Pagina's

23 september, 2015

Bayram

ALL STAR

Para vermiyo gitmem. Nasıl para mutluluk getirmez zaten ya? Belki sana getirmiyordur, ver bir de ben deniyeyim. PARA verin yani MONEY NEED katçing, para teyze kağıt para. Ne kilo mu almışım? Teyze kilo? KİLO? BEN? KAYLO? Sensin kilo. Ya bırak ya o teyze mağzada kimse almasın diye kıyafetleri arkalara saklıyo, ondan herşeyi beklerim. Hayır ya evi de temizlemem. Bulaşıkları niye ben hallediyorum ya? YA NİYE HEP BEN? Benim suçum ve günahım ne ya, yalvarırım ben bulaşıkları yapmıyayım nolur bak. Kimse de gelmesin bize. Evet bereketdır ama biz gidelim onlara. Yok gelmesin. Ya anne elektirik parası gidiyo çay demliyoz tüm gün anlamıyon. Boşuna temizliyoz, para da vermiyolar. Mutluluk neyi getiriyosa vermiyolar ya. Para diyom mutluluk, MONEY yani vermiyolar PARA HAPINESS.

Bayram gelir ellere, sevgi verir dillere, ver elini öpeyim (PARA VER). Sevgi, saygı, mutluluk aslında herşey bayram içerir. Ben bayramları eskiden cidden çok çok severdim. Şimdi o eski bayramlar yok artık. Çok yok yani hepsi eskide kaldı. Bi mesajlar kaldı, onlar sürdürüyo yani samimiyeti. Herkes aynı cümleyi kırk kere yeniliyo. Copy paste "Yaw he he, sevgilerimle Şüşü". Bir günde ben on kere, TEN TIMES, aynı bayram fotoğrafı aldım. Yani bir resim. Üzerinde kuzu, kuzunun yanında "Kurban bayramınız mübarek olsun". Hepsi bir birine göndermiş, hepsi de aynı resmi bana atmış. Cevap bile vermedim. Adam zahmet edip copy paste bilene yapmadı, telefonundan görüntülere gir veeee yolla... Tamam gitti.
Doğruyu söylemem gerekiyorsa bayramın o sevinci işte bayram geldi heyecanı da yok artık bende. Yani bana her günmüş gibime geliyor. Ve bunu böyle hissettiren bu insanlığa, bu çağa cidden yazıklar olsun. Bi eskiyi adam akıllı sürdürtemedik. Yılda iki kere olan bu özel günümüzü bile aynı duyguyla hissettiremedik. Ki hissettiremediğimiz çok şey var aslında ama konu oraya gelene kadar çok uzun...
Ben bir tane bayram çok çaba gösterdim. Tüm aile bizde toplandı. Bi bayramı nekadar eğlenceli yapabilirim aslında diye kırk kere düşündüm, sonra birkaç oyun buldum, ardından "Telefonlar buraya" diye bir sepet yaptım. Evin önüne de "Bu kapıdan içeri girdiğiniz zaman telefonlar alınacak, onagöre GEL or GO," dedim. Herkes geldi. Kapıdan içeri giren herkesin telefonunu sepetin içine koydum. "Ciddi misin?," dediler, "Ciddiyim," dedim. Hop herkes konuşmaya başladı bir biriyle. Magradan çıkmıştık. Evin içinde yaklaşık 30 kişiyiz. Oyunu koydum ortaya. Amcalar, yengeler, kuzenler hepsini oyuna dahil ettim. İkiye ayırıyorum hepinizi dedim. Bu kısımda oturanlar grup 1, diğer kısım ise grup 2 dedim. Ve sana tüm samimiyetimle söyliyebilirim ki okadar eğlenceli geçti ki, o gece herkesten mesaj geldi "Uzun zamandır aile ile böyle eğlendiğimi hatırlamıyorum, teşekkür ederim" dediler. Ki önemli abi. Aile bağlantısı, önemlidir. Gülmek de önemlidir, sevgi ve saygı da. AMA TABİİ BUNLARI ORGANİZE ETMEDEN ÖNCE KİM EVİ TOPLADI DİYE SORMAYIN SİZ? BEN TOPLADIM BEN. OFCOURSE BEN. ALWAYS ME. HEP BEN. ME. I. Nekadar şanssız doğmuşum ben ya. Evde ki bulaşıklardan tut, süpürge makinası artık kankammış gibi davranıyorum. Ona derdimi anlatıyorum "Ulan yine süpürüyorum ve hala yazmadı inanır mısın?" diye. Sonra süpürge makinenin sapını mikrofon olarak kullanıyorum şarkı söylüyorum böyle. Süpürdüğüm yeri bir kere daha süpürüyorum, lan bulaşıkları evde kırk tane misafir kız var yine ben yıkıyorum ama ne hikmetse ben misafire gittiğim zaman YİNE BEN YIKIYORUM. Eleman aranıyor yazısı vardı da ben mi görmedim. Köşe bucak ya köşe delik bucak koridor üst cephe alt cephe neresi varsa bak annemin yıllardır kullanmadığı o vitrinin içinde ki bardaklar bile temizleniyo yemin ederim NEYİN KAFASI BU YANİ KİM ÇIKARTTI BU TEMİZLİK İŞİNİ? BİZİ DE Mİ YİNE DÜŞÜNMEDİNİZ. FAK YANİ. Annemin bi bakışı var zaten "MAKE THE HOUSE CLEAN" diye, o bakıştan sonra dışarda ki camları bile silerim yani sen yeter ki bak. Dün sarma sardım lan sarma ağlaya ağlaya. Bunları da o misafirler yiyecek dimi dedim yani. Böyle misafirler düşman başına kimle görüşsem "Bulamadın mı zengin koca?" diye soruyorlar da LAN SEN BAYRAMDA ELİNİ ÖPTÜĞÜM HALDE PARA VERMİYON BANA ZENGİN KOCA DİYON? WHAT ZENGİN?! POOR TAKILIYOM BEN POOR.

Geçen bayram Türkiyedeydim. Lan baktım bayram namazı kılındı kimseden mesaj yok. Dedim noluyoz? Açtım bi ablaya telefon "ALLAH AŞKINA GELEYİM DE ELİNİ ÖPEYİM BÖYLE BAYRAM MI OLUR, EVİ BİLE TOPLARIM," dedim. Bunu dedim yani, demek ki evi toplamak bayramın bir parçası. Milletin parçası sevgilisi olur, benim parçam da temizlik. Çok büyük aşk yaşıyoz çok. Artık evi bile 15dk içinde silip süpürüyom. So fast yani. Hızlı ve öfkeliyim bu konuda. Sonra Türkiye'de bayram çok acayip. En son sabah tokalaşıp kuzenlerimle öğlenden sonra uyuduğumu hatırlıyorum. Bence bi bayram da BAYRAM ALL STAR diye geçsin. ALMADIĞIM TÜM PARALARI ALIRIM. ALLAHIM LOOK HOW SMART I AM.

Sevgi en önemlisi,
Şüheda Özyar


NOT: Belki mesaj atarsın diye bayramları bile bekledim.


anne, bulasik, suheda ozyar, temizlik, bayram, kurban, ask-i memnu, bihter, beylul, ohá, oha, t-shirt, tshirt


Şu an size naklen yayın yapıyorum ve soruyorum "BİZE DE YAZIK DEĞİL Mİ?"

ohá, oha, sister, kuzen, susu, suhedaozyar, suheda ozyar, t-shirt, tshirt,

BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten