Pagina's

30 april, 2014

Yaz gelsin

Gucu gucu gucu seni

"YAZ GELSİİĞNN", diye bağıran psikopat arkadaşlarım var benim. Lan yeter bi, yeter yeter. İstesende istemesende o yaz gelecek. Yaz gelsin. Baya baya uğrasın. Bana gelsin, seninle gelsinler. Hep beraber gelelim, gidelim, gezelim. Yaz gelsin, yazlıyalım. Düşünsene bir insanın adı Yaz'mış. "YAAĞĞĞZZZZ!!"... "Ne var lan?"... "Olm seni haykıracak kadar yokluğun dibine düşmedik daha çok şükür." Yaz gelsin, sen değil, mevsimim gelsin, sen kal.

Yaz gelince insan mutlu oluyor. Kışın fena depresyona giriyorum ama yazın açılıyorum. Bu yüzden sevgilim yaz aylarında gelip kış aylarına doğru bitirmesin. Unutumam seni. Kışın gel, yazın bitireyim seni. Veya kış gel, sonsuz yazlarda sevebileyim seni. Yani beni sevmekte özgürsun. Kışın gelirsen, seni soğuk severim. Yaz gelince, olmasanda olur diyorum veya olsaydın güzel olur.
Yazın geliyor aklıma. Yaz geliyor. Güneş, deniz, kumsal. Allahım Kral Pop'ta çalan çılgılı pop şarkıları, elveda 'telefonun başında çağresiz bekliyorum' modu, hoşgeldin 'Bodruma'da gittik beraber, İstanbulda'da yaşadık' ruh hali. Sabah kalkıp denize girmeyi özledim, akşamları sahilde yürümeyi. Çay kafelerin'de çay içmeyi, okey oynamayı, ben değilde Master'in nargile içmeleri, İtalyan sodalarım veya en güzeli Uludağ gazozum. Sonra merhaba öğlen saatlerinde beni tavlamaya çalışan kıro canlar, sizleri bile özledim ve selam olsun "SİMİT 1 LİRA 1 LİRA" diyip 55 kere gidip yine gelen. Yine gidip yeniden gelen başının üzerinde Simit taşıyan çocuk. Sahilde coctail içmeyi özledim lan. İnsanları süzmeyi özledim. "Lan tipe bak tipe"... "YUUUH VÜCUDA"... "OFF ABİ. BEN DEDİM SANA TATİLE GELMEDEN ÖNCE SPOR YAPALIM DİYE"... "Niye mi?"... "Lan BOZ AYI gibi geziyorum ortada"... Neyse... "Olm su çocuk yakışıklıymış"... "Ayyy kırooo, nasılda baktı bana"... "Susadım lan"... "Su yokmu su?"... "SU lan SU?"... "OLM SUYU NEZAMAN BİTİRDİN?". Hiç yok yere kızmayı özledim. Sonuçta benide aklımı başımadan alan biri var. Aşkım lan o benim. Yazım benim, sevgilim. Ruhum, nuhum gemim. (İyiyim lan iyi iyi). Askılı giyinmeyi, şort giyinmeyi (öldükten sonra anca), dantel, don, çeyizliğimi giyinmeyi özledim. ÖZLEDİM LAN. Denizin içine girmeden "AUU".. "OOHHWW"... "LOWW"... "LAHDHGEH"... "ADHGFAKGDFJAHGCFGSH"... "ASDHGFKJHAGDKJHGSKDHGVS"... "DONDUM LAN!!!" demeyi çok özledim. Ruh halime gel. Yazarken sırıtıyorum. Kim? Ben mi? Yok lan ne kafayı yemesi. Yok. Yok. Yok lan yok. Yog olm sınır etme beni. Lan tamam tamam, yazınla kafayı bozdum, yaz ile çok ciddi düşünüyorum.

Çarşıdayım. Ağırıza diye bir arkadaşım var. Lan bir ay önce yalnızlıktan benim gibi ölecek, şimdi önümüzde ki günlerden birinde sözü olacak. Aay ağlıyacağım. Neyse hava güzel, güneş var, bir yerde oturduk. Tesadüfen yanımıza Türkiyeden 50 kişilik bir grup geldi. "Ayyy güneş"... "İzmirde olacaktık"... "Ya abi bizi bir çekermisin instagrama paylaşacağım"... dediklerini duyuyordum ve aralarından biri "Yaz gelsin abi ya"... dedi (İçim gitti). Grubun içinde ki diğer 49'lılar koro halinde "YAAAA, GELSİİİHİİNNN" dedi. (İçim gitti geldi gitti)
"Gelsin gelsin"...
"Yaaaaaaaah, yaz gelsin"...
"Yaaaah oooofhhh. Yaz gelsin yhaaaahh"...
"Offff abi ooofhhhhg"...
"Ne bok bir ülke, yaz gelsiiiiihiiinn"...
"Gelsin gelsin"...
"Geliiihiiiinn"...
"Yaaaaaahaaazzz" diyip uzatıp duruyorlar. Ulan konservatuar'da okuyup müzik notlarını yeni öğrenen öğrencilerle mi geldiniz lan tatile. Şansıma tüküreyim arkadaş, bir de arkamda oturdunuz. Sonra biri "Kızııhımm yha yaz gelecek bhu seneaah değiihil mi?" diye sordu tamam mı. Ay dedim, wannabee Kezban Hilton. Döndüm arkamı "Bu gidişle yaz gelince sana bi güneş, bir de Allah çarpar" dedim. "Yha sen Türk müsühün ki? Ne diyorsuhn yha tövbe dhe bi kere taammı?" dedi böyle ağızın büze büze. "Gelecek ablası gelecek, gucu gucu gucu seni, yerim seni ben. Gelecek üzülme" dedim. Ağırıza "Napıyon lan manyak mısın?" dedi. "Olm aynı dili konuşursam anlar beni"..."Hey gidi hey peheyy senide kaybettik ya ona yanarım" dedi.

Ben bir gucu gucu uy-dur-dum. Duma duma dum. Yaz gelsin mum. (VALLA İYİYİM.)

Kışı iki kişilik, yazı tek kişilik sevdim ben.
Şüheda Özyar


NOT: Sen bana mesafe diyorsun ama yaz bana çok yakın.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten