Pagina's

01 juli, 2014

MSN

Online offline online offline (hıh görsün beni)

Çevrim dışı gireyim de bakayım online mi (Offline. Bekliyeyim online gelsin ben de online geleyim). Bah bah düşünceye bah. MSN'e girmeden önce plan program çizerdik, şu şöyle olsa daha iyi olur da ben online gelmeyeyim o önce gelsin, sonra dünya beni görsün ölümüne online offline gideyim de bana yazsın (herkes yazdı, bi o yazmadı).

MSN gitti, WhatsApp "Ben geldim lan" dedi. Yazayımmı? Atimmi? Atmimmi? Lan o niye yazmıyor hep ben yazıyorum? Tamam lan ben yazarım. Tamam ya bırak. Ne yazayım ozaman? Selam mı diyim ne diyim? Merhaba mı diyim? Gülücük koysam mı lan? Bunları düşünene kadar arsa almıştım, üzerine ev yaptırıp iki koca yanıma almıştım. Aslında MSN ile WhatsApp ile arasında çok fark yok. Yani var ama yok gibi. Sebastian hikayesinde düşündüklerimi yazdım, hikaye değil dedim, baktım Sebastian tavan yapmış. Ne meraklı insanlarmışız onu anladım. Adamlar yokluktan Sebastian'ı okudular "bu kez kesin bulduk" diye. Ama gördüğünüz gibi ben de bir insan olduğumdan dolayı o Sebastian yok yani. Olmadı da. Yok, baya baya.

MSN denilince "VAAY YAA SANA Bİ TİTREŞİM YOLLARDIM HARBİ HA" deriz çoğumuz. Birimiz cevap vermediği zaman karşı tarafa titreşim yollardık ki "lan gerizekalı yazsana bana" diye, "Oku beni" … "Benden daha önemli ne var lan, yaz bana" dercesine. MSN bağımlısıydık, eroin çekiyorduk MSN ile MSSSSNNN. EMESENNNN. M-S-N. MESENE YA OFFF. Okuldan eve geldiğim gibi MSN'e girerdim. Hatta bir MSN'e değil 474658276 çeşit MSN adreslerim var dı. Hepsi bu şekil "elagozlu61__@hotmail.com" diğeri "senkimsinlan@live.com" gibi tarzlar. Hiç biri beni andırmıyor. Hiç bir MSN adresim "Aha bu Şüşü" demiyordu. O günden beri yalnızım. O günden beri sinirli ve stressliyim.

MSN çok güzel bir dönemdi aslında. İkinci nickname olarak dinlediğimiz müzik ruh halimizi yansıtırdı. Benim Damar diye bir arkadaşım vardı onun dinlediği müzikler sabah akşam Hüzün'dü. Lan hatta bazen biri sabahtan akşama kadar aynı müziği dinliyordu sen gerizekalı mısın? Valla ona bakacağım diye benim ruhum daralıyordu. MSN listemde tanımadığım trilyonca insan vardı. Babam görmesin diye ise özel aile adresim. O çok sıkıcıydı. "Aaa amcam ne yapıyor?" … "Lan yengem online geldi nickname: Gidersen git!" … bah bah tripe bah. Kadın social alemde kendini bulmuş, amcama nickname'dan mesaj yolluyor. Amcam da anlamıyor işte kadına titreşim yolluyor "ne oluyor?" diye. Sonra emojinler vardı hep. Herşey değişti bir bu değişmedi > :) < lan dinime imanıma küfür mü ediyor, seviyor mu, sayıyor bu ne bok bir emojidir o. Bir kıl kaparım o yüz ifadesine anlatamam. Hatta MSN'de biri :) yaptığı zaman "He bok var :)" derdim. Yani :) bu var ya "Ndn bn h söylsne? :)" diyor.

Aslında MSN hakkında yazabileceğim çok şey var ama hep eski olduğundan dolayı hatırlanması güzel sadece. Yenisi var mesela WhatsApp. O da bok gibi. O WhatsApp da aynı ":)" bu. MSN'de aşk yaşardık lan biz aşk aşk. Aşk yaşayan insanlardık biz MSN ile. O zaman yazarken sevebileceğimi öğrenmiştim. Başka biri oluyordun. Tabiiki MSN'in bokunu çıkaranlar oldu ama ben bokunu çıkaramadan WhatsApp çıktı. MSN dönemlerinde trip attığım kadar gerçek hayatta atmadım. O titreşimler, o online offline gitmeler, o engelleyip kaldırmalar, mail üzerinden konuşmalar, nickname'lerde atılan kanlı gül sözleri, profil fotoğrafı olarak kullanılan "Profil fotoğrafı yok, ben güzelim" kaprisleri, o yazsın diye beklediğimiz anlar, sonra offline gidince yüreğimizin dağılmaları, hatta çevrim dışı MSN'e girmeler, sonra onu beklemeler. Ne çektik be. Harbiden kafayı yediğimi düşünüyorum bazen "ulan bunları ben mi yaptım?" dercesine. BEN? YOK YA, BEN DEĞILDIM O KESIN.

Ben özledim ya. Ben MSN de trip atmayı özledim. MSN de bulduğum aşkları özledim hatta o dönem çok popi olan bir şarkı vardı "MSN aşkım benim". O NASIL BİR ŞARKIDIR ARKDAŞ? Herkes indirdi, kondurdu onu MP3 çalarına. "AAA bunu dinledin mi çok güzel?". İsmail YK ne diye ünlendi sanıyorsunuz? Adam MSN dönemlerinde okadar çok online offline gitti kız yazmadı, adam sonunda "ALLAH BELANI VERSİN" diye şarkı çıkarttı (herkesin ruh hali temsili)

Çok boş bir hikaye oldu lan bu, ama hatıra var içinde hatıra.
Şimdi yalan yok, senin de ruh halin normal değil açık açık söyleyelim şunu onu kıskandırmak/ilgi çekmek için neler yaptığını bilmiyoz sanki (şu an güldü, he valla ha dedi)

Online, Offline
Online, Offline
Online, Offline hop yazmadı.
Şüheda Özyar


NOT: Eskiyi okumak yaşamaktan daha güzel.

Özleyenlere:
MSN aşkım benim aşkım, hadi olaydın benim aşkım, derdime derman aaah?
(NE GÜNLERDİ YA OFFHH)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten