14 februari, 2016

AAAAA

Ama bu nedir ya?

Hiç adaletli bi dünya olduğunu düşünmüyorum hayat hiç ama yok böyle dengesizlik. Murat Boz'un Aslı Enverle çıktığını öğrendiğim andan itibaren (YA HAAYIIIIRRRR YAA VALLA UMUT MUMUT HEPSİ GONE) hayata film izlerken araya giren reklamlar gibi hissetmeye başladım. Bi Aslı Enver şansı vereydin ya Allahım ya, only for one day yeterdi. Bi umudumuz vardı o da çölde su bizde baraj olduk. Böyle bazen AAAAA ama yok artık bu nedir ya diyorum. Kendimi bir gün böyle çok güzel hissedeğim tam o an bir kız görüyorum diyorum artık bu önceki hayatımda ben neler yanlış yaptımda yarappim bu durumlara düştüm yani. 17 yaşında ki kız karşıma yılların Adriana Liması gibi davranıyor, ben hala bıcı bıcı yaparken aşşağdan biri sıcak su açtığında ben duş alırken neden birden soğuk su akıyor diye düşüneyim. "ANNEAAĞ KAPAT ŞUNU YA," diye bağırıyım ama bu kadar adaletsiz bi dünya yemin ederim görmedim dünya güzeli.

Hem topçu, hem popçu hem oyuncu üstüne üstelik sadece sevgilisini takip ediyor. Demekki ben harbi öküzlerle konuşmuşum. Karşıma çıkan herkes benden şanssızmış. Ben umutsuz onlar benden daha umutsuz. Ya sadece sevgilisini takip ediyor demek, cool. Bu durumda hem Burak Özçivit hem Murat Boz'un sevgilisi olduğuna göre ben yine ortada kalıyorum. Tutunacak başka yakışıklı ünlüler bulmam lazım. Şuan listemde ki herkesin "sevgilisi var" imzası dolaşıyor. Murat Boz öyle seviyor ki artık yani sevgilisiyle paylaştığı fotoğrafda kız ağızını yüzünü kapatmış, donuyorum, sevgilim yanımda gözlerim gülü..... neyse daha fazla konuşamayacağım. Biz olsak "Ay olmadı, bir tane daha çekelim," deriz. Adam umursamamış, adam gibi adam sevgilisine sahip çıkmış. Hangi tarafa doğru ağlasam artık dayanamıyorum çok fazla üzerime geliyor medya. Neyse diyecek birşeyim kalmamış, Kardeşim Galasında, BURAATT diye bağırdığım ses tellerime yazık. Hiç faydasını görmedim.
AAAAA dedirten bin bir olay geçti başımdan. Çoğunlukla herşey benim düşündüğümden daha güzel ve farklı olduğu zaman. Örnek olarak benden daha güzel kızlar gördüğüm zaman kullanıyorum. Boy, desen bende yok mesela 1.60 ya varımdır ya yoğumdur. Parmaklarım bi şekil zaten kafalarına göre birden uzamamaya karar verdiler, enine doğru gidiyorlar. Tombul yani. Kalçalarım Kim Kardashian'ın kanıyla evirip çeviriyor kendini. Salıverdim yani. Nereye giderse gitsin artık umrumda değil. Öz güven denilen kelimesinin ilk iki harfi bile yok. Aynaya bakıp güzelim dediğim an fotoğraf kamerası benden nefret eder gibi görüntü veriyor. En son bir haber okumuştum, Justin Bieber instagramdan bir kız beğenmiş, kızın fotoğrafını kendi sayfasında paylaşıp "Who is this?!!," diye yağdırmış. Kız şimdi ünlü bir firmanın mankeni. Üstüne üstelik kız çocuk bakıcılığı yapıyormuş önceden ve daha bitmedi, kız 17 yasında! Tabii haberlerde okuyorum bunları, işte kızın adı Cindy Kimberly'miş. Aradım merak ettim artık. Bi baktım, kız harbi taş. Kız güzel yanı Allah bana vermemiş de diğer kimler kimler neler neler varsa vermiş. Kız bildiğin 1999'lu yani. Kıza bakıyorum, aynaya bakıyorum. Oturduğum yerde kilo aldığımı hissediyorum. Yüzüm gözüm kıllar içinde, önüm arkam yağlar içinde, sakal bıyık pas içinde, siz benim nasıl yandığımı nereden bileceksiniz? Gittikçe çirkinleşiyorum yani. O kız nedir ya. Ulan ben 17 yaşımda ki halimde Çılgın Bedişte ki Banu'yu örnek alıyordum. Hem o ne öyle yani milyonlarca takipcin var, sen gel elin Bağcılar kızını instagramına paylaş. Bana bu şans düşse çocuk "Look at this hahahahah" der, o derecede küfür yani. Instagramda dolanıyorum aşırı güzel kızlar görüyorum abi yani, vücut desen kusursuz, yüz hatları acayip, makyajları dev ve bunlar 1999'lu çoğunlukla. Geçen birini gördüm 2000 doğumlu. Ya bunlar modern insanlar ben yetişemiyorum artık. Printscreen yapıyor Kanka'ma gönderiyorum "Amk bunlar insansa ben neyim lan," diyorum. Hiç hayatımda başka işim gücüm kalmamış gibi stalklıyorum. Erkeklerden vaz geçtim yani bu devirin kızları daha çok ilgimi çekiyor. Nasıl bukadar güzel oluyonuz lan :') Gargamel fonteni gibiyim, yüzüm ayrı, götüm ayrı bi dengesizlikte. Ya hepsi de kılsız, fabrika gibiyim üretip duruyorum yemin ederim. Bi pozlar veriyorlar, diyorum Allahım azıcık ya, little little be vereydin bize? Biraz vücut, yüz güzelliği, fotoğraf kamerasının bizi sevme özelliği, şans ya, instagramda 16 yasında ki kız Chanel'den sponsorluk alıyor biz hala "Kanka bu fotoğraf olmuş mu lan söyle," tribindeyiz. Bi Neğin olamadık, köşe bucak kahrolduk mahfolduk. Ama hala bi umudum var, Arda Turan sevgililer gününde birşey paylaşmadı henüz, Allahım sen büyüksen. Ya bana bakacağından değil, kimseye yar edemiyoruz sorun orda hahahdhjgaj off.

Murat gittiği günden beri umut mumut hepsi dört köşe bucak kayboldu. Öz güvenim yerlerde sürünüyor hep bu 1999'lu 2000'li kızlar yüzünden. Sağ vurup Adriana Lima görünümlerden. AAAAA dediğim bir sürü olay var. Mesela bugün 14 şubat. Yok ya ne mucize bekleyecem. Hiç ya ben mucizelere inanmıyorum, mucize kim? Bu derecede boyutu aşıyorum. Kaç yıldır 14 şubat hakkında blog yazıyorum hala bi yanlızlık seremonisindeyim. Geçen bir kız doğum yaptı, 95'li çıktı. Bugün bi arkadaşım 98'li kızı istemeye gidiyor, ben 92'li olmama rağmen BURAK MURAT diyen bir insanım nekadar çok üzdünüz lan beni. Şuan yazarken aynaya bakıyorum da amk elli küsür yaşında iki çocukla ortada bırakılmış evi kim toplayacak bu kılları kim koparacak modundayım. Niye ben böyleyimde Aslı Envere herşeyi veriyon yarappim ya. Ne zaman etrafı camlı kaplı evimde oturup çok mutlu olacam ya, ben niye bukadar mutsuzum lan. Herkeste de bi acayip hormonlar var niye ben hala Banu gibiyim be AAAAAA YETER AMA. Instagramda 17 yasında ki kız nasıl oluyor da yılların mankeniymiş gibi duruyor da beni ezip geçiyor ya hala anlamış değilim.

BURAT yok artık,
Şüheda Özyar


NOT: Elimizde olmadığı için herşeye özendik biz.

14 şubat çiceklerim pofidikten geldi (A)

14 subat, aaaa, saskin, komik, argo, sevgili, suheda ozyar, suhedaozyar, oha, OHÁ, hikaye, justin bieber, instagram, cindy kimberly, 90, tshirt, tisort


40% SALE on the OHÁ HIGH FIVE COLLECTION @ 
WWW.SHOPOHA.COM

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar
Periscope: suhedaozyar

2 opmerkingen:

  1. Şahsen aslı enver le çıktığına ben de şaşırdım. Yuhu diyorum. Gönül yani...ne yaparsın

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Şahsen aslı enver le çıktığına ben de şaşırdım. Yuhu diyorum. Gönül yani...ne yaparsın

    BeantwoordenVerwijderen