Pagina's

15 oktober, 2015

Aynı şarkı

Bıktım ya

Nefret edene kadar kusana kadar öğğğğ dedirtene kadar bıktım aynı şarkıları duymaktan. Hatta KİM BİLE BİLEĞĞĞ YOK SAYAR TÜM HATALARINIIIIIHHH. Bağırma kanka ya bağırma Allah kahretmesin iğreniyorum senden sesin güzel değil çıkar şu kulaklıklarını valla bıktım sesinden kınağa geldi kulak seslerimi felç ettin yapma ya. Otomatikmen şarkıyı söylemekten bıktım amk ya bıktım resmen hep aynı şarkılar çalıyo. İflas sirenleri çalacak ya KAÇ PARA ULAN Bİ ŞARKI? Normal şarkılar olsa neyse de tüm ülkeyi iflas ettiriyorsunuz, modumuz down diye bir gün bir ülkeyi bukadar batıramazsınız ya. Hatta bu şarkı kalbimin tek sahibineeeeğğğğ diye şarkıyı söyleyen kadından tut o iniş çıkışlar o Do dan La lara çıkmalar. Ay bıktım. Love, this is infrared... Museum of injured... I can't move. Yani diyor ki aşk bu kızıl ötesi, yaralı müzesi, hareket edemem. Yaw ne diyon ne? What the fak dedirtme bana da bi kendini çöz.

Aynı şarkıları duymaktan, farklı insanların ağızından çıkan detone seslerden, "Ooo kanka çok güzel söylüyorsun," diye gazlayan fake friendslardan, o gazla beraber sosyal medya'ya paylaşanlardan Allah kahretmesin hepinizi hepinizden iğreniyorum be. Hepinizden nefret ediyorum bi şarkıyı sevdirtmediniz illa düşman kesildiniz. Radyolarda şarkılar bitti sanki anasını satıyım bir saat içinde aynı şarkıyı üç kere çalıp bir günde bıktırmayı nasıl beceriyorsunuz anlamıyorum. Nasıl bukadar şarkı kıtlığına girdik yapmayın radyocular, sanatçı mı eksik? Şarkılar mı eksik. Neyin kıtlığı bu anlamadım, neyin ekonomik krizi bana bir anlatın. Radyolardan bıktırdınız beni. Telefonumda duran o klasik şarkı listesindende nefret ediyorum artık, hep aynı şarkılar ya bıktım be. Ben saydım ulan, göz göre gittiğin o kör kuyularını... Bak bak sendroma bak, dedim ben bu şarkılar bana iyi gelmiyor diye.
Herkesin dilinde aynı şarkı, hepimiz aynıyız ama ne hikmetse bir birimizi bulamıyoruz. Hatta o sosyal medya'ya "ben şarkı söyleyebiliyorum," kafasını yaşayıp onbeş saniyelik kulaklarımızı felç eden siz dalga mı geçiyonuz ya anlamıyorum. İnanmayın o fake friendslara. Tabii ki de "OHÁ kanka çok güzel söylüyorsun," diyecekler. Paylaşma, paylaştırtma. Hatta sevgili olupta şarkı söyleyip sosyal medya'ya paylaşanları gördüm. Çocuğun sesi zorla çıkıyo zorla kızım duymuyor musun ne bu sevgilimle şarkı söylüyorum havaları Allah kahretmesin sizi be. Ağladım be, ağlattınız beni yazık çocuğa yazık. Benimle daha mutlu olabilirdi. Bukadar fake bir ilişki, yapmacık, aşığız rolleri, arkadaşlıklar, insanların hayranlıkla bakmaları, izlemeleri iğreniyorum lan sizden. Böyle devam edin afferin, albüm de çıkarın. Çok güzel.
Şimdi bir şarkı ilk çıktığı zaman "OHÁ LAN OHÁ ÇOK İYİ," der bi heyecanlanır gözlerim dolar. Hiç duymadım ama cidden çok beğendim, hemen bıkana kadar dinlemeliyim moduna giriyorum ister istemez. Nerde olsam tekrarlarım, çünkü bitch please ben keşfettim. Bir şarkıyıda hevesle arkadaşlarıma anlattığım zaman kimse beğenmez. "Lan dur daha nakaratına gelmedi," diyorum. Yine beğenmiyorlar. Ben böyle arkadaşlıkların da içine yemin ederim hepiniz bir ben değilsiniz. Olay şu. Ben Türkiye'de yaşadığım dönem Gülben Ergen ve Oğuzhan Koç'ın şarkısı Aşkla aynı değil çok modaydı. So in sana anlatamam. İlk ben keşfettim. Buna yemin edebilirim. Ben tam bıkıyordum ki, taksi'den bu şarkı çalmaya başladı bangır bangır. Ay dedim ben bu çocuğu unutamıcam ve yıllar boyunca depresyonlu yaşayacağım kesin yani biliyorum artık kaderimde var bu. Neyse o aralar yine ben terk edildim tabii. Bıktım bu şarkıdan dedim yedi yirmi dört bu şarkı. Ulan bor günde yasin süresini bukadar çok dinleseydim yemin ederim ezebere biliyordum şuan. Neyse bu şarkıyı, repeat repeat yapıp durdum. ÇOK SEVİYORUM LAN ÇOK, modundan asla vazgeçmedim. Çocuğumu seviyordum şarkıyı mı bilemedim. Sonra bu şarkı benim çıkmazım oldu. Yolda yürürken, otobüse minibüse binerken. Bir çocukla kahve içerken bir kulağımda kulaklık ve tabiisi bu şarkı. En sonunda bıktım. Dedim ya yeter bu nedir kos kocaman İstanbuldasın yapma bunu kendine. Bıraktım bu şarkıyı. Haftada bir kere duysam yeter dedim. Ben tam vazgeçtim derken, dışarda ki tezgahta, evimin güvenlik kapısında, iş yerimin güvenlik tarafında, iş yerinde kostüm odasında, iç yapımlarda ki tüm personellerin bilgisayarında, yayın yaparken bile canlı yayında bu şarkı, sokakta yürürken gruplu apaçilerin ceplerinde sonra sen söyle marketlerde, butiklerde hatta ve hatta trafik olduğunda arabaların içinde çıkan bu bangır bangır SENİN ADIN AŞKLA AYNI DEĞİL. YETER BE BIKTIM BIKTIM. İyi ki de bir tane şarkıdan vaz geçtim her yerde karşıma çıkıyor. Ulan ne depresyonlu ülkeyiz biz Allah kahretmesin ya. Nekadar damarcıyız herkesde bu şarkı dilinde olmaz ki ama this is too much. En son evdeyim, cam açık derken ben uyumuşum. "Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım," ... "Tövbe tövbest noluyo lan rüya mı görüyom," dedim uyandım böyle. Bu kadar olmaz dedim rüyalarıma giriyo bu şarkı derken Allah sizin topunuzun belasını versin be. Camdan bi kafamı uzattım. Orda, tam evimin yanında kırolu apaçiler toplanmış. Ateş yakmışlar, telefondan ulusa seslenir AŞKLA AYNI DEĞİL, bir de grupça söylüyorlar MSN dönemindeyiz sanki. SANKİ BUNLAR GRUP SABII. Bukadarı fazla dedim, uzattım kolumu dışarı bi bağırdım "YETER ULAN!! FUCK THE MUSİC YOKSA ATEŞİ BAŞINIZA YAKACAM LAN YETER AMK", dedim. Pırt bunlar suspus. Nasıl bağırdım bak cidden kınağa geldi artık HEPİNİZDEN İĞRENİYORUM LAN BENİ HAYATTAN SOĞDURTTUNUZ BE.

En kötüsü de ne biliyor musun? Türkcell'den bi ara telefonumun ekranına "Bip Bip sesi yerine Gülben Ergen & Oğuzhan Koç - Aşkla aynı değil şarkısını duymak ister misiniz?" yazdı. Bu da ne ya dedim, onaylıyorum tuşuna bastım. Ondan sonra beni biri aradı "Depresyona mı sokalım kendimizi yani bunu mu istiyorsun Şüşü?," dedi. Ne diyon dedim, olm seni arıyayım dedim bi baktım Oğuzhan Koç bağıra bağıra şarkı söylüyo. KAPAT KAPAT dedim hemen. Meğersem beni aradıkları zaman bu şarkı çalıyormuş. Gittim Türkcell'i aradım. Kapatın şunu istemiyorum dedim rezil oluyorum yarappim bu nedir. Kapattık dediler, rezil rezil 2 hafta boyunca bu şarkıyla yürüdüm. Arayana açıklama yapmaktan yoruldum. Şimdi soruyorum, bi şarkı bukadar bıktırılır mı? Kusacam artık yemin ederim hep aynı şarkılardan ve hala o şarkıyı bir yerde duyduğum zaman ağlıyorum ya ağlıyorum. 77 milyon kere dinlenmiş youtube'da ülke halinde depresyondayız amk be, sinir sistemimiz bozuldu.

Bilemedim,
Şüheda Özyar


NOT: Sen aklımda çalan aynı şarkısın.


Demek beni aramışsın?




BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar
Periscope: suhedaozyar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten