Pagina's

20 april, 2016

Friendzone

Ooo Kanka

Bununla da kanka olduk. Yani diyor ki SEN BENİM ARKADAŞIMSIN BURDAN ÇIKIŞ YOK. Hayatımda gördüğüm en büyük zonedır. Zonun dibidir lan bu. Boşuna çıkmak için debelenmeyin bataklık gibi iyice çekiyor. Nasıl becerdim gerçekten masterlık. Çocuğa yazıyorum diye birden bana abi muhabbeti yaptı. Bende ki şanssızlık da bir yere kadar Allahım yani ummadık insanlara Güzin Abla oynuyorum, dert dinliyorum yani. No we are friends, diyor WHAT FRİENDS? Bana: İ don't want a relationship de, iki gün sonra bir kızla çık, konuş, takıl, flört mört demek: adilliktir, namussuzluktur, aldatılmaktır ve ibneliktir. Nasıl oluyor da yazdığım çocuğa gün gelip düğün şahitliği yapıyorum Facebookdan, üstüne üstelik Like'liyorum hiç anlamadım. Ne ara bu duruma düştüm bilmiyorum ama hep bu friendzone yüzünden Like'layan ben oldum. Öyle bir mesafe koyuyor ki lan utanmasa akrabayız diyecek.

Yazmak için konu ararken SNAPCHATTEN (suhedaozyar), bana yardımcı olan herekese teşekkür ediyorum bu arada, biri FRIENDZONE dedi. Bunu yaz dedi ama ismimi söyleme dedi, şimdi kız görürse anlamasın gibisinden. İçim acıdı. Paramparça oldum yani ciddiyim. Kız çocuğa friendzone mesafesini koydu. Bu ne demek biliyor musun? Okulda sınıfta kaldın demek, bu akşam evde yine makarna yiyeceğim demek, online statüsü artık senin için değil demek, ben ölmüşüm de ağlayanım yok yani net olarak buna bağladım olayı. Friendzone ne demek? Bizler "Bundan zarar gelmez," çocuklarıyız. Sıkıcı değiliz, güzel değiliz ama tatlıyız. Benim aradığım kişi bu diye gösterdiğin kişinin yakın arkadaşıyız. "Canımsın," kelimesiyiz biz ya da "Nasılsın?," sorusunun soru işaareti kısmıyız yani o derecede bok yolunda gidiciğiz. Biz "seni kaybetmek istemiyorum, çok değerlisin," insanlarıyız. Friendzone üyesi olarak bizde biliyoz iyi insan olduğumuzu da ne diye beni sınırlıyon anlamıyorum bayır mısın sen? Önce takıl takıl sonra "Kanka ya," de. Duvar ör yani geçmeye çalış. Bacımızdan farkı olmayan oda lambası gibidir friendzone üyesi. "Gel şimdi bundan da vazgeç," cümlesi bize çok tanıdık gelir. İçimde ona beslediğim duygular son kullanma tarihine kadar yaklaşır, soğurum. Soğurum br kere, hatta bu soğukluk tiksinti haline gelir sonra "SENMİSİN BÜYÜK BEN Mİ LAN!!," moduna girilir. Çünkü bizi çok üzdüler, ama onlar üzülme der. PLEASE DON'T TALK TO ME.
Bi ara Zort diye bir çocukla konuşuyordum. İşte baya bi zonesız. Dedim bununla evlenirim artık napiyim herkes evleniyor. Facebook istatistiklerime göre bu sene arkadaşlarımın yüzde 70%'i evlendi ve balayı fotoğraflarıyla dolu Timeline'im. AAA bu da mı evlendi diyorum, YOK ARTIK İSTEMEYE GELMİŞLER ŞUNU diyorum yani herkes bir gidici bir yolcu yani bir "Evde kaldın HAHAHAHA" der gibi gülüyor yüzüme her like. Yıldız Tilbe gibi hissediyorum kendimi "AL SANA 14 ŞUBAT" der gibi birilerine laf sokuyoz ama kime belli değil. En son evin zili çaldı, kardeşim Master kapıyı açtı 10 saniye içinde yine odama geri geldi. "Kimdi?," dedim "Düğün kartı," dedi. YA İNSAN OLARAK KİMDİ YANİ AMK DÜĞÜN KARTINI NE KARIŞTIRIYON?? Kim evleniyo lan yine? dedim, nerden bileyim ya off diye triplere girdi. Koştum aşşağa düğün kartını elime aldım "İyyy böyle düğün kartı mı olur lan," derken isimlere baktım... * DAM DAM DARADAM DAM DARADAM ... AKŞAMLAR ÇÖKÜNCE BU SENSİZ ŞEHRE....* - BU MU EVLENİYOR LANNN? diye bağırdım yani. BU KIZ BU ÜLKENİN EN SESSİZ KIZI, NE DİYE EVLENİYO BU KONUŞABİLİYO MU Kİ??? Derken bi baktım bu ayın sonunda kız bildiğin düğün inclusive kına davetiyesi göndermiş "Gelde bi oyna," der gibi. Artık düğünlerde herkese takı merasiminde "ŞÜŞÜ'DEN BİR TANE OHÁ TİŞÖRTÜ," diye takacam tam girecek. Tüm salon şokta olduğumu bi anlasın yanı artık bencede yeter.
Neyse bu Zort ile konuşuyorum ooo hiç evlenme konusu açılmadı ama kesin evleniriz bununla derken çocuk bana "Biz seninle hiç samimi değildik ki, sen öyle düşündün, ben seninle bir ilişki istemiyorum, başka kızla konuşuyorum uzun zamandır, ama sen iyi bir insansın seni kaybetmek istemiyorum gerçekten sana değer veriyorum," dedi *FRİEND ZONED*. Yağdır yağdır. Söyle çocuğum şöyle. Bizimki kalp değil zaten beton amk nolacak sanki. Aaaa başka kız mı?? Ya yerim kimmiş? Ha söylemek istemiyorsun, olsun ya kanka nolacak ben şurdan bir gideyim de öleyim az dur. Sınır dışı edildim yemin ederim, İbrahim Tatlıses bile böyle vurulmamıştı. Bunu dedin ya Zort, aniden soğudum senden yani hiç bukadar zaman konuşmadık seninle gibi tiksindim birden. Kız kalbi kırmak nedir you don't know ama friendzoneee? YOG A*INA YANİ ABART. Bence duygular beslediğin biri tarafından friendzonelamak çok koyar yani. Bir kız bir erkeği neden friendzone'ya koyar? "O kızın kalbi yeterince kırılmıştır, yorulmuştur o yüzden arkadaş olarak kalalım," ya da kız bunu düşünür "ULAN ZATEN SEVE SEVE SEN SEVERSİN, BENİM SEVDİĞİM DE BENİ SEVMEZ GERÇEKTEN STAY THERE YANİ UĞRAŞAMAM SENİNLE IYY," .. Bir erkek bir kızı neden friend zone'ya koyar? YA "Konuştuğu başka bir kız vardır" ya da GAY'DIR YANİ BUNUN BAŞKA BİR AÇIKLAMASI YOKTUR. AMA SEVİYORSANIZ SEVİYORUM DİYİN İLLA ARKADAŞ KALALIM DA NE DEMEK, SENSİN ARKADAŞ.

Aşk bize gülmedi Friendzone üyeleri. Ya Mort'la konuşuyorum, "Kanka falan napiyorsun," diyoruz bir birimize, çocuğa dönüp "NE KANKASI LAN AŞKIM DİYECEN BANA ÇÜNKÜ GALİBA SENDEN HOŞLANIYORUM AMA İKİDEBİR KANKA DEDİĞİN İÇİN FARKINA BİLE VARAMIYORUM YANİ," demek istiyorum da her defasında olmuyor işte. Bildiğim bir tek doğru olan şey var o da friendzone'ya giren herkes kesinlikle iyi insanlardır. Bizden zarar gelmez, o yüzden bize hep zarar verdiler. İyi insanları hep üzdüler yemin ederim, sonra da Zort bana video gönderiyor amk çıtayı akrabalığa doğru yükselt istiyorsan bide: "Niye üzüyorsun kendini? Sen bir tanesin, senden başkası yok arkadaşım," diye. Önce üz, sonra niye üzülüyorsun videosunu bana gönder kalbin rahatlasın. Ama Mort'dan hoşlanıyorum galiba ya neyse. Hepimiz bok yoluna gidecez ya ona üzülüyorum *KANKAZONE ON*.

EROS yardımcımız olsun,
Şüheda Özyar


NOT: Kimse sevdiğini söyleyemedi, bu yüzden hep o beni sevmiyor dedik.

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar

friendzone, kankazone, suhedaozyar, OHÁ, oha, turkiye, turkije, amsterdam, hollanda, marka, tisort

BACK IN STOCK!  > WWW.SHOPOHA.COM


oha, OHÁ, tshirt, basic, white, beyaz, original,suhedaozyar, suheda ozyar, marka, giyim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten