Pagina's

03 juli, 2014

Ses

Şarkı söyler misin?

Sesin bok gibi. Evet çok açık ve net söylüyorum. Bence sen single da çıkarma boşuna yani. Yok hani albüm çıkar albüm. Kesin yok satar. Ama YOK satar. Satmaz anlamında. Alırsam Allah rızası için bir ben alırım. Bazı insanlar şarkı söyler sesini duyurmak için, bazı insanlar sadece adını söyler sesini unutturmamak için. Bazı insanlar da bok gibi şarkı söyler, ben de gülerim.

Gitar çalıyorum, şarkı da söylüyorum kafama esince. Banyo ya girdiğim de zaten o alan bana ayıt. Bağıra bağıra söylüyorum. Sesim okadar çok güzel çıkıyor ki ulan klip çeksem tıklama rekorları kırar diyorum. Bazen arkadaşların yanında ufaktan patlatıyorum "ayyyy çok güzel" diyorlar, "Bok" diyorum söylemeye devam ediyorum. Tanıdıklarım "Şarkı söyle ve paylaş" diyorlar, onu diyen herkesle illişkiyi kestim. Sonuçta beni rezil etmek istiyorlar, çok açık.

Gitar dersine gittim. İki tıngırtı öğreneceğim diye canım çıktı. Sosis parmaklarım hiç bir tele uzanmadı, parmaklarım ağırdı ve sonunda o Akdeniz akşamlarını çalabildim (şimdi sen bunu okurken, aaayyy Akdeniz Akşamlarııı yhaaa of çok süper dedin), he he çok süper hatta yalnız başına o şarkıyı çalmak bi ayrı süper (yalnızlıktan ramazan ayında koktu).
Şimdi bu gitar dersini gördüğüm zaman Detone diye bir kız var dı. Ama ne Detonesi ha. Benim şarkı söyleyebilme yeteneğim ortaya çıktı. İki de bir bana şarkı söyletiyorlar. Sonra bu Detone de gaza geldi "Ben de söyleyeceğim" dedi. Neyse zaten kıl kapıyorum o kıza, iyice uyuz oldum. Sor bakalım neden? Bir insanın hayatı beni çok ilgilendirir, hatta karakteri, tavırları ve davranışları bir ayrı dikkat ederim. Bu Detone 5 yıl bir çocukla çıkıyor, ama bu çocuk o 5 yıl için de herkesle çıktı, komşu kızını bile hamile bırakttı. Bizim Detone salağı da bu çocuğa "olsun sen beni seviyorsun ya o bana yeter" dedi. Falcıya gitmem lazım. Ben kendimi bir okutmam lazım, bi baksın kadın harbiden ben de böyle bir yokluğa düştüm mü yoksa düşeceğim mi yoksa yarın evlenme teklifi eden biri mi olacak ne yani? Böyle salak olunamaz. Sen bu çocuğa hala nasıl aşık olabilirsin anlatamam. Bir de bi övüyor kendini bi övüyor allaasen tipe bak çay demle o kadar da güzel yani.
Neyse bizim grup "Aaa sen de mi şarkı söyleyebiliyorsun?" dedi bu kız şarkı söylemeye başladı. Şimdi kendini öven insanlardan nefret ederim "Ben böyleyim, yok şöyleyim, benim 3 tane eski sevgili, dokuz tane yeni sevgilim var, 5 tanesini aldattım". Motoru bozuk insan. Bi baktım bu Detone bir şarkı söylemeye başladı. Ama nasıl bir şarkı yarappim dişlerimi sıktım gülmemek için. İrem - Git şarkısını şöylüyor. Şarkı okadar güzel ki bu kız o şarkıyı bok etti. Ulan bi ben miyim bu sesi duyan. Sabah çalan çalar saatimden daha uyuz bir ses çıktığına inanamadım. Şimdi gülmek de istemiyorum vallaha günah lan diyorum. İçim içimi kemiriyoum yarappim sen güldürme beni diyorum ki götten çıkan bir sese kim gülmez? Ay "ben bi su içim" dedim zar zor gittim mutfağa orada yerlere yıkıldım gülmekten. Sonra bi baktım arkamdan gitar grubun yarısı gelmiş gülmeye başladık. Günah lan dedim ayıp valla kimse buna demiyecekse sesin Lüleburgaz köprüsünden geçen araba sesi gibi diye bu hep söyler ve herkes güler dedim. Kız nakarata girdi "GİİİİHİİİİHİİİT BİR DAHA DÖNME GERİ", lan döndüm geri "AAAA YETER YA, BU NE AFGANİSTANIN İSTİKLAL MARŞI GİBİ GÖTÜNDEN SES ÇIKIYOR" dedim. Kız bir mor öttü. Alınmamıştır inşAllah cnm bnm y :)

Gerçekleri söylemek canımızı acıtsa da bazen asıl o gerçekler bizi doğru yola getirir.
Yani ben baya baya sevap işledim aslında.
Ben diyorum arkadaş ben çok iyi niyetli bir insanım ama beni anlayan yok ALİİİ.

Sesini merak ettim,
Şüheda Özyar


NOT: Kalbimi kırmadan git.

" Ses ve sesin arasında dağlar kadar fark var. Mesela senin sesin ve birinin sesi diye bir ayrımcılık var. Senin sesini unuttum, duysam da hatırlamam "Kimsin?" derim, birinin sesi olursun."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten