Pagina's

14 augustus, 2014

Ne ara bittin?

Dalga mı geçiyon tatil?

Tatile gidiyorum! diye hava basar, üç hafta sonra dönüyor diye uçağın resmini paylaşır. Durumun vahim hali bu olsa gerek. Evrenin dengesizliği, tatilinin everesini yaşıyorum galiba. Tatile gidiş çok güzel, oh keyif-i âlâ. Kebap. Dürüm. Ekmek arası kıyma gibi ama dönüşü işkembe çorbası. Mangalın üzerinde unutulmuş domates gibi bir şey. Biten herşeyden nefret ediyorum. Tıpkı tatil gibi. Lan daha dün gidiyordum, mutluydum, ne ara bittin sen ya? Şu an ki psikolijimi anlatamıyorum.

Oh be çok şükür Şüşü yazdı diyenler vardır galiba. Ne hikayeler topladım yarappim sana anlatamam. Yıkılıyorum. 365 gün yaşayamadıklarımı elin 3,5 haftanın her haftanın 7 günün her günün 24 saatine her saatin 60 saniyesini sığdırdım. Yazmayı özlemişim. İçeri mesajlar geliyordu "YAZ ŞÜŞÜ YAZ" diye. Bİ BİLSEN İÇİMDE Kİ RUH HALİMİ BÖYLE DEMEZSİN AMA. Ben bu tatili sevdim. Ağırıza ile 3,5 hafta yan yana iç içe girdim. Ağız kokumu çekti, sevdi, okşadı. Nişanlanacak, sözlüsüne kuma aldı beni. Benimle çıkıyor şu an. Bir insanı daha iyi tanımak için iç içe yaşaman gerekiyormuş. Karı koca oldum onunla. Karım oldu kocam oldu. Sinir oldum ona lan ne dağınık insan diyerekten. En önemlisi dağınıklık. Ben titiz bir insanım. Dağınık olmaya gelemiyorum. Olmuyor işte. O tuvalet kapağı kapanacak. Sen en son o tuvaletten çıktığın zaman o kapak açık kalmayacak. Kapanacak. O ney lan (Şimay'ın - kız kuzenim Bursa'dan - dediği gibi).
Tatili net özet geçiyorum, 8 gün Alanya takıldık, hotelde konsept dışı kaldım, ha hatta bavulum gelmedi bilmem ne Hollanda'da kaldı, bavulsuz kaldım, koktum, çürüdüm 18 saat boyunca, sonra 8 gün Fethiye yaptık, ben böyle bir mavilik görmedim yarappim bir kere daha mavi rengi neden sevdiğimi anladım, sonra Bursa'ya gittik bir hafta boyunca, son iki gün ise İstanbul. Lanet olsn ki bitti. Ben bu tatili anlamıyorum. Hatta öğretmenleri, iş verenleri hiç anlamıyorum. Hiç biri halimizden anlamıyor. Zaten tatil dönüşü insanda psikoloji diye bir şey kalmıyor ne diye ilk gün ödevi kıçımıza dayatıyon, iş yerinden arıyon "bugün erken gelebilirmisin?" diye. DÜN GELDİM LAN DÜN DÜN. Bu tatilden dönüş olayı bi beni etkilemiyor sanırım, herkeste vardır. Hatta tatilde hiç bir yere ayrılmayıp aynı şehirde kalanları düşünemiyorum. Sende ki ruh kimsede yok yemin ederim. Sende ki can, sabır, dedemin vesikalık fotoğrafında bile bulunmuyor net söylüyorum. Hala yüzün gülüyor ya pes. Ben tatile gitmeyeceğim, herkes babadan kalma miras gibi fotoğraflar paylaşacak ve ben beğeneceğim öyle ya? Yok, öyle bir lükse sahip değilim. Suratımı asarım. Anneme trip atarım "BİZ NİYE GİTMİYOZ HERKES GİDİYOR!" derim. Ağlarım lan hatta. Duvara gömerim kendimi net yıkılırım Murat Kekilli'nin - Seni Çılgın klibinde yer alırım. ABİ BUNALDIM YA. Pes artık. Şu ulan sınavlar başlayacak, iş yoğunluğu var, lan yuh yaz tatile daha 365 gün var psikolojisi beni benden alıyor. Daha bunun son bahar, kışı falan var. Varda var. Daha toparlamam gereken sınavlar var. Net bir şekilde sıçtım.
Neyse en son yazımda Ağırıza benim uyurken çıkaracağım sesten bahsediyordum. Bilmiyordu tabii. Önceden kıza net bir şekilde anlattım "Lan bak IIIIIHII diye ses çıkaracağım beni döv, it, vur, gebert, Şüşü sus de ben susarım" dedim. Yani önlemlerimi aldım tabii. Kızı uyardım "bak ben normal değilim, uyurken içimden bir varlık sesi çıkıyor, bir mağıra, bir uçak bir Gülyabanı benden söylenmesi" dedim. Ağırıza tınlamadı. Yok lan dedi, okadar abartma dedi. Bok abartma dedim. Kız beklemedi tabii. Sonra ben uyurken ilk gece normal uyumuşum. Bu benim ciddi ciddi abarttığımı yok saçmalıyorsun kızım sende her insan gibi normal uyuyorsun işte dedi. Sonra görürsün kızım sen dedim bu daha ne ki yani sen iyi halime rastlamışsın dedim. Neyse ertesi gün borudan ses çıkarcasına ses çıkarmışım. IIIIHHIII böyle ayıdan ses çıkarcasına kendimi yıpratmışım. Ağırızanın ödü kopmuş. Ne lan bu demiş. Şüşü demiş, sus, olm sus lan kes, demiş. Ben üç saniye susup devam etmişim. Tüm gece içine etmmişim. Kızı uyutmadım. Sabah uyandım "senin ebene tükürim Şüşü. Senin hayata dengesiz bakışına edeyim Şüşü. Allah senin belanı vermesin kızım nasıl bir ses lan bu? BABAMIN TARLASINDA MI ÇALIŞIYON NE İŞLE UĞRAŞIYON GECE GECE!" diye saydı, sıvaladı, bağırdı, çağırdı, uyutmamışım, gözlerinin altı morluk olmuş. Güldüm bende, yıkıldım yerlere "ben dedim kızım" dedim, güne devam ettim.

Ağırıza hopladı zıpladı. O günden beri benimle dalga geçiyor. Her saniye IIIIIIHI diyor. N'apım Allasen n'apim? Öleyimmi? Dedim ben normal değilim diye'de bu tatil niye bitti ya? Allaaen niye bitti bu tatil? Dalga mı geçiyon tatil? Dengemi niye bozuyon yaz? Aşık mı oldum ben ne oldum ben bana ne oluyor lan ruhmen iyi değilim. Fuck the system Allahını yıllık 4 sezonun içine edeyim. Bende ne hikayeler var varya, hepsini yazmak istiyorum, ama bu şimdilik sadece bir başlangıç. Ha bu arada SAÇ RENGİM AÇILDI. TÖVBEST. Bakalım kitabım nezaman D&R raflarında bulunacak...

Dip notu aldınız umarım,
Şüheda Özyar


NOT: Tatili güzel yapan sadece anılardır.

Şimdi ŞÜŞÜ FOTOĞRAF dediler:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten