Pagina's

08 oktober, 2014

Tipsiz

Ne zaman dışarı çıksam

Ne zaman tipsiz bir şekilde dışarı çıksam bi Brad Pitt bir eski sevgili bi kral, ünlü görüyorum. Hayat terk. Alın yazı istifa. Ne zaman özene bözene giysem sokakta ki kaldırıma selam veriyorum. Bence bu benim kaderim. Alın yazım. Ya tipsizim abi herkesi görüyorum. Tip diye bir şey kalmamış şıftım kaymış gelmiş eski sevgilimi görüyorum. İlk okul da beğendiğim çocuğu görüyorum yani çocuk ne desin? "Lan bu Şüşü de gittikçe tipsiz oluyor lan" dediğini buradan duyuyorum. Nerede lan bu adalet? Burada bir tipsiz varsa o da sensin!

Tabii ki de değil. O tipsiz benim. Anlamıyorum abi bildiğin annem bana "Git ekmek al," dediğinde "Lan nolcak şurdan şurası," diyorum. Çekiyorum terlikleri, saçımı bağlıyorum, işte sen söyle eşofman takımı falan bildiğin karaktersiz, şekilsiz, bakımsız bir şekilde 2 TL lık ekmek almaya. Arada ki mesafe 3 dakika hani o da maximum. Gidiyorum dışarı. Anaaaa. Ay merhabaaaa. Hıııı... Yaw nerden çıktın karşıma hay anasını satıyım yhaaaa canım ben de özledim. Lan uzaktan eski sevgili görüyor. Gülüyor resmen hissediyorum. Ya gülmese içten içe "bunu mu kaybettim" diyor. Yani o cümlenin bumu kelimesi oluyorum. Küfür etse yeridir. Ayrıldığımız da bile böyle koymadı yani bu tipim ne Allahım. Lan yandan ayna gibi görünen cama bile bakamıyorum. Koşuyorum resmen n'olur alayım da çıkayım şu ekmeği diye içim içimi yiyorum. Sonra kendime küfür abi her şey, kendime sayıyorum bari bir kere kendine bi bak diyor ayna. Bu benliğim beni benden alıyor. Ya diyorum bir gün ünlü olacağım millet beni sevecek işte sayacak bilmem ne çıkıyorum dingdong ahırı gibi dışarı görüyorum orada Brad Pitt, e adam napsın yani beni gördü es geçiyor. Benim için duracak en son insan o olur bu saatten sonra. Sokakta ki kaldırımlar bana Atiye şarkısından selam yolluyor "Bumudur? Budur!" diyor. Ölelim. Almam gereken tek şey ekmek ya her şey bana inat gibi.

Olay o değil de benden tipsiz olanlar da var ama nasıl ilgi çekiyorlar, nasıl. Benden daha bok görünenler var nasıl insanların ilgi ve alakası oluyorlar bilmiyorum. Ya kızın kaşı bile yok hani gülmüyor anlıyor musun, makyajsız kızın süratı bir Bülent Ersoy. Onun makyaj ekibi bile gelse seni kurtaramaz o derecede berbat görünüyorsun ama niye ben? Ya senin kaş kaş. Kaşın bile yok ya nasıl bir özgüven var sende ki gidiyor abi alıyor ekmeğini geri gidiyor. Eski sevgilimi bile ayarlayıp o süpermarketten çıkıyor. Kızı gören der eski filimler de ki Ayşe, ama süpermarketten bir çıkışı var sanki dersin Victorias Secret show elin de poşetler falan. Yok hani bu öz güven nerden fırlıyor. Tabii ki de her tiple dışarı çıkarım bu saatten sonra sevgili mi bulunur lan diyorum hepsi bir birine benziyor. Sonra o tipsiz halimle çıkıyorum dışarı ne mankenler, ne futbolcular, ne ünlüler lan yemin ederim bakkalın oğlu bile güzel görünüyor gözümde hani gökten bana bakkalın oğlu yağsa alıp nikah masasına giderim o derece. Hem bu tipsiz olaylar sadece kızlarda var galiba. Erkekler/oğlanlar/adamlar ne giyse iyi, süper, hoş, cool oluyor. Biz onu BİLE beğeniriz. Yeter ki adam gibi çocuk olsun. Yeter ki bize değer versin, sevsin, saygılı olsun, yeter ki bizi en tipsiz halimizle beğensin. Bence beni en tipsiz halimle beğenmen benim için çok önemlidir. Bence bana saygılı olman gerekiyor, bence bana değer vermek sana çok yakışır. Ben tipsiz olsam bile sen bana "Çooook güzelsin," demen gerekiyor hani. Ben "Hee ne demezsin çook," desem bile sen bana "Benim gözüm de böylesin," demen gerekiyor. Lan ben bu gidişle kendimle evlenecem valla her halimle güzelim abi bildiğin dışarıda üç boyutlu bir şekilde yürüyorum var ya elimde BİM poşeti bile olsa o eski sevgili beni terk ettiğine bin pişman! Yaşasın biz tipsizler! Hep tipsiz olanlar ve tipli olmak isteyen ama tipsizlerin dibini vuranlar BİZ!

Benim tipim şekil, önümden çekil değil. Tipim şekil gel yanıma al numaramı, çıkma teklifi et, sevgilim ol evlenelim İstanbul boğazında yani zorun ne? Yani ben acele eden biriyim, yok bilmem seninle altı ay konuşacağım sonra çıkacağız da bilmem ne. Sıkılırım. Çok çabuk sıkılırım birinden. Biri benimle konuştuğu zaman söylecek abi "Tipsizsin ama seviyorum seni" ... sonra ver elini Paris, Londra, Barcelona, İstanbul, Çağlayan, Gürsel mahallesi, Tümleç sokak ... "aşkım BİM'den süt alalım" falan...

Bence tipsiz olduğum halde çok da güzelim abi yani ne diyim hatta mesela çok güzel bir gün. Abi çok Joli gibi hissediyorum kendimi işte, kaşlar kara, gözler kara, saçlar owww, tipim vayyy... açıyorum kamerayı, ya diyorum bu kesin Instagramlık olmalı, TRAK fotoğraf bok gibi. Ay tipim leş. Lan bu kamera da ne var Allahını böyle mi görünüyorum lan bu ne Yıldız Tilbeyle valla billa kan bağım yok abi ama bu saç ne?

Tipe bak,
Şüheda Özyar


NOT: Beni her halimle seveceksen, gel.

Bu benim en tipsiz halim:


2 opmerkingen: