Pagina's

07 juli, 2014

Yazayımmı?

Ne yazayım?

Uyudun mu yaz. Saçmalama lan ne yazayım? Yaz olm uyudun mu yaz. DALGA MI GEÇIYON? Yaz yaz iki kilo domates bir kilo patlıcan yaz. GIT YA ADAMLA DALGA GEÇİYOR. Dalga Brad Pitt'ın gözlerinde, Kerem Bursin'in sözlerinde. Yaz yaz bunu yaz (Rezil oldu bir asır konuşmadı). Biz insanlar birine yazmak için can atarız. Yazsam mı, yazmasam mı? Ben mi yazsam yoksa ilk o yazsın diye beklesem mi? Bir gün ölecen yani napcan bence yazma. O kim oluyor lan?! Yazma sen boş ver. Yazmak isterse yazar dı zaten. Sen kimsin ki allasen? Sen nesin? Sen nerden çıktın? Siz ne oldunuz? (Gitti yine de mesaj attı).

Sabırsız insanlarız. Evet biz buyuz. Yaşasın tam bağımsız sabırsız ruh hastaları, biz. Çak bir digital beşlik. Cidden sabırsızım aslında. Sonra hikaye yazamadım. Bizi ne meşgul ediyor diye düşünmeden kendi kendime WhastApp'a baktım "Ulan bu geri zekalı niye bana yazmıyor?" dedim. Tamam dedim, artık bunu yazmam gerek.
Şimdi neden sen bana yazmıyorsun? (İsyanlardayım). Valla sıkılıyor bunalıma giriyorum bu çocuk bana niye yazmıyor diye. Çok mu trip atıyorum acaba yoksa ne bilim çok mu soğuk konuşuyorum "Ben o kızlardan değilim :)" diye. Bu devirde çocuk WhatsApptan evlenme teklifi etse kabul edeceğim o kadar yokluğa düştüm resmen hissediyorum acı kaybımı. İnsanlar bence keyfine çok düşkün. Veya benim hayatım çok borink. Can sıkıntısından WhatsApp'a giriyor herkesi teker teker inceliyorum "Ay bunun profil fotoğrafına" ... "Bu ikinci status'ü nekadar dram ya" ... "YUUH BU NE ZAMAN SÖZLENDİ LAN?". Bir insanın canı sıkılmamalı bence. Sıkılırsa ne bilim çok tuhaf hareketler yapıyor. Eski sevgiline yazıyor "Kilo aldın lan" diyor mesela ben bunu geçen yaptım. Gittim beni isyanlara sokan herife "Kilo almışsın birtanem" dedim. O da bozmadı, bir ay'a gider dedi. Şimdi bana küfür mü etti? Bana şişko mu demek istedin sen? Yoksa sen merak etme eski sevgilim, yeni sevgilim beni böyle beğeniyor mu demek istedin ne demek istedin sen bi yeniden hele bi anlat bana? Esk'inin yeni sevgilisi olunca da koyuyor arkadaş. Dışarıda duran her hafta alınan siyah çöp kutusu gibisin.

En son birinden hoşlandım. Hatta her gün birinden hoşlanıyorum. "OLM YUUUH BUNA BAK" diyorum her bulduğum çocuğa. Rabbim neler yaratmış diyorum ben hala yalnızım. Şimdi farzet ki bu çocuklardan biriyle konuşuyorum. Hadi şimdi sen de birinden muhtemelen hoşlanmışsındır. Hatta hoşlanıyorsun ama bu göt yazmıyor. Olayı özetle geçiyorum. Yok hatta özetlemiyorum çünkü bu benim için ölüm kalım meselesi. Çirkin olsam diyeceğim ki ulan benden çirkinleri var ama güzelim. Aynaya bakıyorum "Oh my lord bu kız kim diyorum?". WhatsApp'a bakıyorum cevap yok. Çocuk iki gündür benimle konuşmuyor. Depresyon "KONUŞ YA NE KAYBEDERSİN?" diyor "sabrımı" diyorum. Sonra düşünüyorum bu çocuk benimle neden konuşmuyor? En son ne yedim lan ben? İnsan mı yedim de haberim yok? Kendi kendimi gaza getirmek diye bir olay var. Benim ruh halim normal olmadığından dolayı bir an gaza gelip susabiliyorum. Neyse gaza geldim "yazacağım" dedim. İlk adım bu olsa gerek. Sonra Depresyon ile koşuyorum "Kızım ne yazayım?" diyorum "Ne yazayım lan?" ... "Selam mı diyim?" ... "Hi mi diyim?" ... "Merhaba mı diyim lan?" ... "Olm gülücük koysam mı?" ... "Gülsemmi?" ... "Hey mi diyim" , zart mı diyim zort mi diyim ne diyim lan ne? diyene kadar yoruluyorum. Beni yoran insanlar var ve bazen gerçekten yorulduğuma değer mi diyorum. Konuşmak isteyen gerçekten yazardı ve bence adam isen sen yazmalısın tabii ki benim sana hissettiklerim senin bana hissettiklerinin arasında dağlar kadar fark yoksa. Ama nasıl söylesem ben sana yazıyorsam sen zaten değerlisin. Yani buraya yazabiliyorum ve sen "ne yazdı lan bu yine" diyorsun, samimisin valla değerlisin. Hani "lan kaç gün oldu bu kız niye yeni bir şey yazmıyor?" demeyin, 150'ye yakın hikaye var lan burada okudun mu? Allasen gelmiş burada "yazayımmı?" hikayesini okuyor, kendimi buldum "lan tam ben ha valla billa" diye. Geri kalan 150 hikayemin suçu ne?

Bir gün yine "Yazayımmı?" diye düşünürsen direk "BOK VAR DA YAZMIYON BANA HEP BEN Mİ YAZACAM LAN SANA?" de, bunu bi yap. Bunu bi söyle bi (printscreen yaptı arkadaşına yolladı "bir gün bunu yapacam valla ha" dedi)

Biliyorum bazen seni güldürüyorum ama harbi bu geri zekalı bana niye yazmıyor lan ağlıyacam valla sinirim bozuldu ya off.

YAZMICAM YAZMICAM,
İKİ DAKİKA BEKLEDİM YAZMICAM,
İNAT DEĞİL Mİ YAZMICAM,
Şüheda Özyar


NOT: Senin değerini bilseydi, bukadar çok bekletmezdi.

"Ruh halim: bok"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten