Pagina's

23 mei, 2014

Canım

Canım pardon ya, o sana değildi

Kendini vazgeçilmez sanıyorlar. Ben bu dünya'da ki en çekici insanım diye düşünüyor. Ama düşünüyor. Olduğundan değil yani. Bende izliyorum hani. Ne acıyorum sana canım. Nekadar üzülüyor böyle gözlerim doluyor. Nasılda kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyorsun. YOk yani hangi hakla kendini BULUNMAZ sanıyorsun? Hayır yani sen Brad Pitt misin? 53 yaşında hala sexsy duran George Cloony mi sanıyorsun kendini? Hayır yani dün ot bugün boksun. Açık ve net. Dün görmesekte bugün bunun farkındayız. YAŞASIN TAM BAĞIMSIZ DEPRESYONDAN ÇIKAN BİZLER, YAZ GELDİ!

Musluk, yakışıklı şimdi Allah var ama sırf dış görünüş herşey değil diye öğrendim. İçi güzel diye sanıyor ama içi seni dışı beni yakardı. Dış görünüşte çocuk Champions Leage oynuyor, içe baktığında Batman Petrolspor. Cahili duyan "Hangi benzin istasyonu lan bu Petrol?" diye sorar. Bu Musluk depresyona girdi, çekti gitti. Depresyona giren beni terk ediyor lan. Ardından beni bunalıma sokup silah zoruyla Neşet Ertaş dinlettiriyorlar. Neyse gitti bitti bu Musluk, iki ay sonra tam ona yakışan Amsterdam'da ki Red street kızlarından biriyle çıktı. Güldüm bende. Şükrettim. Oh be dedim, senden kurtulacağım varmış. İyi ki gittin, bittin, çok şükür Rabbim, yo hayırlı cumalar, ikibinondört, mayıs ayı Şüşü underground.

Geçende Musluk aradan yıllar geçiyor bi baktım beni Face'den eklemiş. WhatsApp'tan block ettim, yokluğu Facebook'ta aradı. Vay dedim, giden en iyisine geri dönermiş. Face'ten ekledi ama konuşmadı. Ben plan program yapmayı sevmem ama yaparsam batırırım. Çocuk bir haftadır ekledi, konuşmadı benimle "EKLİYON BARİ KONUŞ" diyorum. Ay dedim dur Facebookta durumuma bir kalp koyayım kesin konuşur. Hı tamam, sonra bir tek o görsün hani aileden biri görürse "BU KALP KİM?" derler veya altına uzaktan akraba "Selam Şüşü, baban annen nasıllar?" diye yazar. Ulan kalbin altına yazılacak olay mı o. Sen neyin kafasındasın? Üşenmedim gittim tam ruh hastası olarak, Facebook'a kalp koydum bir de tek Musluk görsün istedim. Paylaştım, yemin ederim iki saniye sonra mesaj attı "Canım napıyorsun?". CANIM? SEN KİMSİN LAN? Sinirlendim tabii. Vay dedim Survivor'da ki Turabi kılıklı insan. Önce bırak, git, yıllar sonra utanmadan Canım de. Ulan insan kendinen utanır, kendinen. Kalp olsa ne yazar, yüreğin beş kuruş etmedikten sonra? Neyse bozmadım. Bok, dedim ona. Kalp gördün yazdın hemen. Neyse bi ara "Kalb niye?" diye yazdı. KALB B ile yazılmaz bir kere P'dir o. Kalpten bir bok anlamadığın burdan anlaşıldı. Üstüne gitmedim, başka konu açıldı o gece öyle konuştuk.
Sevinmiştim bi yandan tabii. "Ulan kalp koyduk nasılda yazdı ha" dedim. Plan işe yaradı sandım. Neyse ertesi gün oldu. Musluk konuşmadı. Okula gittim. Depresyon'a "Olm ben bi Facebook'a birşey yazayım, bir tek senin görmeni istesem, bi bakalım ne olacak" dedim. Bi baktım ZORT. Facebook'tan ileti geliyormuş "Şüşü seninle bir şey paylaştı" diye. Ay mor öttüm. Bir an Emre Aydın'ın şarkısı geldi aklıma "Burası soğuk, soğuk odalar" diye. Kendi kuyumu kendim kazmışım. Çocuk bu yüzden konuşmuş benimle. Üstüne üstelik dururumu'da beğenmişti. Bunu toparlamam gerekiyor dedim. WhatApptan engeli kaldırdım, yazdım ona "DÜN FACEBOOK SANA KALP YOLLAMIŞ, BU HAFTA İSTEMEYE GELİYOZ" dedim. Ay çocuk hemen online geldi "Ne diyon laz?" dedi. "Laz anandır, o kalbide o yolladı, benimle alakası yok," dedim hemen WhatsApptan engelledim. Facebooktan sildim.

Ona kalp yollayacağımı sandı. Hani yolladım ama o manada yollamadım yani. Gece olunca ben iyice üşütüyorum galiba. Gece bi ara kalktım bu kez buna durduk yere "Ay fenayım" yazmışım. FENA. NE ALAKA. NE TÜR BİR RUH HALİM VAR YA? ALLAHALLA. Neyse kendini ne sanıyon lan sen? Önce bırak, git, Natasha ile çık bana geri dön, sonra "canım napıyorsun?" buyur sana kalp mi? Ne görgüsüz insansın ya. Görgüsüz boz ayısı. Balon balığı, tipi Diyarbakır spor kılıklı. Allah affetsin seni ben affetmiyorum. Kapı her yerde bu arada, istediğin yerden çıkabilirsin ama gireceğin yer yok. AY FENA OLDUM, PLEASE.

Hayatıma girdiğin gibi çıktığın için, teşekkür ederim.
Şüheda Özyar


NOT: Sen vazgeçilmez değilsin, ben senden vazgeçtim.

"Canım kelimesinin anlamı ve değerini sen nerden bileceksin ki?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten