Pagina's

16 september, 2015

Bakmaz

Dedim sana

Bakmaz dediğim herkes bakmadı doğal olarak. Ben şu ana kadar bir tane seven gördüm, o da ingilizce de 7 demek. Bakmaya zorlamadı bile kendini. Görmedi beni yani. I don't live gibi. Bu yaz başka olacak diye hevesle başladığımız ama hiçde başka olmayan bir yazın daha sonuna geldik. Hala bakılmadık. Bakar dediğimde bakmadı yani öyle çağresizim. Görmüyolar beni yani anlamıyorum. BU BANA BAKMAZ KANKA dediğim çocuk gidiyor fotoğraflarımı layklıyor, ama yazmıyor. Beni kendine layık görmedi galiba. Bilmiyorum ama sen o fotoğrafları likeladığın an ben evi toplamaya başlamıştım. Olur ya akşama istemeye geliyormuşsunuz? Yoksa niye likelıyorsun beni. Sonra konuşmuyorsun bile. Çok yanlış insanlar için pirizin yanında ayakta beklemişim çooook. Bari beklerken kilo verseydim ya bu ne aynı Amber Rose gibiyim.

Neyim eksik diyorum? Ayna'ya bakıyorum: NOTHING, diye bağrıyo. Aslında everythink. Boy desen yok. Kilo desen bir Kim Kardashian gibi. Ne yapsan o basenler gitmiyor zaten kaç gündür spora gidiyorum işe yarıyor mu onu bile bilmiyorum. Bende böyle birşey vardır. Spora gittiğimin ilk günü eve gittiğim an hemen zayıflamış olmam lazım. Yani göreyim, işe yarıyor mu diye yoksa niye gideyim dimi? Ama sabır diyorlar ya, işte o bende yok. Çok çok sabırsızımdır. Ama niyeyse o çocuk baksın diye elimden geleni yaparım. Tüm social medya sitelerimde onu bulurum. Ne yapıp ne edip bulurum yani, öyle de hırslıyımdır. Ama sonuç olarak yeminler etsem bir kez daha, sen yoluna ben yolumaaaa.
Hala Ömer o Deliha karısıyla nasıl çıkıyor onu anlamıyorum. Anlamakta zorluk çekiyorum. Ne şans varmış yarappim ya, bende ne güzel ne de çirkin şansı var. Dev şanssızım dev. Acaba Deliha da "Bu Ömer bana bakmaz. Bakmaz yani," demiş midir? Kim önce baktı acaba yani bunları çok merak ediyorum. Öyledir ki güzel bir kız evlendiği zaman çok mutlu oluyorum "Oh oh bu da gitti, artık handsome çocuklar ona da bakmaz". Bu yani. Tam olarak bunu düşünürüm. Güzel kız yani şimdi benim sevdiğim çocuk ona bakar bana bakmaz. O depresyonu kaldıramam. Türkiye'de ben çok insan tanıdım, bu bana bakmaz dediğim tüm yakışıklılar baktı yani Allah var. Ama hepsinin niyeti farklı. Ben diyorum duvak, ayakkabımın altına kimleri yazsam diye liste çıkarıyorum. Çocuk diyor "Bu akşam film izliyelim?", niyet belli ama biz mahrem el Günâh. Şu yakışıklı çocuklardan biri de gelip demiyor ki EVLENECEK KIZ ARIYORUM, SO I CHOOSE YOU! Pokemon kare keçemol. Bi ara evde dizi izlerken kendimi yine kaptırmışım. Televizyonun içine giriyordum az kalsın, çok mutluyum çok, sahneler çok hojdır. Durdum böyle. Kasmışım kendimi, gülüyorum ne yapıyom lan arkaya çekildim. Boynumu rahatlattım böyle sakin ol Şüşü derken annem beni izliyormuş. "Allah akıl fikir versin diyorum," dedi. Yani kadın demek istedi ki, bu çocuğumu da kaybettim ne günahım vardı. Bu diziler beni böyle inandırıyor yani olabilir normal böyle şeyler. Gerçek hayatta olmuyor ama olsa fena olmazdı dediğim gerçeklerden biri bu ya. Mesela WhatsApp? Bana gelmiyo mesela, ama sana da gelmiyo. Bunu okuduğunda göre ya whatsApp gurubun vardır ya da anne, baba, kardeş, kanka'ndan geliyordur fazla yok yani. Bu yüzden en büyük icaatı buldum: WhatsApp'da ki SAP ben hariç sen de öylesin. Benim ilgi alanım bellidir. Bi söz vardır "Para parayı çeker," diye. Bende para olmadığı için paralı çocuk beni bulmuyor *CRYING* AND *DYING*. Doğru söylüyorum, bir tane çocuk vardı. Kendisi bakılacak gibi değil ama zengin. Ben konuşmadım, o konuşmaya başladı falan hatta hep o düğün muhabettini açıyordu. Dedim ALLAHIM, ilk kez evlilik hayalini ben değil karşı taraf kuruyor. Sonra ne oldu bu galiba parasına çok güvendi konuşmayı zort diye kesti. SEN KİMSİN Kİ? Bile diyemeden çocuk ciddi anlamda beni ignore yaptı. Gitsin kendi kendine evlensin o zaman bana ne, düğüne mügüne gelmiyom ben. BYE.

OOO BAKTI KANKA BAKTI İSTEMEYE GELİR BU GİDİŞLE, diyen kankalarım benden yalnız. Ben ise onlardan yalnız. Hep onlar gaza getirdi beni. Kankalarının gazabına uğrayan genç kız yıllardır bekleye bekleye camın önünde kuruyup gitti diye manşet çıkacak diye kendimi hazırlıyorum. En kötüsüne hazırlaman gerekiyor kendini dedikleri için çok fakir bir evliliğim ve benim istediğim bir çocukla asla evlenemicem ben çok mutsuz olacam diye düşünüyorum. AMA her zaman bir umut vardır. FALCI BACI saves my life. Bunların hepsini geç benim bu aralar hobim reklam müziklerini ezberleyip evde/okulda mal mal söylenmek. Mesela şu an dersdeyim, demin durduk yere "ELEKTİRİK ELEKTİRİK OLURMU ONSUZ EVLİLİK?" dedim. Semo baktı "yav amk yemin ederim bir gram akıl diledim ya bir gram"... dedi. SO WHAT?

Baksaydın evlenirdik,
Şüheda Özyar


NOT: Bana bakar mısın bilmem ama ben sana çok baktım.

oha, bakmaz, ohá, bakar, komik, hikaye, suheda ozyar, hoslandigim, cocuk, t-shirt, yazar, blog, marka

BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten