Pagina's

02 september, 2015

Dizi kolik

Nasıl yani?

O benim. Aynen bu dizinin şu başrol de ki çocuk da benim. Senin olamaz o, o benim. He is so hot yani anlatamam. NEEE, ÖMER ve DACIA MI?? AYY ŞANSIM VAR DAHA. Normalde çok şanssızımdır da Allah bir yönden kapıyı açmış işte, Ömer'e Dacıa gibi bir aşk vermiş. AYRILACAKLAR. Biz kızlar çekemeyiz öyle. O yüzden toplum duâ ile bunlar ayrılır. Sonra Ömer bana kalır, o kız kiralık derim o kız kıg ben helal süt emmiş gold kız gold. Sen bana bak, kafam belki red olmayabilir ama Defne kadar tatlıyımdır.

Dizi izlemek, film izlemek kadar zevkli değildir hiç bir zaman veya tam tersi. Her sezon bir oyuncuya illa aşık olurum. Fotoğraflarını google'dan arayıp instagramdan takip edip "Allahım bak örnek veriyom örnek, böyle olsun diyom sen bana hiç vermiyon". Karşı çıkmıyorum aslında, yani bunlara da şükür ama hiç yok ona yanıyorum. O yüzden kiralık bile aşık olasım var yani Ömer gibi birine mesela. Bana biri kiralık aşk oyunu teklifi verseler, (ÇOK ŞANSSIZIMDIR) böyle sana nasıl söylesem Mine olurum galiba. MİNEAAĞĞ diye bağırıldığı zaman koşa koşa gelirdim mesela veya Neriman rap yaptığı zaman yanında oynardım. Allahım ucundan şans verseydin ya bukadar şanssızlık neyime? Sonra en son Ömer ile gerçek hayatta "OO DACIA MI O?" diyen kadınla çıktığını öğrendiğim günden beri hayata küsüm. "NASIL YANİ??" ... "YOK AMA ARTIK YANİ YOK," dedim. O Ömer ve o dacıa karısı??? BENDE İSTİYOM YA BENDE. Herkesin bir ikizi vardır, Ömer'i herkes istediğine göre şu ikizi acil bulmam lazım.
Dizide öyle aşk yaşıyorlar ki özeniyoruz resmen. Ya bana da yazık böyle çok özeniyorum sonra gerçek hayatta hiç böyle değil diyorum. Türkiye'de ki kızlar hiç dizide ki tatlı oyuncular gibi değiller. Hepsi sinsiii, şeytaniiii, çıkarcııı ama bana bak ben öyle miyim? Kaç yaşıma geldim hala sokakta yürürken lan biri beni keşfeder de "İşte aradığım kişi sensin!" umuduyla annemin zoruyla çarşıya bile gitmiyorum artık, hep koşa koşa gidiyorum. Hep o Fahriye Evcenin yüzünden. Tüm umudumuz havalimanı. O kadını da bi yönetmen havalimanında keşfetmiş. Artık her ay uçak bileti alıyor bir yerlere uçamaya karar verdim. Bir yılda 365 gün varsa, 12 kere uçup geri dönsem.... 12x2=24. Bir yılda 24 defa şansımı denemiş olurum, yani Allahım parası benden tutturması senden hadi amin. Sokakta yürürken biri en son yanıma gelip "Abla n'olur bir mendil" dediğini hatırlıyorum. Bi yönetmen ya, gel bu kızın yanına ve de "Sen..." ... "Seni istiyorumm!!". Al derim bende. Bel altı dizi/film olmasın da bir başrolde Murat Boz, Burak Özçivit veya Güneşin Kızlarında ki Ali olsun ya. O Ali ve Selin. Allah var yani Selin çok çok güzel, hatta çok tatlı. Benim ne günahım vardı yarappim? Dizilere okadar adapte oluyorum ki bunlar mutluysa bende mutlu oluyorum, ağlıyorsa etrafımda mendil arıyorum, sinirim bozulduysa televizyonla iletişime geçiyorum ya yağdırıyorum resmen. Selin kime aşık oluyorsa, ana bi bakmışım bende aşık olmuşum. Canım sıkılıyor galiba anlamadım. Hatta ve hatta Güneşin kızları dizisinde bi Adriana Lima var. Bak doğmadan önce annem duâ edeydi bukadar iyi tutmazdı, kız bildiğin kopyası. Yok yani bildiğin kız Adriana Lima olayım Yarappim demiş, doğma büyüme Adriana Limalı olmuş. Ama adı Fatmagül. Bahtıma küs. Ben Adriana Lima'ya benzeyeceğim ama adım Fatmagül??????? Neyse bunu da geç benim Adriana Lima benzeme çabalarım çok çağresizce. Temmuz ayında ameliyat oldum. Doktor ameliyattan önce "Var mı demek istediğin bir şey?", diye sordu. Ayağına kapandım "ADRİANA LİMAĞĞĞĞ" dedim, "Burnum Adriana Lima gibi olsun n'olur n'olurrrrrr" dedim. Mak diye bir erkek arkadaşım beni hiç bir zaman yalnız bırakmadı, ameliyattan sonra işte bandlıyım yüzüm gözüm mor. Çocuk "Ayyyyıııh, aynı Adriana Lima aynı," dedi... "Boq." diyerek cevap verdim çünkü ağrılar içinde Avatar gibiyim kimse bana inandırmasın yakında ateş püskürecem! Şimdi seksi bir kız olaraktan ziyade bende dışarda duran arabamla "OOO ARABA MI O??" reklam filmini çekmeye karar verdim. O Ömer buraya gelecek. Bukadar şanssız olamam yarappim, nasıl o Ömer o kadına aşık olur ya. Hatta Çilek Kokusunda ki Yusufçim nasıl olur da o Aslıyla gerçek hayatta çıkar ya, o kız benden kısa! Hiç mi dış güzelliğe önem vermiyonuz, vermiyosanızda NİYE BANA GELMİYONUZ? Bu arada bildiğin tüm yaz dizilerini izliyormuşum. Her dönem olduğu gibi yine hepsine ben aşık, ama bana aşık yoq.

AYY TEPEMDEN SINIR GELİYOO, çok şanssızım çok. Bir Ömer, bir Ali, bir Yusufçim ile aynı diziyi paylaşamadık. Şu Güneşin kızları dizisinde yüzme havuz partileri yaptıkları zaman, kimse kesfetmediği havuz başında ki kız bile olmaya razıyım ya. Belki bir Fatmagül değilimdir veya Fahriye Evcen kadar şanslı da değilimdir, belki Selin kadar tatlı değilimdir veya Defne kadar güzel tatlı ve zayıf derken bana birşey kalmadığını fark ettim. Ben en iyisi ölim valla MİNEAAĞĞ diye bağıranım da yok nasıl olsa.

Bir gün olacak,
Şüheda Özyar


NOT: Yaz kış fark etmiyor, her mevsimde aşk güzeldir. Sen yeter ki gel.

Burnum ve aşklarım (L):

burun, oha, ohá, dizi, kolik, komik, kirlaik ask, gunesin kizlari, cilek kokusu, suheda ozyar, omer, defne, ali, yusufcim, asli, selin


BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten