30 augustus, 2015

Swarm

Check-in

Check-in kızım chek-in! Bak şu çocuğu bulacam şimdi, şurada da check-in yapayım. Ayyy beni ekleyenlere baqarmısın? BAK BU O ÇOCUK!! Dedim sana bulacağım diye de neyse yarın yazarım, hemen atlamıyım. Biz genellikle bu kafayı yaşıyoruz, yani ben bu kafayı yaşarım. Yarın yazarım ya da haftaya olmadı bir sene sonra ama çabasını görmem lazım. O bana her gün yazacak çünkü ben ilk adımı atıp onu ekledim, artık ben evet diyene kadar çabalayacak!

Swarm mobil uygulamasını çoğunlukla herkes bilir diye düşünürüm. Buraya gittim, ay check-in. Şurdayım, check-in. Peder beni dövüyor; Şüşü checked in at 'He is killing me' place. Sonra çok sıcak Çeşmedeyim dur 'Sole & Mare' check in. Baktın Sole en Mare, Marrakech'in dibinde, e tabii ki de iki saat sonra 'Marrakech' check in. Uçağa binerken economic diye kendimi küçük düşürmeyi düşünmüyorum tabiiki de; Şüşü checked in at 'TURKİSH AİRLİNES VİP ROOM' , of course beni elbette bir gün bir zengin bulacak. Sonra işte uçaktayım, indim, kondum, I am walking to the baggage, baggage waitink, bagage still waitink, bagage gelmedi bekliyorum hala, baggage... fuck bagage ben gidiyorum gelmedi check in in in YETER. Ben daralıyorum yapmayın bunu her yere check in. O BENİ TERK ETTİ DİYE HER YERE CHECK İN YAPACAĞIM O ÇOCUK COME BACK TO ME (6).
Check inları geçtim, Swarm mesaj bölümünde kral tv alt yazı mesajları gibi mesajlar geliyor bana. En son birine cevap vereyim dedim her gün selam veriyor artık geri çevirmek istemedim 'Arabanın modeli ne?', diye cevap verdim. 'İnsan AS der,' dedi... 'AS. Araban hangi marka?', .. 'Mercedes' dedi... 'Yoq. Anca ferrarı kurtarır.', dedim konuşmayı bitirdim. Tabii ki de ciddi değildim ama gülmekten yarıldım. İki hafta sonra çocuk yine; Selam, Şüşü yazmayacak mısın zart zurt ??? ??? ??? diye diye yırttı kendini, sonunda çocuk 'Ferrarı aldım konuşabiliriz' dedi, 'Ferrarı olsa ne fayda bi Lambourghini değil dedim kapattım. Neyse asıl olay bu değil yani bunu anlatmak istemedim ama hoşuma gitti. Komikti yani. Swarm'da insanlar izdivaç gibi yağdırıyor, mesajlar işte çıkma teklifleri de bilmem ben burdayım, 5km uzağımdasın şiirleri derken bir kere böyle bir yanlış yaptım daha da yapmam: Swarm'dan bir çocukla tanıştım. İşte sosyete cafe'de check in yapıp ardından bir çocuk beni ekledi. Bu cafe'de nişan, sonra düğünümüz boğaz'da. Tipi beni kurtarır dedim bu çocuğu kabul ettim. İki üç kere konuştuk falan, whatsapp verdim. Buluşalım dedi kahve içelim. Bende tamam dedim bunu mu kaçıracam hemen çiçek çikolata alsın gelsin, Facetime'dan beni istesin. Geldi aldı beni gittik bi cafe'ye. Neyse şimdi benim Türkçem bozuk. Yazdığım zaman sıkıntı yok, ama konuştuğum zaman ACUN ABİ BEATBOKS YAPCAM modundan beter olduğumu söylemem gerekmiyor galiba. Hatta Türkiye'ye geldiğim ilk ay böyle geçti, sonra Tükçem bukadar bozuk olduğu için bana İsmail YK demeye başladılar. Geçtim bunları çocukla sohbet muhabbet falan ediyoruz işte menü geldi. Arasında ki en pahalı tatlıyı söyledim, şöyle bir girsin yani. "Ben ne alayım?" diye sordu. "Sen ne istersen," dedim ... "Sence bu tart nasıl?," dedi. Şimdi o tartın tadını biliyorum, ama bunu ona nasıl açıklayacağım diye kara kara düşündükten sonra buna "O tart çok sert" dedim. SERT DEDİM. Bana dank etmedi tabiiki doğru kelimeyi kullandığımı sandım, AĞIR diyeceğime SERT dedim. BOQ. Çocuk gözlerini bi açtı. ALLAHALLAAAAH YAVRUM. Sonra gözlerimin içine baktı, dilini dışarı çıkarıp dudaklarını yaladı böyle sexy olacağını düşündü galiba ama ABİ BENİM KUSASIM GELDİ. Acilen bu işe müdahale etmem lazım. Bi yanlış kelime daha söylesem bu çocuk üzerime atlayacak Allahım sen beni koru valla günah onun benim değil dedim. Aldım telefonu elime Dipo diye kız arkadaşımı aradım. "NEEE ABİN EROİN KOMASINA GİRİP HASTAHANEYE Mİ KALDIRDILAR???" dedim, "HEMEN GELİYORUM KIZIM KIPIRDAMA," dedim lak diye masadan kalktım, şimdiden kesene bereket abisi ölüyo ben kaçtım dedim. Fır for hemen çantamı alıp taksiye bindim eve gittim. Öğlen saatlerinde eroin komasına giren biriyle hiç karşılaşmadım. Çocuk beni az kalsın götürüyodu Allaam bi sert dedim diye neler yaptı neler amin.

Ondan sonra bir daha Swarm'dan biriyle tanışmadım. Her yerden engelledim çocuğu. Benim türkçemi hafife alıp vücut diline geçti. Sanki anlamıyoz yani okadar avrupalı değiliz. Biliyoz herşeyi. 7 ay sonra Türkçem biraz da olsa düzeldi. Sert yerine ağır diyorum mesela, sonra post makinesi alabilir miyim? Böyle şeyler işte, Türkiye çok farklı bir ülke. İnsanlar check-ınları için kendilerini yırtıyor. Daha mekana gelmeden adam check-in'i basıyo; YOLDAYIM diye. Ama ne olursa olsun, o çocuk benim check'in'i görecek ve bu telefona o mesaj gelecek!

Checked in at 'OHÁ RESIDENCE at Hollanda',
Şüheda Özyar


NOT: Elbette seni bir gün bulacak.

Sadece Swarm'dan bunu bulursam eklerim *kalpli gözler*:
kiralik ask, adam, yakisikli, omer bey, hot, sexy, swarm, oha, suheda ozyar, tshirt


BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN, size online bile destek çıkıyorum Allahım çok qoolım.

1 opmerking: