Pagina's

12 april, 2016

Hormon

Gençlik now a days

"Ayyy kıza bak ya cidden çok güzel," dememe kalmıyor kız 14 yasındaymış ben şu tarafa doğru yıkılıyım bi. Kylie Jenner'in 97'li ve Kendall Jenner'in 95'li olduğunu öğrendiğim günden beri hayata bile bakmıyorum yani, no see. Umut mumut hepsi gone. Nasıl oluyor da ben 13 yaşındayken en pasaklı en zort kotumla, en uyumsuz saç ve bluzumla facıya dolu yıllar geçirdim de şu an ki 13'lüler benden güzel oluyor anlamıyorum. 14 yaşındakiler benden güzel, 15 de, 16 ve 17 de, 18 de, 19 da yani ben anlamadım ben hangi taş devrinden geldim çok merak ediyorum. Hangi ailenin üyesiyim lan ben! Geçenlerde yine instagramda depresyona giriyordum, "Ayy OHÁ ya şu kadın çok güzel," dedim... bi baktım kadın dediğim fors Leylası 21 yaşındaymış. AMA ALLAHIM BAK THIS IS TOO MUCH. Kız çok güzel abi yani böyle insanları dünyadan kaldırmamız lazım bence, tüm hesapları hacklememiz lazım çünkü 21 yaşında o bacak boyu, o zayıflık, o yüzünde ki güzellik ve saç bok gibi olmuş bence sen olmamışsın cnm.

Erkekler aynı değil ama. Eskiden saçları diken gibi havaya dikerlerdi. Şimdi hepsi tarz gibi. Eskiden hepsi kotlar bi yüksek bi alçak bi şiyah tişört giyerlerdi ellerinde Dragonballz kartları, şimdi ise hepsinde Nike Tech eşofmanları. En son Türkiyede: Halı, Garaj ve Sakal full bu eşofman takımları giyindiler. Her gün. EVERY DAY. Renkli renkli böyle ama çıkarmadılar. Onlarla yattılar, onlarla kalktılar. Mesela bir gün Halı bordo eşofman takımı giyinse, ertesi gün o aynı eşfomanı Garaj giyer, akşamada Sakal onunla yatar yani böyle bir şey erkek olmak. Umursamamak gibi. Kim kaç yaşındaymış, kim napmış, kim giyinmiş diye diye biz yedik kafayı because we are strange. Var bizim kızlarda bir bozuklukta, o da çok zekadan abi we are smart yani o yüzden bizi anlamak zor. Mesela geçen Sakal bana 'sen Zırt diye birini tanıyormusun X'de oturuyor,' dedi. Hayır tanımıyorum, NİYE? diye sordum çünkü biz kızlar NİYE diye sorarız. Herşeyin nedenini öğreniriz çünkü biz meraklı değiliz sadece we are so smart herşeyin arkasında birşey yatar biliriz. Yani hikaye tam olması lazım bizde yoksa parçaları birleştirip bir hikaye kurarız çünkü şizofren değiliz (H). Neyse işte NİYE diye sordum. Öylesine dedi. NİYE, diye sordum. Boşver ya önemsiz, dedi. NİYE YA NİYE, diye sordum. Ya seni tanıyormuş işte bilmem falandan fistandan dedi. Şimdi çocuk bana bunu dedi aklımdan geçen sorular: "Benim konum nerden açıldı?, Kız sana niye benim hakkımda yazıyor? Kız sana nerden yazıyor? Kız sana NİYE yazıyor? O kız kim? Sen o kızı nerden tanıyorsun? Niye bana bu soruyu soruyorsun? Kız sana yazıyor da sen niye cevap veriyorsun?", hepsini sormadım tabii çocuğa yoksa iyice psikopat diyecek bu kız. "Ha peki sen o kızla nerden yazıştın?," diye sordum, işte şurdan dedi. "Nerden tanıyorsun?," dedim, onu da anlattı. Dedim oke şimdi: "Seninle yan yana olduğumuzda bi fotoğraf çekeriz yemekten mesela iki kişilik, sonra o fotoğrafa OHÁ (L) yazarsın, iki saniyelik snap hikayene paylaşırsın, tamam mı?," dedim. Niye diye sordu. ERKEKLER ANLAMAZ, BİZ KIZLAR ANLARIZ dedim. Yemin ederim kimse bunu anlamaz dedi. Şuan bu hikayeyi okuyan tüm kızlar neden o snap'ı paylaşmam gerektiğini anlarlar yani because we are smart girls. Biz bi şekilde karşı tarafa mesaj göndermeliyiz yani. Karşı taraf onu anlar so no problem.
Ama konu o değil şimdi, konu people on now a days. İç güzelliği bilemem ama dış görünüş olarak yarappim gerçekten eskiden ben neydim öyle yani. Geçen Garaj bir kız beğendi, ON BEŞ LAN O DAHA ON BEŞ dedim yani gerçekten o hormonlar neyin nesinden çıkıyor anlamıyorum. 13 yaşında ki kızlar bana pas atıyor resmen kendimi hiç beğenmiyorum. Kylie Jenner bile kardeşim yasında ama benden olgun ve güzel duruyor neyin hikmeti neyin bereketi gerçekten anlamadım, Kendall'ı ben 28 sandım, kız 19 YA, NINETEEN resmen ben şok. Nasıl bir şakaysa artık. En son düğündeydik. Kız kuzenim, Rus, ve ben oturuyoruz böyle, aynı masada 3 tane kız daha oturuyor. Yani üçünden biri çok çok güzeldi gerçekten. "Kaç yaşındasın?," diye sordum, bana 19 dedi. Bayılacaktım orda yani gerçekten ben bir 92'li olarak kendimi ayı gibi hissettim. Sen 19'san ben 45. Sen buysan ben neyim gerçekten hangi akvaryum balığıyım acaba. Kuzenim de bana "Güzel kızlarla aynı masada oturmaktan nefret ediyorum ya," dedi. Ya minnoşum benim gerçekten bende nefret ediyorum. O nasıl bir güzellik abi yani hatta instagram benim moralimi bozuyor. Lan 23 yaşında kız gördüm, aynı yaştayız yani, kız bi uzun bi uzun bi güzel, bi saçları var dersin ki L'oreal mi yıkıyor bunu, çocuğu da var ya dünya tatlısı işte bi fiziği var artık döndüm kıbleye doğru dedim ki "WHAT WAS WRONG WİTH ME ALLAHIM?" dedim yani bunu. "YOK YANİ BEN AĞLAYACAM DA BU KIZ NİYE GÜLSÜN?," dedim. Geçen BİM'de bir kız gördüm aynı böyleydim "Ayy kıza bak ya. Of Allahım gerçekten çok güzel. Ya gözleri, saçı, fiziği of of süper," ağlaya ağlaya eve koştum kuzenlerim gelmiş. "Kızım bir kız gördüm acayip güzeldi," dedim. Kim? diye sordular. İşte anlattım. Kuzenlerim hemen "HAA SEN BUNU DİYON," dediler kızın instagramını gösterdiler. Kız 15 YASINDAYMIŞ. Lesbian miyim lan ben. Pedofil falanda olabilirim ama YOU ARE JUST ON BEŞ YAAAA I HATE BEAUTIFUL GIRLS.

İşte anlamıyorum gerçekten su aralar baya bir takıntı yaptım. Erkeklerin profiline bakacağıma kız kesiyorum amk gerçekten var bir sorun. Kızlar daha ilgimi çekiyor, çünkü gerçekten onların çektikleri pozlar olsun tipleri hoşuma gidiyor ama bozuluyorum yani benden yaşça küçük olduklarını öğrendiğim zaman. NASIL yani. Ne içiyonuz ne yiyonuz. Gerçekten üretim hatası gibiyim yarappim bende niye yoq yani, onlarda gördüklerim bende hiç yok yani güzel kızlardan nefret ediyorum sanki benim konuştuğum çocuğu bile elimden alacak o kahpe biliyom. Abi kızlarda bi fizik var, taş gibi gerçekten ne giyseler yakışıyor. Sakal da bana "Kilo al, kilo almalısın bak kilo al," diyor. Sonra kilo alıyorum ama diğer kızları görüyorum hepsi benden güzel ve benden zayıf napıcaz ya. Yaz da geliyor napıcam yani gerçekten balina gibiyim. "Bunlar dururken beni napsın," diyorum yani çünkü ben erkek olsam bana bakmam yani. Şimdiki 14 yaşında ki kızlar kaş bile boyuyor amk oysa ben kaşın ortasında ki saçları makyaj bilirdim gerçekten MASUM ON FLEEK.

Yapamadık,
Şüheda Özyar


NOT: Bir türlü aşık olamadık...


Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar

Şimdi tabiiki de soldaki ben değilim, google'dan aldım da aynı bana benziyo lan sajdhgfkhjgfakjhsgfkjhags, bir de sağ tarafa bak. Gerçeken moralim bozuldu artık konuşamayacağım...

me, 13, vs, now, hormon, eskiden, simdi, kizlar, komik, argo, OHÁ, oha, suhedaozyar, suheda, ozyar, shopoha, t-shirt, tisort, tshirt, amsterdam, istanbul, yazar, blogger

BACK IN STOCK!  > WWW.SHOPOHA.COM


oha, OHÁ, tshirt, basic, white, beyaz, original,suhedaozyar, suheda ozyar, marka, giyim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten