Pagina's

28 april, 2016

Işsiz

Face swap

Durup durup BİZ SENİNLE, BİZ SENİNLE, BİZ SENİNLE EKMEKLE TUZ GİBİ, YAZ GÜNÜNDE BUZ GİBİ, SEKİZLE DOKUZ GİBİ AYRILAMAYIIIIĞIIZZ, diyorum Allah sizi kahretmesin ya. Ayrılamayıığııız kısmınıda uzatıyorum yani, normalden kopuş. Dışardan çok işsiz mişim gibi duruyorum kanka ya niye böyle oldu gerçekten İNANMIYOĞRUM. Kanka ben telefonumla oynuyormuş gibi yapıcam sen de fotoğrafımı çek tamam mı, ama köşeden çek burnumu yan al. Bir enişte de aradığım tek özellik "Yakışıklı kankası olması". Kanka böyle dur Snapchat köpek efekt koyayım da tatlı ol biraz, şimdi de kafana çiçek takıyım dur çok işsizim. Çevremde ki herkesin ya sevgilisi var, ya bir çocukla konuşuyor ya da ilginç ilginç aktivitelerle ilgileniyorlar. Bende genel olarak "Bu hafta sonu düğün var mıydı ya?" kafası, illa birini evlendirecem yani.

Biz seninlee, biz seninleeee, biz seninle ekmekle tuz gibi yaz gününde buz gibi, sekizle dokuz gibi ayrılamayıııız... derken bile nekadar işsiz olduğum ortada. Durduk yere söylüyorum bu şarkıyı neden acaba? Neden durduk yere OLAMAZ OLAMAZ SENSİZ YARIM şarkısı hala peşimi bırakmadı. Nasıl bunalım, bir yokluk bu. İnanamıyorum dediğim zaman bile Kerimcanın taklitini yapıyorum artık yakında kız kesicem diye ödüm kopuyor. Aynanın karşısına geçip "Ablan star bebeğim," diyip de o kol hareketini yapmayacaktım işte. Snapchat'e iş başvurusuna bulunmayı düşünüyorum. Bir efekti de ben tasarlıyayım artık hepinizi göt edicem düşüncesi bile beni mutlu ediyor. En son herhangi bir görsel ile birlikte yüzünü Face Swap yapabileceğini öğrendim. İlk işim gittim google'dan Adriana Lima fotoğrafını kaydettim, yüzümü Adriana Lima ile Face Swap yaptım. Ulan ne akıllıyım yemin ederim diye diye baktım gerçekten hatun gibi hatun oldum. Göz rengim açık olabilirdi mesela dedim. Sonra gittim Angelina Jolie'nin resmini kaydettim. Tek akıllı kesin benimdir derken snapchat'de arkadaşlarıma baktım, tüm kızlar Angelina Jolie kafasını kendi kafalarına koymuş adhgkjagd. Ben kendimi işsiz sanarken tüm liste kafayı yemiş. Ha iyi dedim bi ben sıyırmadım. Herkes bi Adriana Lima olma merakı. E normal yani şimdi biz işsizler, "ulan bu kafayı nasıl güzel yapabiliriz?," derdine düşmüşüz demek ki. Anladık yaza kilo veremyeceğimizi, bari bunu deneyelim dedik. Allah var gerçekten güzel olmuştum. Şimdi fake atıp "Omgg that's me!," diyemem çünkü vücut benim, kamera benim, kan benim, damar benim desem bile kafa karının kafası, yani yine bok :'). Geçenlerde Babanem ile Face Swap yaptım. Yüz tam oturmuştu resmen tam yani. Ya ağlıyacaktım gerçekten dedim ben böyle mi olacam büyünce? Allam nolur bana Ajda Pekkan hormonları in yap yalvarırım teknoloji 20 sene sonra aşırı gelişmiş olsun. Çok işsiz hissediyorum kendimi, hatta Snapchat'da ki efektleri yüzüme kullanınca, "banada kaydı" diyorum. Ciddi olamıyorum artık yani, ders dinlerken bile sınıf arkadaşlarımı zoomlayıp efekt koyup gülüyorum yani beni bukadar üzmeyin. Yarappim bu durumlar çok "I need a boyfriend/man" başvurusu gibi. Herkes evlendi, onu boş verdim, şimdi de herkes hamile. NE ARA GARANTILEDINIZ KENDINIZI YA??? Sende doğur sende. Ohh aferin. Bravo. En son birinin nişanlısını araştırdım. Ama bu araştırmalar işsizlikle alakası yok. Bunlar gen'imizde olan birşey. Bunlar mecburiyetten yani. Normal things. Kızın yedi sülalesini buldum, hatta çocuğa sen şu tarihte şu saatlerde burdaydın dedim. E cocuk şok yani bilemedi işte tek gözüyle gördü bizi ama we are dangerouse. Hatta kızlar arasında işsizlik çok fazladır. Bunun adına stalk denilir. Gıybet'de masterlik bir planlama vardır bizde. Kuzenimin sevgilisinin kim olduğunu öğrenmek için "Bana bi yarım saat verin," diyip işsizliğime devam ettim ama sonuçlar hep Business class. Gerçekten hiç economic bir araştırma yaptığımı hatırlamam. Bi ara okadar işsizliğin içine de hobi olarak fal baktırıyordum zırt pırt Falcı Bacının anasını ağlatıyordum, günde üç kere fal baktırma limitinide kim koydu? Herkese gönderiyordum şunu gönder falan diye ama falıma bakan kişinin "biri var senden uzun" demesi şaşırtıcı değil zaten benden kısa bi hobbitler var gerizekalı hiç umudumuz da kalmadı artık. Demek sende yalansın. Hatta okadar işsizliğimin yanında çok iyi de psikolog olurdum aslında, herkese "geçer geçer," demekten dilim damağım kurudu yemin ederim ışsızlık baş vuruşunda bulunacağım. Öyle bir işsizlik ki bu, tatile gideceğim kıza bile "İyi tamam bir hafta islam hoteline, bir hafta açık hotele, bir hafta da şehir gezeriz," diyorum. Yani diyorum ki, bir hafta Mekke, bir hafta Paris, bir hafta İstanbul. Ülkece şaşkınız. En son bir çocuk gördüm Facebook'da bir çift gördü altına "Ulan böyle bir ülkede şöyle bir kız bulamadım ya deliricem" yazmış. BU DERECEDE İŞSİZİZ YANİ KAFAYI DA YEDIK ARTIK SEN DÜŞÜN. Yine bir son, halamla konuşuyorum, hiç beklenmedik bir hareketle kadın bana "Ayıralım onları," dedi, diğer halam da bana "Hoca'ya git," dedi. Lan dedim ailecek sıyırdık yemin ederim hepimizde bir işsizlik kalitesi almış başını master olup gidiyor Allah kahretmesin yaaa!!

Kuzenim benim nekadar işsiz olduğumu bile bile bana bi resim gönderdi:

"Şu adamı görünce aklına ne geliyor?" dedi;

olamaz olamaz sensiz yarim, tripkolik, ergenlik, issiz, issizlik, komik, argo, OHÁ, oha, suheda, suheda ozyar, t-shirt, tshirt, amsterdam, turkiye, istanbul, marka, fashion

Bende kör cahil atladım tabii hop "OLAMAZ OLAMAZ SENSİZ YARIM," dedim, sonra bana bi resim gönderdi işte "Bu adamı görünce içinden olamaz olamaz sensiz yarım diyorsan ergenliği zirvede yaşamışsındır," yazdı. Dedim yemin ederim gram normal bir ergenlik geçirdiysem. Hep bir bunalım bir ayrı sendromlar bir ayrı Dj Akman'ından tut Cankanlar vesaire. Demek ki ben normal değilmişim. Ergenliği zirvede yaşamak da ne demek ya. Bu kadar mı işsizdim gerçekten. Şuan durum pek farklı değil yani erkeklerke kız muhaebbeti yapıyorum yani diyorum ki okuyoz mu sürünüyoz mu belli değil. Herşey yoluna girsin diye uğraşıyorum, yol bana giriyo. Bu işsizlik hep bu yüzden. Bu tüm işsızlığımın içinde de inşAllah bütün güzel kızlar sana kanka der, başka da beddua etmicem INŞALLAH AYRILIRSIN. AMIN. (Buna herkes amin dedigine göre çocuk yakın zamanda kesin ayrılır, ya çok iyiyim lan akdjhajhdgfk)

Biz seninle,
Şüheda Özyar


NOT: Övünmek gibi olmasın, ama ben çok güzel severim.


Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar


BACK IN STOCK!  > WWW.SHOPOHA.COM


oha, OHÁ, tshirt, basic, white, beyaz, original,suhedaozyar, suheda ozyar, marka, giyim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten