20 september, 2015

Makyaj

Yok artık!!

Sür sür. Sıvala bide üstüne 2 kat astar boya çek, git instagrama koymadan önce efekt ver bir de shop yap sonra OO KIZ BEAUTIFUL de. WHAT BEAUTIFUL!? Noldu kanka yüzünden düşen bin fondoten? Bu kızı kim alır ya dediğim kim varsa düğününde çeyrek taktım lan çeyrek. Demek yüksek yüksek tepelere don't build the house? Git makyaj yap hadi anca kendine gelirsin. Makyaj yapsan suç, makyaj yapmasan suç. Makyajsız daha güzelsin diyen tüm çocuklar mahalledeki en apaçı kızla şuan ya sözlü ya da evli. Ya anlamıyorum bak depresyona da gir çık gir çık nereye kadar? Bu yüzden üşeniyorum ve artık depresyondan çıkmıyorum, uğraşamam. Yüzüm için de boyacı tuttum. Bülent Ersoy ile akraba sayılırız artık. Kimse karışmasın.

Ya böyle aşırı derecede çok makyaj yapan var, ya da hiç yapmayan var ya da eh işte fena değil yapanı da var yani ilişki durumum karışık. Makyaj nedir? Makyaj is a hobby. You can buy it by Gratis (en ucuz ordan koparırsın), sonra işte kendini güzel hissettirmek için kullanılır. Gereklimi? Değil diyeceğim yalan olacak, bazı insanlara gerekiyor. Ama bazı insanlar da dozunu kaçırıyor. Böyle iki kilo fondoten, beş kilo rimel, bir de altı kilo kıyma alayım. Tamam yeter. Nasıl oluyor ki yarappim makyaj yapmayan ama benden çirkin görünen kız evlenir? Nasıl sevgilisi onu öyle beğeniyor biri bana anlatsın? Bir de çocuk yakışıklı ya ADALETIN NERDE DÜNYA kızın iç güzelliği de yok ki yok!! Ama evet canım ya çok doğalsın, ölüyorsun doğallıktan. Yani senden daha doğalını görmedim ben. Hımmh aynen aynen Allah nazarlardan saklasın hiç makyaj yok hiç maşAllah evet çok doğal anladık.
Şimdi konu neden makyaj? Evdeyim, çok sıkıldım. Tüm dizileri de seyrettim derken internet üzerine tutorials bakmaya başladım. Nedir dedim abi bu herkes bir Youtube fenomeni. Kendini çekip koyuyor, binlerce izleyen var yok yani nedir bu dedim. Benim ilgi alanım makyaj değil ama nedense makyaj ilgimi çekti. Bi bakıyım dedim. Aha buldum, Kylie Jenner inspired make-up look. BUNU YAPMAM LAZIM, dedim. Bu kıza nasıl benzeyebilirim? Neyse izledim, yemin ederim ilk 10 saniyesi kız bahsediyor işte, bu video da izleyeceğiniz makyajın sonunda bu gördüğünüz görünüme sahip oluyorsunuz falan. Bak 10 saniye sonra. ONLY TEN. Kızın makyajsız hali göründü. AY BEN ŞOK! YOK ARTIK dedim. Miğdem kalktı bu ne lan dedim Kylie Jenner'dan Yıldız Tilbe look a like'a dönüştü. Yüzünde ne ararsan vardı kızın. Köprüler, çukurlar işte yirmili yaş depresyon sivilceleri. Çocuk beni niye terk etti kızarıkları, üstüne üstelik kızda KAŞ YOK KAŞ. Dedim what the fak. Cidden şaşırdım. Başa aldım. Bi makyaj bukadar insanı değiştiremez dedim sıvaladı galiba napiyo bu kız? Yeniden izledim. Cidden doğal hali çok çirkin. Yani kız bildiğin fake. Fake atıyo yani bizi inandıracak insafsız. Diğer videolarda nasıl bu kız acaba dedim, hepsinin üzerinden geçtim. İlk 10 saniyesi kız cidden güzel, sonrası Harry Potterin sihirli çubuğundan daha etkisiz kız oluyo zort fication. Başka kızların makyaj videolarını izlemeye başladım dedim come on boys. Bunlar güzelse ben niye yalnızım? Yani inanamadım. Makyaj bir insanı bukadar değiştiremez. Ben bile makyajsız okula gittiğimde "Nasıl görünüyom lan kanka?" diye sorduğum zaman kız bana "Ne var lan farklı birşey görmedim," diyo. Yani kız diyo ki ha makyajlı ha makyajsız ben birşey görmüyom. İLLA BEŞ KİLO FONDOTEN Mİ SÜRMEMİZ LAZIM TO LOOK LIKE BARBİE? Allah senin belanı vermesin lan dedim kıza, ulan makyaj yapmadım makyaj dedim. Ha bende diyom ki bu niye böyle hasta gibi görünüyo dedi. DEMEK HASTA? Sonra oluruz moruk, ondan sonra mezara da sokar duâları da defnetdikten sonra edersin anca zaten senden hayır gelmezdi biliyom. Ya anlamadım. Neyse bu videoları gördüm bende gaza geldim. Herkes bu aralar kafasına göre zaten make-up artist. Kime lan bu artistliğiniz diyerek bi Gratis'e uğradım. Üç beş fırça, bir kaç tane göz farı aldım kuzenim Rus ile beraber eve geldim. Kız gel dedim. Bak bu kızın Kylie Jenner makyajını yapıcam. Sonra seninle make-up by OHÁ açıcaz tamam mı. Bir de burdan deniyelim dedim. Başladım. Oh oh iki burdan, üç şurdan, bu buraya şu şuraya derken oldum Arabic look. "Olm bu hiç benzemiyo ben sana söylim," dedim, "Bu aynı Arabic," ... "Kylie Jenner değil yani ARAP," ... "Kız napmış, ben naptım," dedim. Hiç benzemedi yani yanından geçmedi. Ulan bi işi de doğru dürüst yapsam anlıyacam. Bunlar hep ben dışarı çıkmadığım için. Hep evdeyim ya hep evdeyim yemin ederim ANNE ÇÖP BİLE BENDEN DAHA FAZLA DIŞARI ÇIKIYO NE DİYON YA?

Ablamın düğününde kız yüzüme fondoteni boşaltıp, üzerine sıva fırçasıyla yüzüme dağıttığını hatırlıyorum. Dedim what is she doing? Duvar gibi olmuştum duvar. Beni gören şifa bulmuyo neyine şifa bulacan. Neyse kendime yaptığım makyajdan sonra Rus'a makyaj yaptım. Kız oldu taş. Dedim this is it. Bizde bir ışık var. Makyaj hakkında yazmak istediğim çok çok şey var cidden böyle doluyum da uzatmak istemiyorum yoksa hikaye uzayacak. AMA YAPMAYIN YANİ ERKEKLER O KIZIN YÜZÜNDE ELLİ KİLO MAKYAJ VAR İLLA SÖYLEMEM Mİ LAZIM BENİMLE EVLENMENİZ İÇİN?

Doğalsın,
Şüheda Özyar


NOT: Sana hep gerçek yüzümü gösterdim.

Bak bunlar işte gerçek:
makeupbyleyla, nikkietutorials, fake, makeup, ohá, oha, suhedaozyar, suheda ozyar, marka, tekstil, t-shirt, tshirt, makyaj, sahte

Rus ve ben (L)

suheda ozyar, rus, kuzen, irem, suhedaozyar, makyaj, blogger, blog, yazi, komik, guzel, ohá, oha, tshirt, tekstil, t-shirt


BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten