Pagina's

13 september, 2015

Tuhaf

Cins

Düğünümde damat olacak mı çok merak ediyorum. Yemin ederim çok tuhafsın kanka ya ne demek olacak tabii. Ya ben bu yaşımda imkansızlığı göz önünde bulundurmuş bir insanım sen neyden bahsediyorsun çok merak ediyorum. Dediklerin çok hojdır ama bence o damat yoqdir. Gelmiyo. Gelmesin. Geleceksede hemen istesin. AAYY buldum. Evet ilk buluşmada gelinlikle gidiyorum. Evet artık doğru kişiyi bulduğumu düşünene kadar kimseyle buluşmuyorum. Taaki "Bu adam beni maddi yönden kurtarır," dediğim gün cuk oltayı vuruyoz kanka ilk buluşmaya sen ben Yasemin, ben gelinlikle gidiyoz. Tamam mı? Hemen bir imam nikahı, oldu bu kanka. Artık yazmadı, yazacak yok aldatıyo yok. İmamıda soktukmu araya düğün Four seasons hotelinde, after party ise Esma Sultan'da. BECAUSE WE CAN.

Çok fazla hayal kurma, bak çakılırsın. Olmaz. Devrilirsin. Yıkılırsın. Üzülürsün. Tersi çıkar diyorlar ama bana öyle gelmiyor ya. Bana böyle bir umutmuş gibi geliyor. Olacak yani olabilir diyorum neden olmasın. Altı üstü yedi'den yukarı koca diyorum. Milyoner bir koca. Sonra beni mutlu etsin, yakışıklı olsun. Evren bana ters dönmesin Allahım bende bir Kylie Jenner olmak istiyorum. 17 yaşımda MSN'in arkasında online offline gidiyordum ama bak kıza? Kızın beş tane Range Rover'ı, sonra bir değil iki değil üç beş villa'sı var. Ben dışarı çıkmak istediğim zaman bir ay önce evdekilerden izin koparıyodum çarşıya gitmek için. Ya bu dünya çok adaletsiz ya. Sonra izin aldıktan sonra on sene boyunca "Her dediğini yaptık" dediler. Sonra ortaya Anne feat Baba - Her istediğini yaptık.Mp3 çıktı.
İnsanlar çok tuhaf. Yani herkes bir birinden cins. Herkes bir birinden andirik kundirik. Yani karakter olarak baya bi. Normal olduğumu bende söylemiyorum, henüz her sendromumu çeken bir eş adayı bulamadım... Dur buldum *AĞLIYORUM*. Tam buldum ben geri döndüm. Geri gönderin beni YAH. Çocuk, yani o adam kendimi kötü hissettiğimde bile bana sarılan biri. Yani diyorum ki, bring the choclate and flowers anam und babam will say yes. Vermesede ben koşacam yani sana sen merak etme. Ben çok fazla ama fazlasıyla insan tanıdım. "Bununla olur lan, düğün ve after party hepsi hotel'de," dediğim lavuk bir gün bana snap attı "Sevgilin varmış," diye dahada konuşmadı benimle Allahsız KİM LAN BENİM SEVGİLİM? BENİM BİLMEDİĞİM SEVGİLİM KİM? Ya dedim okadar çok telefondan konuştuk, ben aramadım sen aradın üstüne üstelik ben sallamamazlık yaptım seni okadar ama sen nasıl da bana gelip bir SNAP ile olmayan düğünümüzü iptal edersin? Nasıl herşeyi bir anda yakarsın. Bizim beraber olmamızı istemiyorlar aşkım anla bunu diyemedim çünkü çocuk zahmet edip sormadı bile. Bende güya olan sevgilimle ama ne hikmetse ortaklıklarda olmayan sevgilimle takıldım. Yani yoq. Hep yok ama herkes var sanıyo. Hep bu blog yazılarımın yüzünden, kimle konuştuysam herkes okumayı birden sevmeye başladı hepsi bunları okudu. "Sen böylesin, sen şöylesin, git zengin bul, git seni ferrarisine bindireni bul," diye diye 10 kişiyi kaybettim Allahtan rahmet bundan sonra ki sevgililerine baş sağlığı diliyorum. Sanki yalan söyliyecem. Demek ki zengin değilmişsin ve ferrarin yokmuş, olmasa da olur. Önemlisi olan insan olmak. Bu da yokmuş ki peşinden bile gelmedim yani. BEN? Mesela bu hikaye uzun olmadan hemen anlatmam lazım bak çok tuhaf bi olay geçti başımdan. Bir çocuk vardı tamam mı. Yarappim sen söyle Tarkan gibi, ben diyeyim David Beckham. Tam benim istediğim gibi. Neyse çok aşırı derecede abartılı bir şekilde duâ ettim galiba, ben ömrümde böyle andırık kundirik şeylere kıskanan bir insan hayatımda görmedim. Çocuk whatsApp atıyor mesela, bak saniyesinde iki tık olduğu zaman 5 saniye sonra "Beni aldatıyorsun kesin, bloğunda yazdığın gibisin, başka zengin çocuklar gördün değil mi, onlar daha güzel, bence ayrılalım, olmuyor böyle, hoşçakal, bak bi hoşçakal bile demeye zaman ayıramıyorsun," diyo ama bunu bir dakikaya sığdırıyor. BİR. Ben bile böyle değilim, yani insan bekler değil mi bi mavi tık olsun, bende insanım yoğunum çalışıyorum. Bir dakikada birini ayarlasam seninle ne işim olacak zaten bakan yok diyemiyorum da anlamıyo. Neyse bir hafta bunu böyle idare edebildim. Bir hafta da 50 kere ayrılıp barıştık. En son bir sabah beni arıyor "Hııımmhh günaydın," dedim lak telefonu kapattı ın my FACE. 12 saat sonra ulaşıldı. Noldu falan dedim, "Sen kimsin de bana Hııımmh dedin," dedi. Ay dedim bukadar atraksyon fazla, yeni uyandım YA YENİ, SABAHIN 6SINDA ARARSAN HIMH DA DERİM YİMRİH DA DERİM. FOK YOU dedim, kapattım bukadar gelemedim entel dantele.

What the fak cins çocuk. Ne tuhaf bakış açısı var. Niye herkes tuhaf ama bi ben normalmişim gibi geliyor. Ama bu gidişle sanırım ben evlendiğimde ayakkabımın altına adını yazacak kimse kalmayacak. Çok fazla birşey istemediğim gibi yine fazla birşey istemiyorum, sadece düğünüme damat adayı istiyorum. Sonra yalılarda, katlarda, hotellerde düğünüm olsun istiyorum. WhatsApp'ım var ama whatsapp atan yok. Hatta bir ilişkide en büyük beklentim içinde benim de olmam.

Saçmalama,
Şüheda Özyar


NOT: Her istediğini yaptım, sevmekten bile vazgeçtim.

Tarihi ilerki zamanlarda size belirteceğim:

david beckham, evleniyor, evlendi, suheda ozyar, turkiye, oha, ohá, marka, t-shirt, tshirt, istanbul

BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten