Pagina's

13 april, 2015

Benimki

Geliyor o da biliyor (A)

Yalının her yaz Cornetto ile yaptığı şarkıları geçtim klipleri beni benden alıyor. Öyle bi yaz yaşamadık henüz yani görmedik. Magnumdan çıkan ses ile ilgi çekmeyi bıraktım hıyar yiyenleri gördüm. Onu da geçtim Cornetto`ya özendim artık. Yaz aşkım olacak da beni biri facebookdan bulacak da eve senle dönüyorsam evden senşe çıkıyrosam aklımı senle alamıyorsan aşksın. Hadi onu geçtim benimkinin geldiğini bi ben bilirim ama onun benden haberi olmaz. Beni bi ben bilirim de sen beni ne zaman bilirsin onu bilmem.

Seninki geliyor olayı çok meşhur. Mesela benim bir çok seninki var, bir tanesi bile bundan haberi yok. Benimki diyorum çocuk benim varlığımdan habersiz. Murat Boz`u görünce `Lan seninki seninki` diyorlar ama adam ne bilsin? Her zaman her şeyi platonik yaşadım. Yaşamayı da sevdim. Seninki, benimki, onunki e ebeninki yok artık diye limitliyorum. Yalın ne güzel söylemiş `Benimki geliyor, o da biliyor, kalbimi yerden yere vuruyor, ah bi gülüyor, of bi bakıyor` ...
Klipler çok hayal perest bir dünya çoğu zaman. Olmasını istediğimiz her şey kısa bir film gibi görüntüleniyor. Ama bazen de saçma. Mesela ben ve Kerem Bursin gibi. Kerem Bursin beni yaz tatilinde görecek de, beni kafasına takıp arayacak da işte sonunda kavuşacaz al Cornetto ye diyecek. Bok. En son biriyle dışarı çıktığımda sahilde yürürken `Çekirdek alayım mı?` demişti çocuk. Yaw Allahım valla buna da şükür de benim dualar nereye gidiyor onu anlıyamadım da, diye soramadım ama ÇEKİRDEK ALAYIM MI ne demek ya. Al al çıtla çıtla, al yere at bi de kirlet iyice ben toplarım.
Mesela benim her gün bi benimki vardır. Benimki dediğim herkes bana da benimsin deseydi dünya toz pembe, şimdi de Bebek`e gidelim gibi güzel olmaz mıydı? Her gittiğim mekana `Aha bu benim` diye kaparım çocuğu valla kıza niye yedirttireyim mal mıyım. Arkadaşıma da `Hadi taaam ağlama lan bu da seninki olsun` derim. Mekanın en `Bu olmamış` boy`ı en iyi arkadaşıma paslarım çünkü bitch please o benimki.
Artık benimki benimki o benim bu benim YEMİN EDİYOM BU DA BENİM nereye kadar kaç yaz geçecek aradan kaç Cornetto yiyeceğim daha mutluluğun formülünü bulmak için derken eve giderken bi Taxi`ye bindim. Sürücünün yanına geçtim oturdum, ama yorgunum yani eve gitsem de dinlensem diye çabalıyorum. Taxi`ci abi birden `Hayırdır ya bukadar yorgun görünüyorsun` diye sordu. `Ya Bursa`dan geliyorum` dedim ... `OOO SENİ ALLAH GÖNDERDİ ALLAH` diye bağırdı. Lan noluyo dedim Allah gönderdi beni de ne bu mutluluk dedim biri de normal çıkmaz kafasındayım atıcam kendimi camdan valla yeter. `Ya sana bir şey soracam` dedi ... `Buyur abi` dedim. `Bursa`da Şeytan deresi nerede?` diye sordu. HAYDAAAA. Bilmiyom dedim. `Ya ben Bursa`dan geliyorum derken tatile gittim yani` dedim. Sonra Türkçeme iyi bi küfür ettim. Ben ne diyom adam ne anlıyo. Bursa dedim adam ŞEYTAN diyo. Neyse dedim eeee nolmuş. `Ya orada bana ait bi define var dedi`. EVET EVET EVET EVLENMEYİ KABUL EDİYORUM. E adam defineeden bahsediyor, neeeee 700k`lık altın mı???? Aldatabilirsin olsun. Adam bi anlatıyo bi anlatıyo, işte üç harfliler orada adamı bekliyormuş da bi ak sakallı adam buna söylemiş bunu. Dedim adam sadete gel çarpılıcam yüzüm g*tüme dönecek. O ak sakallı bu adama ne dediyse hepsi tutmuş tamam mı. İşte taxici abi `Çocuğum zor durumda` demiş, ak sakallı okumuş trak çocuk iki haftaya superdelux bi iş bulmuş şimdi villa almış sonra taxici çocuğum evlenecek yaşta bi kısmeti yok demiş, ak sakallı okumuş iki hafta içinde Vicotrias Secret çakmasıyla sözü olmuş. Ulan ben bi uyandım. Uykuluydum uykumdan uyandım. BENİ DE OKUT, dedim taxiciye. BENİ DE BENİ DE, dedim. AL BENİ OKUSUN. BENİ BENİ. AL: Nasıl yalvar yakar, nasıl mutluyum ak sakallı okuyacak da bana ZENGİN, YAKIŞIKLI Bİ EŞ ADAYI düşecek yani garantiliyorum artık işi. Taxici bana `Ne istiyeceksin ki?` diye sordu. ZENGİN VE YAKIŞIKLI BİR EŞ, dedim. Adam bana baktı `Ne istersen kızım söyle ona, sakın çekinme, ne istersen ama` dedi. Benden mutlusu yok. Gaza geldim. Eve gittim kağıdın üzerine tüm isteklerimi yazdım. Tüm gece uyumadım. Burnu böyle olsun da boyu şöyle olsun, arabası bu olsun ama aklımda ki çocuk olursa da olsun da zengin olsun ama. Yeni yıl kutlaması gibi, artık bu hayalimde ki çocuk benimki geliyorrrr o da biliyor.

Yarın arıyor tüm dilediklerimi söylüyormuşum. Nasıl mutluyum Allahım nasıl sabahdan beri Yalın - benimki şarkısını dinliyorum. Sipariş verdim de yoldaymış gibi. Yaza kalmaz boğazda evlenirim artık sonra tüm eski sevgilierime davetiye atarım `ZENGİNİ BULDUM SİZİ FAKİR` diye de not atıcam üzerine düğünümde Cornetto dağıtıcam çünkü HE IS MINE, şu da senin olsun... aynen aynen şu varya... ıyyyh.

Kalbimi yerden yere vuruyor,
Şüheda Özyar


NOT: Arkadaşların beni görünce seninki desinler yeter.

Şimay ile Bursa`da takılıyoz


Geen opmerkingen:

Een reactie posten