Pagina's

24 oktober, 2014

Dj Akman

Ne dinLeRdiMmM

Mc Serkan, Tripkolik, Musa ft. Gülşah, Grup Sabii, Ercan Demirel, kanlı gül msn profil fotoğrafları vs. derken bi bakıyorum ki baya 15 yaşında falan ağır depresyondaymışım. Kırılıyorum abi nasıl damar sözler dinlemişim. Nasıl da herşeyi dinlemişim. Nasıl da bildiğin ağır yaralıymışım. MSN'de platonik herkese aşıktım, ama herkese. Online olup yazmadığında bir DJ Akman açardım, status görünsün diye çırpınırdım. Profil fotoğrafıma yanlışlıkla kalbini sağ tarafını tutan adamın resmini koyardım. Kanlı resimler, apaçiler modanın damgasını vurmuştu. Abi bildiğin DJ Akman ya, nasıl dinlerdim yarappim, nasıl sıkıntıya sokardım kednimi... nasılda çok sevmiştim seni, sonra seni, nasıl güzel online olup offline giderdin zalimin çocuğu, nalet olsun bu aşklara, ben bir defa severim bin defa sevemem DJ AKMAN - BEDDUA!! YeTerrRr HaYaTTt GüLüMm(U)

Bazen diyorum ki 'lan ben hangi kafadanmışım?'. Bildiğin bu soruyu soruyorum hani şu şarkıları dinlediğim zaman. Ya şarkı da değil aslında bildiğin rap. Nasıl in, nasıl moda, nasıl bir trend yarappim kanıyorum o derecede. Nasıl dinlerdim ya nasıl da ezbere bilirdim tüm sözleri. Çok dinlenirdi, ama herkes tarafından. Biz çok dertli insanlardık o yüzden psikolojimiz bozuk. Biz çok DJ Akman dinledik o yüzden bu dünya bize fani dünya dostuMmMmm! Bazen geri dönüp baktığım da bukadar çok güleceğimi hiç beklemiyordum. MP3 çalarıma basa basa indirirdim. MP3 çalarımı boynuma takardım moda diye, havam olsun diye. Next diye basardım TRAK, DJ AKMAN - Gitme, diye çıkardı. Dersde bir kulağıma takar dinlerdim. Okula bisiklet sürerken, gece yatağa girerken menapoza giriyordum amk valla ertesi sabah şişmiş bir şekilde uyanırdım. Sırf sms'lerim bitti diye. Bazen MSN'de kendimi Busy moduna koyardım sırf online gelir diye bilmem ne. Biz eskiden çok sevdik, ama eskiden gerçekten sevdik. Dönüp şarkı sözlerini dinlediğim zaman çok ağır geliyor, lan diyorum bukadar iç açıcı sözler olamaz. Bukadar adamı sıkıntıya sokan sözler bulunamaz. NEDenN giTtinN sEnN?? Şimdi ki şarkılara bakıyorum abi Hande yener "Naber?" diyor, Hadise "Nerdesin aşkım" diyor ama hepsi pop anlıyor musun. Bizim Raplerin sonunda bir Film Gibi programında ki fon müziği gibiydi. HATTA, bunu hatırlamayan ağır ilk okulludur hani bir klip vardı, böyle japonlar, kızın gözleri görmüyor bilmem ne çocuk aşkından gözlerini veriyor. Youtube'da "Dünyanın en duygusal klibi" diyerek beni ağlatan, hıçkıra hıçkıra sövdürten bir klip görmedim ömrümde. Çalan şarkı ise "Görmez olsun". Ya bilenler vardır elbette. Bu nasıl bir kliptir? Bu nasıl bir menapoz temsili bir iştir hiç anlamadım. Ondan sonra Şüşü niye stresslisin? Şüşü neyin var? Anlamıyorlar abi bazen, ben 90lı yılların çocuğuyuyum. Ben DJ Akman ile lise dönemlerimi yaşadım, ben yeri geldim apaçi oldum, yeri geldi kanlı güller yağdırdım, yeri geldi çok sevdim sonra hep damar dinledim, kafayı yemedik şükür iyiyiz hani. İnsanların değerini bildik. Bu şarkı sadece sevenler için, seviyorum diyip sevmeyenler için değil, sadece yürekten sevenler için dedi o anda vuruldum falan. Bence biz insanlar o dönemler çok rap dinledik. Çok o tür rapler sevdik. En son Sağkolum geldi. Ne dinler, ne sever bilmiyorum. Bilmem, bazen bir insanı tanıman için sık sık bir araya gelmen gerekiyor, sesini duyman gerekiyor veya neler yaptığını görmen gerekiyor. Sonra sakin olan bir yere gitmeye karar verdik. Araba da bu MC Serkan açtı. Abi şaşırdım. Baktım çocuk bildiğin rapi kafasından ezberliyor, söylüyor ama mutlu biliyor musun, gülüyor. Sözler ağır olsa bile, onu geçmişine getirse bile eski rapleri dinliyor. Sonra bir tane daha açtı "Bunu bilmen gerekiyor," dedi. Baktım biliyorum, güldüm. Baktım o tüm sözleri kafadan ezbere biliyor, mutlu oldum. Sağkolum aslında bir şey öğretti "Hepimiz aynıyız". Bunu okuyan herkes, biz biriz. Çocuk sözleri kafasından biliyor abi eskileri seviyor dedim, işte aradığım mizah, işte aradığım eskiler, işte aradığım kol bu kol dedim ahdgafkjhg. Ondan sonra eskileri dinledim ve devamlı güldüm. Eskiler bize ne yaşatırsa yaşatsın sonradan gülmemize neden oluyor dedim. Ercan Demirel beni zaten sonradan bunalıma sokan adamlardan biri. Ayrılamam ki severken diye girdi olaya, mp3 çalarımı alt üst etti.
Olay Tripkolik ise bu kadın tribinden rap yapmaya başladığını şimdi anlıyorum. O zamanlar safdık be abi ne bilelim. O zamanlar sevmek, sevilmek, sevilmeyi çok isterdim çünkü şimdi boku çıkıyor. Herkes bir şerefsizlik peşinde. Eskiden gerçekçiydik biz, biz eskiden sözlerin değerini bilirdik, rap yapar, rap söylerdik, şimdi ise sözlerin değeri alayına dalgacı oldu. Çok tutulmuştu lan bu Tripkolik, bildiğin kopuyordum bunun üzerinde. Saçım yandan. Bir gözüm kapalı bir şekilde dolanırdım. Böyle fotoğraflar da hep yüzümü kapatırdım. Esrarengiz style olmuştum. Maniakstyle derdim kendime abi adjhgfakhj bu ne ya. Yedim kafayı. Trıpkolik bana evrimi yaşattı, Converse giyerdim, biri beyaz biri sarı. Bok bok giyerdim anladığın, bok gibi de görünürdüm hani beni o dönemler bilen iyi bilir. Tabii şimdi bir Jolie'yiz artık. Şimdi evrim yaşıyoruz. Sagopa dinliyorum mesela veya Ebru Gündeş abi bu ses bir acayip. Orhan Ölmezi bazen devreye sokuyorum. Rock dinlerim bazen, Seksendört, Gripin falan sonra bi bakıyorum döndüm yine bir DJ Akman, MC Serkan Crazy Ossie. Youtube'dan herkes ünleniyordu o zamanlar. Mesela en son olarak Grup Sabii vardı. Beş kız falan oturuyorlar, biri gitar "ANLADIM SEVMİYORDUN, YÜREĞİMDE DE YOKTUN, BAŞKASINA HAPSOLDUN AAAAAAAAA AAAAAH" ... seviyorsun sandım, sonun da yalnız kaldım.

Bunların hepsi 6/7/8 senelik önce ki olaylar. Biz herşeyi yaşadık galiba. Ben çok gülüyorum eskilere. Sağkolum rap yaptığı zaman belki bununla telefonumun şarjı bitene kadar ekranıma görünen elma olabilirim dedim. Belki bununla rap yaparım ya nerden biliyorsun dedim. Dj Akman diyorum lan Mc Serkan diyorum, Tripkolik diyorum Allah belanı vermesin o Japon klipden bahsediyorum bu ne ya offff. Biz eskiden çok ağladık be. Güldük demiyorum abi çünkü hepimiz emekli olduk ashdgfkjghdf.

Eskiler işte,
Şüheda Özyar


NOT: MP3 çalarımda çalan şarkılar gibisin...

"Beni anlamadığın zamanlar DJ Akman dinle..."

İşte bu:


1 opmerking:

  1. Resmen kendimi buldum sözlerinde, ilk kez görüyorum blog'unu ve söylemeliyim ki mizahına bayıldım ��

    BeantwoordenVerwijderen