Pagina's

07 oktober, 2015

Zor

Difficult

Biz kızlar zoru severiz bebeğim but we are easy. Aynen, öyle ilgi manyağı yapacaksın beni kıskanacan trak yüzüğü takacan Çıraganda bir düğün yoksa kaybedersin. Bizim gözümüz birşey görmez bacım, ya Arda Turan gibi verirsin kredi kartını 20bin euroya çanta alırım görgüsüzüm ya ben ya da neyse öyle birşey imkansız şimdi boşver de ne bileyim kanka en azından yazar sandım. Bekledim yani valla ahım gitti vahımda peşinden koştu okadar şanssızım ama yazmadı. Acaba benim evleneceğim çocuk hangi kıza seni çok seviyorum hiç ayrılmıcaz diye saçmalıyo ahahah salaklar ya ne hayaller kuruyorlardır. Sen istesende istemesende kadere karşı gelinmez. Gelinmez bencede. Gelin. Düğünüme gidecemmi acaba ben ya. Yok yani gelinlik falan giyer miyim ben ama kesin hiç bir arkadaşımı davet etmiyecem. "Seni ben evlenirken hayal edemiyom" diyolar, etme o zaman. No see. Ben evlenirim tek başıma. Feministim olm ben. Bana şaka yapılmaz.

Eğer aramızda erkek adam bunu okuyorsa. Zor muyuz biz? Yani zormuyuz cidden merak ediyorum. Çok mu şey istiyoruz, zengin olun diyerek ben çocuklarımı düşünüyorum o da benim gibi fakirlik çekmesin diye. Yakışıklı olmanı istiyorum çünkü yine çocuk yani o da benim gibi bahtsız olmasın. E boyun olsun istiyorum yine çocuk için, Murat Dalkılıç şansı olsun da ne bileyim gelinimin yanında kısa kalmasın. Sonra bi yalıda oturmanı da kendim için niye istiyeyim aşkım yani sanki residancelarda oturuyoz, VALLAHA BİLLAHA çocuk hep onun için çalışıyorum, böyle büyüdüğünde rahat büyüsün diye sonra bizi mutlu etsin. Gold kredi kartın olsun istiyorum bu da ev için yani alışveriş yapıcam sana sarmalar sarıcam üzüm yapraklı ondan sonra yüzmehgakjgf ajdhfjhe4uhdf asdghfjsgfh hsegreygüğfyuasgdfhygkhf..... Hepsini istiyorum bak ama aşkımız için, bir sen bir ben bir de bebek. Berdan Mardini gibi hayatımız mutlu geçsin çünkü senden bebeğim olsun istiyorum, gözleri senin gibi baksın. Diyorum yeşil gözlü ol diye de kahverengi mavi de olabilir. Bana ben dünyanın tek kadınıymış gibi hissetir de, yani bana güzel bak. Bukadar. Zor değil anlıyor musun. Biz geleceği hep düşünerek hareket ediyoruz. Yani diyorum ki seni seviyorum Allah kahretmesin ya nerdesin bi çıkmadın karşıma what the fak.
Aslında istediklerim imkansız değil. Olabilecek şeyler. Çünkü bu hayatta aaaa asla olmaz ya dediğim herşey habere çıktı. Mesela eski sevgilisine bomba hediye etmiş. Ben imkansız sandım doğru çıktı. Var demekki benim gibi düşünen de ben daha bulamadım öylesini. İmkansız değil hiç bir şey, ama benim gibi anadan doğar doğmaz şanssız doğmuşsan, zor bacım zor. Benim kuzenlerim 35 yaşına geldiler hala evlenmediler ama ALLAHIM BENİM KADERİM ONLARINKİNE BENZEMESİN AMİN. Annem "zor diye birşey yok, çalışırsan olur," diyo. Oturdum düşündüm. Ulan hayalimde ki kocayı elde etmek için nasıl çalışmam lazım? Bulamadım birşey. Yıllardır hala düşünüyorum da, yoq. Millette bir şans var Allah belamı versin bak onlarda ki şansın yüzde biri bende olsaydı milyoner olmuştum milyoner. Burda bi kız var tüm ülkeyle çıktı, onunla yattı kalktı şununla öptü öpüştü ama en son durmadığı halde nasıl da turnayı gözünden vurdu anlamadım. BÖYLE İNSANLARA VERİYONDA BİZ DE SENİN KULUN DEĞİL MİYİZ ALLAHIM? Valla karşı çıkmıyorum da bu da nasıl imkansızlık seviyem benim yerle gök arası yani uzayda su varmış kadar. Başka bir ülkenin zengin çocuğu bu kızı görsün, aşık olsun 1 sene peşinden koşsun, kız tüm eski sevgililerini bıraksın bir çapıda langırtık tıngırtık şimdi de bir ay sonra düğünü var four seasonda. Ben ONE seasonsu bile görecek miyim bilmiyorum da millet dörtlerde evleniyo. Ya benim hayatım tam "Yar seni bekleyeli, belki 14 bahar geçti". Geçen bu şarkıyı dinledim. Harbiden lan 14 bahar kaç yıl oluyo dedim? TEN YEARS. Ulan ben çocuk whatsappdan yazmıyo diye evde Bihterin son sahnesini kendi kendime çeken bir insanım bir kaç saatlik ölüyom yani 14 baharı beklesem ne durumda olurum acaba çok merak ettim.
Ama zor değilim. Herşeyi geçtim çok netimdir. İstediğim belli, istemediklerim de bellidir benim. Mesela örnek veriyorum. Geçenlerde bir çocukla konuşuyorum. Yine başka bir ülkede yaşıyo sorun yok dedim I can multitask. Bu çocuğa bir şans verdim. İlk başlarda böyle kıskançmış gibi davrandı işte gece eve gelmeni sevmiyorum hem de erkeklerle dedi. Ulan bu dünyada ki tek özgürlüğüm zaten ayda yılda bir lise kankalarımla yemeğe çıkma gelmiş sevmiyorum diyor. NORMALDE, bir çocuk bana bir gün boyunca soğuk davranırsa veya trip atarsa hemen siler atarım. Ya erkek adamlık rolünü iyi oynarsın ya da benim kadınsı hormonlarım var de anlarım. Bir gün boyunca bana trip attı niye erkeklerle gidip yemek yiyip de gece 1de eve gelmişim diye, sonra bir de bi soğuk davranıyo bana ya amk sen kimsin? Dedim sabır Şüşü sabır. Gittim hatta konuştuğum tüm erkeklerin isimlerini tek tek saydım anlattım da. Hiç yapmam dediğim şeyler neyse, bu çocuk yazmamaya başladı. Bïr gün içinde 5 kere toplasan yazıyo. Yoğunum, işte yoğunluktan ölüyom, maçtayım işte abuk sabuk şeyler. Bir de bana çok mu zor o yoğunluğun arasında bir dakikanı ayırıp bana yazmak diyordu. YA FOK YOU VALLA. "Yazamadın mı?," diye sordum, "Çok zorsun," dedi. BEN? SENİN HAYAT KRİTERLERİN ZOR BACIM ÇOCUKLARIMI DÜŞÜNMEM LAZIM BANA LAYIK DEĞİLSİN BYE. Dedim konuşmuyoz artık.

Oysa her online gelişinde yazsaydın, uyumadan önce iyi geceler deseydin. Gün içinde arasaydın, özür dilemesini bilseydin. İki saat yazmadım diye "Merak ettim seni, herşey yolunda mı?" deseydin, bana yazmadığın anlarda online gelip çıktığında ben sormadan bana ss atsaydınashdgfkjhgskfh  dfvakhdcg chcdg... demekki BUKADAR DA ZOR DEĞİLMİŞ İSTEDİKLERİM ABARTMA. Bence zor olan karşında ki kişi değil. Yani senin ona nasıl davrandığın çok önemli. Değer bilmen gerekiyor ve herkes bu değeri iyi bir şekilde değerlendirmiyor. Arkadaşlıklar da zordur. Mesela beni anlayan her zaman biri yoktur. Zor olan benmiyim lan masum masum şeyler istiyoz bu dünyada. Ya ne bileyim bence biz kızlar zor değiliz. Herşeyi geçtim vallaha 24 saat boyunca whatsapp'a online gelmiş mi gitmiş mi diye kontrol ediyoruz o kadar basic bir hayatımız var artık. Yazmıyo diye ayrılık sahnesi çekmezdim her hafta ve buzdolabına sakladığım o çikolatayı biri yedi diye de ağlamazdım. Ama do you now what zor is? KİLO VERMEK ÇOK ZOR BAK KİLO ALLAH BELAMI VERSİN SO DİFFİCULT.

Anlamadım ya,
Şüheda Özyar

NOT: Kusura bak, ben böyleyim.


amsterdam, arda turan, ask, erkekler, iliskli, kizlar, kusuruma bak, oha, ohá, online, saygi, sevgi, Suheda Ozyar, suhedaozyar, whatsapp, zor,

BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar
Periscope: suhedaozyar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten