Pagina's

03 april, 2015

Ismail YK sendromu

Depresyon

Niye bakmıyor, niye yazmıyor, aha şunu ayarlıyayım, şuna da yazayım da kendimi yalnız hissetmiyeyim. ISMAIL YK sendromu diye bir şey. TAM BEN. Nasıl moddan moda değişiyorum. Bi kere bela okurum, sonra seni seviyorum derim, ardından Facebookdan stalklarım sonra o çocuğu buldum diye kardeşlerimi toplar halay çekerim. Halay başı olurum sonra BOMBA ABİ BOMABOMBA.COM derim. Günlük hayatımda kullandığım konuşmalarla şarkı sözü yazarım ardından aynanın karşısına geçer, gözlük takarım çünkü bitch please it`s ŞÜŞÜ STYLE 2008.

MSN döneminden kalma adam bela okudu, o günden bugüne kadar belalıyız. İnsanların çevrim içi gidip geldiğini gördüm ben `GİT HADİ GİT` diye. Sonunda engelledim. Sonra nicklara `Nerdesin, beni unutsun demişsin?` diye bir trend vardı. Bu adam böyle gençliğimizin platonik halini anlatıyordu. Nasıl dinlerdım Allahım nasıl kırılıyorum. Bende diyorum beni niye normal insanlar bulmuyor, meğersem hep İSMAİL YK yüzünden. Adamın çıkardığı her şarkıyı ilk günden eroin gibi bağlanırdım. Melodisini 3310`uma mesaj atarak eklerdim. MP3 Çalarım full damar. Ismaik YK`dan sonra Tripkolik sonracıma sen söyle bi ara Cankan çıktı abi yıkılıyoruz. Evde aynanın karşısında kendi kendimi yiyordum, gece yatağa girerken kulaklıklarımı takar damara bağlar `Yar yar yar, vurma beni derinden` diye hüngür hüngür çocuk bana MSN`den cevap vermedi diye yerdim ya kafayı. Yerdim yani.
Şimdi burada kiminle konuşsam `Bu şehirde depresyona girmek imkansız` diyorum çünkü cidden öyle. Yalnız kalma gibi bi lüksün yok çünkü bu şehir çok güzel. Kalabalık anlıyor musun, biz lisedeyken hep beraber bir araya gelir `İkna etsem döner mi, yine beni sever mi?` diye Mustafa Güngeceyi miğdemiz bulanana kadar dinlerdik. Depresyon insanlarıydık. Yüzümüzü kapatır fotoğraf çekilirdik. Bazen tek gözümü gösterirdim saçımı yüzüme atardım. Buna MANIAKSTYLE- diye de lakap koyardım BECAUSE MOM WE LOVE BLACK.
Mesela ben çok alınganımdır. Çok gülerim, çok çok fazla gülmeyi de severim. Moralim bozulunca kendimi çirkin hissederim ama üzülürüm de çünkü gülmek bana yakıştığını her zaman bilirim, her zaman herkes de bunu bana söyler. Benim moralimi bozan insanlara çok çabuk da küserim aslında, biraz da olsa Yıldız Tilbe sendromu var gibi...
Yurt dışında solaryuma gitmeye alıştım diyeyim. Bildiğin her hafta Brad Pitt`ın gazına gelerek her defasında 20 dakika girer çıkardım. Ay kötü zart zurt diyenler de var ama bokunu çıkarmadığın sürece herşey oke. İstanbula geldim, herşey farklı işte alışmam gerekiyor derken yurt dışında gittiğim solaryum bank`ın markası nerde var diye araştırdım, buldum: NİŞANTAŞI. Abi ben gittim musmutlu buraya, kadına `Solaryuma girmek istiyorum` dedim. Bembeyaz kesildim yemin ederim ay tutulmasında millet beyazlıktan dolayı beni tutacaklar dedim, şu Candan Erçetin görünüşümden çıkmam lazım. Kaç dakika? diye sordu kadın. YİRMİ dedim mutlu mutlu. `Olmaz` dedi kadın. `Nasıl olmaz ya yirmi istiyorum`, dedim. `Yanarsınız` dedi. I WILL BURN! diyemedim. `Yanmam` dedim. `Hanım efendi max 7 dakika` dedi. DUYDUM Kİ DÜĞÜNÜN VARMIŞ SEVGİLİM`e bağladım kendimi. Gideyim o zaman ben kimim ki yedi dakika diyon. `Olmaz` dedim. `En son 10 olur` dedi kadın ... `Bizim makina çok yakar` dedi. ALLAH YAKAR! diyemedim. `Tamam ya 10 dakika` dedim bunda da pazarlık yapılıyormuş. Kabine götürüyor beni `Buyrun` dedi. Tabii girmeden önce de ben oh miss uyurum bi 20 dakika güneşin altında falan diyordum kendime gelirim. Abi kadın beni lokma gibi bir yere soktu `AL` dedi. `Bu ne ya nereye girecem ben?` dedim. `İşte şu kapıyı şurdan böyle açıyorsun`, dedi yemin ederim sıkıştım bak nefes borularıma kadar kapı girdi. BU NE YA?? Dedim tabii ben ŞOK. Ardından bir Cankan fon müziği `Yatmayacak mıyım?` diye sordum ... `Yok ayakta yanıyorsunuz` dedi kadın HAY SENİN BEN YANMANA, YANMIYOM LAN! Tavanlarım ağrıyor zaten bir de ayakta girdik yaktık kendimizi de Allah yaktırmasın yemin ederim bir de mal mal gittim solaryumu görmeden abonelik aldım. SON DEFA BİRTANEM KOLLARIMA ALAYIM.

Değişik ya cidden. En son ki sevgilim bıyığın falan çıktı dediği için `Sen misin lan İstanbul!` diyerek şehire trip attım Nişantaşında önüme gelen ilk kuaföre girdim. Kasıldım önce Allahım birine bıyığımı kaşımın ortasını aldırıcam diye niye ormanım ya niye hormonluyum diye de saydırdım bi güzel. Neyse içeri girdim `Kaş bıyık` dedim. OO efendim VAYY efendim dediler oturdum iki ip bir cımbız hop Adriana Lima. Ödemeye geldim 50 TL dedi. Bi durdum abi. ALTIN İP LE Mİ ALDIN KÖKÜNÜ MÜ KOPARAMADIN NAPTIN? dedim dedim ödedim. ONU BANA HATIRLATMAYIN BİTSİN, HAYATIMDAN ARTIK ÇEKİP GİTSİN.


İSMAİL YK SENDROMU,
Şüheda Özyar


NOT: Sevmeyi becerseydik hepimiz aşık olurduk...

Hiç biri İSMAİL YK dinlememiş???
(WE LOVE SABA TÜMER EKİBİ)

saba tumer ile oyuna geldik crew ekip acun medya tv8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten