Pagina's

04 oktober, 2015

Yıqıldım

Ne tarafa?

Artık hangi tarafa doğru yıkılacağımı şaşırdım. Şu tarafa mı yoksa bu tarafa mı bilemedim. Yemin ederim ruh halim şu japon görmez olsun klibi gibi. Ben hayatımda ingilizcede 1 diyip, ne ne? diyen kankalarım var günahkâr olurum bunların yüzünden. İşte bu yüzden NERİMAN İPLİKÇİ gibi kanka olma duası, ENTER enter enter enter *motherload* para da gelsin fast. Kendimi kendine iyi bak diyen Ömer Köroğlu hikayesi gibi hissediyorum valla AYYYH fena oldum yemek mi yesem yarappim. Biz eskiden öylemiydik, Ömer Köroğlu hayatımızı kurtarıyordu o dönemler vesaireee diye reklam yapıyodu böyle arada sırada ama aldırmıyorduk çünkü biz eskiden BöyLeE HaRfleRLe bÜYüdük. Kendine iyi bak derler, ve giderler. Hadi ben bunalıma girdim ne dediğimi bilmiyom kanka da sana ne oluyo sana? YAW BİR TANE NORMAL ARKADAŞIM OLMAZ MI BENİM? BİR TANE, ONLY ONE.

Aq yıqıldım. Cidden hangi tarafa doğru kaysam diye bilemedim. Her yere yıkıldım galiba anlamadım. Çok bi değişik hissediyorum kendimi hatta nasıl bir değişik onu bile bilmiyorum. Böyle bir değişik yani ruh halime noluyo yarappim what's going on? Depresonda mıyım? Am I in depresyon? Nasıl bileceğim bunu yani depresyonda olduğumu nasıl öğreneceğim? Saçımı da kesmedim ama bi şekil yapmayı düşünüyorum. Galiba ağır bunalımdayım, exclusive versiyon of bunalım. Because ve love to be loved. Titanic mı izlesem? Ay yok barbie daha güzel, evet.
Depresyonda mıyım? Bilmiyorum ama fena canım sıkkın. Böyle oturup, mavi'yi izleyebileceğim bir manzaram olsa. Evimin her tarafı cam böyle, güneş hafiften vuruyor, çok sıcak değil ama soğuk da değil aslında normal. Elimde sıcak çikolata üstünde krema'sı. Elimde sigaram olmasın içmiyorum ama fena izlerim. Yani sadece o deniz manzarasını, evimin her tarafının cam olması, hava durumu ver kimse olmaması yanımda bence beni rahatlatır. Huzur var bu işte. Derinden derine bir sonsuz deniz manzarası ve sessizlik. Sonra ne mi oluyo? Pat put sesler geliyor. Arkamı bi dönüyorum, yarappim a handsome boy!! Elinde sıcak çikolata bana doğru geliyor. Bana la bana bana sana değil yani. Hayal kurmak bedava git kendine kur. Neyse devam ediyorum. Çocuk "Aşkım," diyor. WHAT THE FAK LAAA?? Çocuk yeşil gözlü, uzun boylu, kaslı ve bi gülümsüyor ben ağlıyorum o kadar güzel yani. Bi detay gözüme çarpıyor, masa'da golden creditkard iki tane (ZENGİNİZ YANİ). Bir de Porsche arabamın anahtarı da yanında. Çocuk yanıma geliyor, kahveyi masaya bırakarak belimden sarılıyor ve diyor ki "Bu manzarayı her zaman seninle izlemek istiyorum..." KESTİİİK. Yönetmen Şüşü aracılığıyla bu bölüm de sona ermiştir "YA GERÇEKÇİ BİRŞEY YOK MU, REAL YANİ?". Fake fake takılıyorum yarappim odamın dört duvarına yapışık kalmışım. Sims'de aile kursam bile daha mutlu oluyorum ya bu nasıl bir hayat. En azından Sims oynarken adamlar benim gibi fakirlik çekmesin diye "Motherload" kodunu girer birden cebe 50.000 sims parası gelirdi. ALLAHIM, BİR ARALAR KURDUĞUM HAYAT BİLE ZENGİNDİ YA. Bu yaşadığımız hayat bir oyunsa, yokmu yarappim bir kod, bir şifre, bir duâ hemen tutsun da şu bankamı açtığımda içinde yüzbinlerce trilyonca money cash money bulunsa? Ya bak aile ile bir araya geliyoruz, aile şu şekil "Aynen bence cafe açsak çok iyi tutar. Pideci de açabiliriz. Açalım evet, kafe açalım. Açıyoruz hemen tamam," diyorlar. Bukadar lafta kaldı kelimesine inanmazdım, ama bizim aile hep lafta kalıyor. Ne zaman bir araya gelsek bunlar zengin olacak, kafe açacak da biz faydalanacaz. ON sene önce bunlar "Simit Sarayı açsak var ya fena tutar" dediler. ON sene sonrayız, biz değil başkaları açtı. Ve adam şuan bir ferrari sahibi, bir köşk bir hizmetçi bir gold creditkard masterı ve ben hala bugün ne yapsam da sonra kurtulsam fakirlikten diye düşünüyorum? BEYNIM YANDI BEYNIM. Demin bi sigara cümlesi kurdum. Depresyonda olanlar sigara içiyormuş. Bilmiyordum, taaki ben Türkiyede bir paket alana kadar. Depresyondaydım ama coollık olsun diye bir kaç tane içmeye başladım, because sevdiğim çocuk damat olmuştu. Sonra napiyorum falan dedim paketi verdim birilerine. O bir kaç sigara bana cidden zarar vereceğini düşündüm hemen bıraktım. Beni bırakıp düğün gününde evet diyen bir çocuğa değmez dedim. Sende eğer sigara kullanıyorsan, bırak demeyeceğim. Eyvallah derim, sende kendini rahatlama yöntemini böyle bulmuşsun demek. Ben namaz kıldım böyle cidden rahatlatıyor beni. Duâ da ediyorum tabii ki de ama şuan fena birşey geldi aklıma. Duâ ederken "motherload" diyecem artık adjhfgajhkg ARTIK NEKADARI TUTARSA. 10.000 EURO DA YETER ŞİMDİLİK AMA OLSUN. SEVERİZ BİZ. RİCH PEOPLE.

"Ya cidden nasıl yalnızsın sen anlamıyorum," diye mesajlar geliyor. YA BEN ANLAMADIM SEN NASIL ANLAYACAN? Diyemiyorum çünkü ne zaman telefonumun ön kamerasını açsam  kamera bana gapa gapa Allah aşkına diyo. O kız ben değilim aşkım yemin ederim ön kamera aramızı bozmaya çalışıyor anlamıyorsun. FİTNE FESAT YEMİN EDİYOM SANA NE ARARSAN ÖN KAMERADA VAR AŞKIM PLEASE BELİEVE ME. Bi Justın Bieber şansı olmadı anasını satıyım durduğum yerde keşfedilemedik. Veya sokakta yürürken bir yönetmen yanıma gelip de "Seni ünlü yapacağım, sen acayipsin!!" demedi hala yirmili yaşlarımda keşfedilecek insanım ben niye bana Ajda Pekkan muamelesi yapıyosunuz yaaaaa gencim ben genç!!!

Beni anlayacak biri çıksın hemen evleniyom,
Şüheda Özyar


NOT: Gülüşüm seni sevmişti.

Demek o da zengin koca buldu?
depresyon, bunalim, yiqildim, yikildim, komik, suheda ozyar, ohá, oha, blog, yazi, hikaye, allahim, dua

BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar
Periscope: suhedaozyar

1 opmerking:

  1. Adamınız aniden boşanmak istediğini mi söyledi ve siz ikinizin ailede hala sevginin olduğu zamana geri dönmenizi mi istiyorsunuz? O halde artık arama yapmayın çünkü harika büyücü Dr. Ajayi tam size göre. Mesleğim gereği bankacıyım, 7 yıllık evliliğim çöktüğünde bu gerçekten kalbimi kırdı ve hatta işimi bile etkiledi çünkü sürekli düşünüyordum ve konsantre olamamıştım. Kocamı gerçekten seviyorum ve yaklaşık 5 ay ayrı yaşadıktan sonra onu geri kazanmanın yollarını arıyorum. Büyük büyücü Dr. Ajayi'nin yardımıyla iş terfisi alabildiğini söyleyen bir adamın ifadesine rastladım, bu yüzden onunla iletişime geçtim ve ona ulaştım, ona evlilik sorunlarını anlattım ve o da bana işlerin düzeleceğine dair güvence verdi. benim için iyileş ama amacıma ulaşmak için yapılması gereken bazı şeyleri söyledim, onun talimatlarını yerine getirdim ve bugün kocamla yeniden mutlu bir şekilde yaşıyorum, o gerçekten harika bir adam ve tanrıları tarafından kutsanmış. Her türlü yaşam sorunu için Dr. Ajayi ile Viber veya WhatsApp numarasından iletişime geçin: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com, onunla tanıştığınıza pişman olmayacaksınız.

    BeantwoordenVerwijderen