Pagina's

12 oktober, 2015

Bekle

Nereye kadar?

Allahım şu paranın içinde yüzeceğim kısmına geçelim n'olur artık beklemekten bıktım bıktım musluğu açtım tıpasını taktım musluğu açtım tıpasını taktım ya BARANIN BABASI DİYORUM. Onu bekle. Şunu bekle. Bunu da bekle kanka. Yok sen yarını bekle daha güzel olur kanka bekle. Öleyim istiyosan? Tövest niye öyle dedin anlamadım. YOK YANİ BEKLERKEN ÖLEN GENÇ KIZ MANŞETİ OLMAK İSTEMİYORUM DA. Artık no beklemek. No just a seconlar, one minutelar. Gelsin hemenler, fastlar evlilikler çocuklar yatlar katlar villalar. Neyse bunlar hayal şimdi beklerken kurudum. Beklerken hayalleri paslandı diye WhatsApp durumu yapacam gerçekten beklemek istemiyorum artık. EY ZAMAN, lan duy beni ya ben bile sıkıldım beş dakika ordayım dediğimde bir saat sonra orda olmaktan. Hep beklettiğimiz için biz bekletiliyoruz şimdi. Ama şöyle bi bakıyorumda ben kimseyi bekletmedim, herkes beni bekletti. Ay yaşlandım. Ay Bihterin annesi gibi oldum. Ay neyse neyse tamam yemek yiyeyim.

Kırk yere yazıp sildim. Ne yazsam diye. Beklemekle geçiyor ömrümüz, ulan acaba cidden mutlu olacakmıyım ben ya çok umutsuz bakıyorum bu işe. Acaba gelir de yazar mı diye. NE ZAMAN ZENGİN OLACAĞIM DİYE, bekliyorum hala bir gram birşey yok bir gram. Bir ip uçu bir sevgiliye dair bir ışık da yok. Ya deseler ki bana "Sen sonradan çok zengin olacaksın, kocanı tanıyorsun çevrenden biri, işte yatlarda katlarda uçacaksın havalara uçacaksın, düğünün dillere destan, araba anahtarların F harfi ile başlıyor ERARI ile bitiyor, koçan okadar da yakışıklı değil ama seni çok seviyor, sen sonsuz mutlu olacaksın ama şuan pek konuşmuyorsunuz, bekle" dese biri AMENNA. Allah şahidim hemen üzülmeyi bırakırım. Evi barkı satar sokaklarda yatarım zaten kocam beni tanıyomuş bir ömür onu beklerim prizin yanında. Moralimi bozmam asla! Aksine "Ulan bir gün bunlar olacaksa şuanın tadını çıkarayım," diye düşünürüm. Sonunda bu yaşadıklarımız hepsi yazılmış, biz yaşıyoruz. N'olursun yalvarırım gerçek olsun ya herşeyi beklemekten, onu bunu dinlemekten, biriyle konuşup ondan sonra terk edilmekten yoruldum ay valla menapoza girdim. Kilo aldım hep dönem dönem spor yapmaktan baygınlık geldi yemin ederim selülitlerin şaftı kaymış nereye çıksak amk bu kızın ne yaptığı da belli değil ya diye. Demek çocuğu tanıyorum. Ay kesin o. AYY İĞRENÇCCC. Neyse çok sevecekse beni sıkıntı yok. Takılsın şimdi sonra beraberiz zaten. Şimdiden sana aşık oldum da ah bir haberin olsa, ah bir Ahmet Kaya dinlesek beraber de AH ULAN AH.
Neyse sonuçta hep beklemiyor muyuz? Ben çok beklemişimdir. Ulan bi mutlu haber gelsede yüzümüz gönlümüz gülümsemeyi öğrense yeniden unuttuk gittik. 10-10 tarihinde bu kızın doğum günüydü. Yani bir yaşıma daha "Ya bari bu sene şanslı geçsin YA N'OLUR" diye girdim. Beklediğim herkes doğum günümü kutladı O BİLE. (Kutlayan herkese buradan çok teşekkür ediyorum.) O an iki saniyelik mutluydum. Yani şu yukarda bahsettiğim çocuk bile doğum günümü kutladı. "The level is complete", diye onay verdim. Artık doğum günümü kutladığına göre gel beni iste yoksa ben gelecem. İyi şeyler olsun diye hep bekledik. Bazı şeyler beklemeye değdi, ama bazı şeylere değmedi. Ben hiç beklediğime değdi dediğim günü hatırlamıyorum. Çocuk bana "Yemek yiyip arıyacam seni," diyor. Aramayacağını bile bile bekledim. Ama aramadı. Ertesi gün oldu yine aramadı. Ay, yıl oldu aradığınız kişiye şuan ulaşılmıyor GÖT. "Beş dakikaya ordayım," dediğim insanları hep beklettim. Çünkü bitch please beş dakikaya orda olanı da görmedim hiç. Beş dakika diyorsam, otuz dakikadır o. Sonra iyi bir iş için bekle, bekle bekle öl. Sınav sonuçları için bekle, bekle bekle geberdik gittik a*k öğretmenleri saatinde sınava girmemizi istersiniz, sonra sınav bize girdikten sonra sınav sonuçları için üç hafta bekletmesini de bilirsiniz. Ulan ne ADALETSİZ dünya Allah belamı vermesin ya çok unfair. Sınav sonuçları da 53 diye gelir. Veremedin dimi 2 puan da, 55'i tuttursaydık. Ay neyse ben Türkiye'ye ilk gittiğimde, emlakcı anlatıyor işte "Evin önünden iki tane otobüs geçiyo falan dahada yok," dedi. Bende 1 hafta boyunca o otobüsleri hep aldım eve doğru çıktım. Bir gün yağmur yağıyor delice, ben yine eve gitmek için o otobüsü bekliyorum. On dakika oldu gelmedi, yirmi dakika oldu gelmedi, otuz, kırk dakika oldu yok. Bak iyi sabrettim. Dondum soğuktan sırılsıklam oldum, dedim fak that shit taksiye binecem. Taksiye bindiğim gibi iki metre ilerde beş dakikada bir benim evin oraya çıkan minibüsleri keşfettim. ALLAH TOPUNUZUN BELASINI UÇAN ROBOTLARLA VERSİN MATERFAKERZ.

İnsan levha koyar oraya "Şurdan minibüsler seni yukarıya getiriyor" diye 1 TL'ye ben 10 TL verdim. Bazı şeylere kafam çok iyi çalışıyor da kolay şeylere hiç çalışmaz. Hazıra konarım, annemin "hep hazıra konun siz zaten," diyişine sonuna kadar arkasındayım destekliyorum valla. "Evet," diyorum. Yalan mı söyliyeyim, fena mı olur herşey önüme gelse de çalışmasak, araştırmasak? Sınav cevapları cebimize gelse, önümüze gelen ilk adam adam gibi adam olsa, aklımızda ki kişiyle evlensek de okadar stalklamasak, iş için bukadar beklemesek. Arar mı acaba diye beynimizi yemesek, beklemesek boşu boşuna direk Cennete girsek de hep para dilesem. Ay bu hikayede çok bekledim. Valla sıkıldım artık bunalıma girdim beynim patlıyo güzel şeyler olson do boklomosok ya OFFFFFFFFFFH.

Vur g•te gitsin be yeter,
Şüheda Özyar


NOT: Bence herkes işine baksın.


Bekle bekle bu hayat nereye kadar böyle gidecek Yarappim diye düşünürken ben:

bekle, beklerken, hayat, mutluluk, suhedaozyar, ohá, oha, marka, t-shirt, komik, blog, ask, sevgi, iliski


BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar
Periscope: suhedaozyar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten