMİYORUM SENDEN BAŞKASINI!!! İlla depresyonda olman gerekmiyor, şarkıyı açtığın gibi zaten belirli bir moda giriyorsun, AH ULAN AH diye. IM IN BUNALIM, PLEASE CLOSE THE DOOR MOM. Çıktığımı da hiç hatırlamıyorum. Serkan Kaya sendromu benim için tam bir İstanbul özlemi gibi birşey. Şöyle bir baktığın zaman hepimiz platoniğiz. Ya seviyoruz o sevmiyor, sonra o seviyor biz sevmiyoruz. Adam bile Sevemiyorum şarkısının ilk cümlesi "Düşünmesem mi, üzülmesem mi?" diye başlıyor. Adam bile ne yaptığını bilmiyor bu yüzden 2x beni bunalıma sokuyor. Bir baktın İsmail YK araya giriyor şappur şuppur beni op, yoksa ben tipsiz miyim hee? Başkaları napıyor şap ayarlıyor, yoksa ben zurna mıyım he? Adam çözmüş, adam biliyor. Tipsizim diyor çok açık yani.
Kalakaldım kışın ortasında yine. Yazın 40 derecelik sıcağında kalakaldım şarkısını 4 kızla bir arabada bağırarak söylediğimi hatırlıyorum boğazda turlarken. Dedim ben bağırıyorum tamam bi nedenim var, e benim Kara da bağırıyor onu da anladım, ama aramızda hiç derdi tasası olmayan Marka yağdırıyor. Nasıl söylüyo yarappim dedim Allah kimseye böyle bir acı vermesin bak kız bize demiyo ama içi dolu. Bir gün klübe gidiyoruz, dört kız. İşte, ben, Kara, Marka ve Erberk. Arabesk night. Allahım çok cool. Beni dışardan gören, r&b sanar ama içim bir Yıldız Tilbe. Marka çok yemek yer, o gün çok yemek yedi üstüne üç beş içti lak kızı tuvaletlerden çıkaramıyoz ama Allahım içim gidiyor şimdi Serkan Kaya çalacak da ben tuvaletteyim olmuyor böyle valla COME ON MAN. 45 dk uğraştık, Marka tuvaletten çıkmadı, en son güvenlik dışarı çıkarttı. Kızın temiz hava alması gerekiyor derken biz dört kız dışardayız. Ne hikmetse yemin ederim bu dünyanın en şanssız ve bahtsız kızı olarak kendimi ilan ediyorum, tam dışarı çıktık Serkan Kaya - Kalakaldım, çaldı. Marka sen otur dedim, Kara'nın kolundan tuttum "NOLUR" dedim bak ölecem yoksa çok çağresizim koş diyerek sürükledim kızı içeri girdim. "Dur nakarat gelsin sonra gidelim," dedim, 15 saniye için g*tümü yırttım. Bağıra bağıra söyledim. Tamam bitti, gel çıkalım dedim. Ama önemli olan o an orda o şarkıyı bağıra bağıra söylediğin zaman karşında ki kişinin sana aynı şekilde eşlik etmesi. Ben kendimi damarcı sanıyordum da bu kız da aynı ben dedim. Karanın gözleri parladı. Serkan Kaya aslında ya son ses dinleyip eşlik etmen gereken bir sanatçı, ya da Serkan Kaya'yı bırakıp İsmail Yk dinle, en azından sana sana ölürüm, sana sana yanarım dersin yine de kimse seni ciddiye almaz bilirsin. BECAUSE sen VEVO dinlerken ben POLL PRODUCTİONS takılıyodum, bitch please.

Mesele ne senin benden ayrılman, ne de benim sana darılmam, ne aramaman ne de sormaman... derken araya İbrahim Tatlıses giriyor "ARAMAM SORMAM BİR DAHA, YALVARSAN BİLE ALLAHA"... sonra oğlu giriyor işin içine "Kaç kere, öldüm ateşlerde, yangın var bu şehirde," bir bakıyorsun İsmail YK "Facebook facebook, her gün aradım durdum," diyor. Bu İsmail YK adamı sendromdan çıkarır yeniden sokar. Serkan Kaya sendromu çok karışık bir sendromdur. Ne hissedeceğini bilmezsin ama dinlemesi güzeldir. Bağıra bağıra, sesi sonuna kadar açıp dinlemeyi de seversin. Ağlamazsın, sözleri ne diyor bilmezsin ama kulağa güzel gelir. Dinler, dinler durursun çünkü O GÜNLER UNUTULUR MU, LOKMA DEĞİL YUTULUR MU?

Bir yerlerde kalakaldım,
Şüheda Özyar


NOT: Aynı müzikleri dinlediğiniz insanlara sarılın.

Kara ile yıqıldıq:



BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten