Pagina's

16 juli, 2014

Şappur şuppur

Yok artık ya

Oradan öp, buradan öp, şap şup sesler, biri onlara söylesin: LAN TRENDESİN TRENDE. Tövbe estağfurullah ya "what the fuck?" diyorsun. "What are you doink?" diye soruyorsun yani, sonra "hep beni mi buluyorlar lan bunlar?" diye isyan veya haykırış seslerini evrene yolladığını biliyorum. Valla benim suçum değil. Günah bi kere. Böyle bu dünyada normal olmayan ne varsa hepsi beni buluyor. Çekiyorum sanki mıgnatıs gibi. Nerede dengesiz bir olay, hep ben. Hep bir Şüşü. Hep bir "Lan Şüşü oradaymış oraya gidelim". Ben kime ne yaptım? Yok yani benim evren ile ne tür bir ilişkim olabilir? Kimin kalbini kırdım lan ben? Haaaaa. Yok ya. Yok yok. YUH! Onun kalbi mi vardı? Lan get. Ben kimsenin kalbini kırmam. Neyse tamam tamam kapatalım bu konuyu.

Evrenin bana oynadığı bir oyunsa bu başka bir gezegene gitmeye hazırım. Sokakta el ele yürüyen sevgililer, kafa atan aşıklar. Kol kola yürüyen tatlı çiftler. "Hayvan ya" diye iltifat eden girl and boyfriend'lar ve arkalarında, taaa uzaklarda onları izleyen BEN. Çok yokluk yaşıyorum lan böyle anlarda. Ama imrenmiyorum değil. Çarşıya gidiyorum, alışveriş yapıyorum derken yanımda öpüşenler, yanağına öpücük konduranlar, el ele tutanlar, koluna beline saranlar, nerdesin aşkım burdayım aşkım diye mesaj atanları gördüğüm zaman "ALIN BENİ LAN, BENİDE AL, BENİDE SAR VALLA BENİ BENİ" diyesim geliyor bazen. Atıcam kendimi onların kollarına, sallamışım Zara da ki indirimi, verin bana sevgili, üç kişi olsakta olur ama beni sar yani (yokluktan üç kişiye razı olan insan ben, temsili).
Rus ile çarşıya gittik şimdi, sonra bittik trene bindik. Arabayla beni alması gereken sevgili şimdi başka aşklara "sevgilim" dediği için ben onu kıskanmadım. Anlıyorum. Bekliyorum işte gelecek bir gün beni trene bindirmeyecek, arabasıyla gelip alacak. Saracak sevecek, "aşkım gel" diyecek o arabaya binecem. Rus bu arada kuzenim oluyor. Benimle hatta aile dışı bir üretim olduğu için Rus diyorum. Mavi göz sarı saç olunca yanında üretim hatası gibi duruyorum. "Fabrika hatası" diye anlımda yazı yazıyor sanki onun yanında yürürken de çaktırma işte o da okuyor şu yazdıklarımı.
Neyse bindik trene. Kimin yanında, nerede oturduğum umrumda değil. Boş yer bulduğum zaman konuyorum. İki dakika ayakta durduğum zaman "SANDALYEEEAAHHH, SANDALYEAAĞH" diye haykırıyorum. Keyfime, rahatıma düşkünüm beybi. Sonra bir baktım ulan sağ tarafımda "Şap, şup" sesler geliyor. What is this dedim. Biri buna bir anlam versin ben anlamıyorum. Böyle bir kere daha, "şjaaap" diye ses geldi. Kafamı bi çevirdim iki sevgili yapışık ve yılışık bir halde bir birine sarıldılar. Hatta dur ya, bunlar sarılmıyorlar. Kız bildiğin çocuğu gazlıyor. İzliyorum bende, dünyadan haberleri yok. Nasıl izliyorum var ya, e görmemişim. Filmlerde izlerken kanal değiştiriyor veya gözlerimi kapatıyorum yani ben eskiden öyle öğrendim. Ayıp. Hatta böyle canlı canlı HD görünce olay gözümde farklı bir bakış açısı yaratıyor. Rus'a bakıyorum "bak ablam bak" diyorum hani örnek. Sonra başımı geri çevirdim iki saniye sonra bunlar yine "ŞJAAAPP, ŞJUUUP, ŞJAP ŞJAP, ŞUPA ŞUP" ulan duyanda Afrikanın yerel dansın fon müziğini çaldıklarını sanar ki değil yani bu ses ağızdan çıkıyor. Ramazan ramazan orucum bozulacak diye yusuf atıyorum. Dedim ki "bu çok ahlak bozucu ben dayanamıyorum". Rus'a döndüm "Olm valla bak bir kere daha, ağızlarına patlatacam" dedim. Rus "Şüşü saçmalama yok" dedi sonra lan göz ucumda bu kızı gördüm "NAAAAPIYO LAN BU?"... "YUUUUHH!", trenin içinde lan trendeyiz içine içine giriyor Allam altın arasam bukadar dibine girmem! Kız üstüne üstüne gidiyor denken valla billa töbe dedim kalktım ayağa uzattım kollarımı "YAT YAT!"... "OOH BİR DE YAYIL BÖYLE!"... "BU NE LAN ŞAPPUR ŞUPPUR AYIP BE!" dedim. Oh dedim, nasıl rahatladım. Çocuklar ayrıldı böyle gözleri dönmüş bir şekilde bana bakıyorlar. Pis lan terbiyesiz ahlaksız nomissiz vicdonsiz siz napıyonuz yani? "Sorry?" dedi kadın, dedim ahaaaa. Aha bu da ingiliz çıktı ben boşuna saydım yani ne bu evren ne? Ne tür bir gezegendeyiz dedim Allahım what is my fault yani, suçum günahım ne? Beni ne diye sınıyorsun İngilizlerle, turistleri sevmiyorum ya. Rus bana baktı, güldü "Heh çevir şimdi dediklerini de görelim" dedi. Lan dedim YAT YAT desem, sleep mi diyeceğim? O ne lan öyle. Sevgililere döndüm "NO ŞAPPUR ŞUPPUR!" ... "NO KİSS" ... "WHAT THE FUCK MAN, ONUDA MI BEN SÖYLEYECEĞİM?" dedim. Rus'a baktım "Kalk kalk, başka bir yere oturalım" dedim, geçtik, oturduk, güldüm sonunda ağladım yani.

Sevmiyorum ya sokakta öpüşen çiftleri. Ayıp. Geç köşene öp öpeceksen, BANA NE YANİ? BELKİ YOKLUKTAN ÖLÜYORUM? Sonra sizleri görünce bunalıma giriyor, psikolağa gidiyorum, o da bana ADHD diye tehşis koyuyor, hastahaneye yatırılıyorum, tedavi görüyorum ama verdikleri haplar yanlış çıkıyor sonra komaya giriyorum, 15 gün içinde ölüyorum falan? Bunun vebalini kim verecek lan! Günah abi, hep kendinizi düşünmek zorunda mısınız? Daha hayallerim var benim ya. Daha sevgilim beni gelip arabayla alacak, ben o arabaya binecem gibi ne bilim yoksa ben tipsiz miyim ha?

Onun arabası var güzel mi güzel mi?
Güzel güzel, gel beni al.
Şüheda Özyar


NOT: Herşey seni bana hatırlatıyor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten