Pagina's

01 februari, 2016

Stalk

Seviyesi

Stalklamakta zirvede olan tek varlıklar biziz galiba. Aha bakıyo bak vallaha baktı baktı, dur bakma sen dur bakma bakma Allah seni be bakma diyorum. FBI kadrosunu delirtecek deneyimlerde bulunuyoruz. Google'ı bile şaşırtacak gerçeklerin arkasına varabiliyoruz, Kankamla yaptığım iş birliğin haddi hesabı yok fiziksel geberirsin yani. Belki okulda sınavları almıyoruzdur ya da geceler boyunca uyuyamıyoruz ama BİTCH PLEASE YOU'RE TALKING TO THE WALKING DEAD. Sen ölü sanarsın ama varızdır o derecede psikopat. Saniyelerle oynarız böyle dakikalar bize çok uzun mesafe gibi gelir. Abartmayı sevmeyiz ama gerçekleri yüze vururuz yani we are dangerouse da bizi küçümsemeyeceksin işte. Tek gözle bakmayacaksın yani bizde yok yok. Bazen şu okul sınavları beynime girmiyo beyine o zaman anlayacaktım bu bölüm benlik değil diye. Hiç bir FBI'da gelip bana demiyor ki "Şüşü we want you,". Ulan istesem yedi sülaleni bile dizerim önüne de, just wait.

Bir işte başarılı olman için o işin üzerinde yıllarca tecrübeli olman gerekiyor. Şöyle bir baktığım zaman, yaklaşık 8 senedir ara sıra stalklıyorum ve şuan zirvedeyim. Ama stalk kelimesinin ne anlamına geldiğini bilmeyenlere: Stalk = birini/birşeyi araştırmak, doğruyu bulmak, yalanı yüze vurmak, rahatsız etmek amacın değil ama farkına varırsa nanay fişko. Stalk kelimesinin bir başka anlamı ise psikopat. Hepimiz bir psikopatiz, hepimizi psikopata bağlayan biri olmuştur hayatımızda. Şöyle ki stalklamak sadece kız ve erkek arasında geçmiyor. Kız ve kız arasında da çok popüler olan birşey. Mesela Hasta'nın ex nişanlısı, şuan muhtemelen yine beraberler yani kız okadar bok yemişlikten sonra namusumu aldın zart zurt ben öyle meleğim ben şöyle meleğim, Tuba, beni en son dev stalklamıştı. Fake hesaplardan takip etmeler, herşeyden printscreenlar işte Hasta'ya yollamalar "Sen bana yalan söyledin işte bilmem ne," dram üstüne dram, Yeşilçam film sahneleri tripler ne gerek var yani. Mesela ben seni hiç stalklamadım, gerek de duymadım, Hasta senin hakkında varını yoğunu anlatıyordu ben sormadan. Mesela yeni yılda beraber Parise gitmişsiniz, Hasta'da bana sırf oraya seninle beraber yatmak için gittiğini söyledi. Sende verdin kendini mesela, o dönemde hastaymışsın. Sonra çocuk kullandı seni, fort Amsterdama geldi gibi birşey. Bu stalk değil ama senin yaptıkların stalk. Çekememezlik yani, kıskançlık gibi eş anlamları var.
Ama hayatım boyunca herkesi stalklamışımdır. En son Burak ve Fahriye ayrıldı mı lan acaba diye merak ettiğimde tüm hesap ve yorumları karıştırdım. Google'da ayrılık haberlere baktım ama yok, demekki harbi adammış yani. Bir umut ayrıldılar diye belki benimle çıkar da bende ki bu şanssızlıkla bırak Burağı, Murat bile bekarken bakmaz yani. Eskiden dev stalklardım, lise'de hoşlandığım bir çocuk vardı, okula giriş, çıkış, evimin önünden geçtiği saat ve dakikasını bile biliyordum. Hayatımı kendi saatlerime göre ayarlıyacağıma çocuğun saatlerine göre ayarlıyordum. Manyak gibi her yerde bunu araştırıyordum, gram konuştuysam yemin ederim çocuğun benim varlığımdan haberi bile yoktu ama benim arkadaşlar bana "seninki," diyordu. O derecede mutluluk. En son bu çocuk bana okula yanıma gelip "Her gün beni takip ettiğinin farkındayım, korkuyorum senden," demişti. Yık yık anasını satıyım tüm dünyayı başıma yık be. O gün ölmüştüm. Stalklamanın bin bir tür çeşiti var. En son kuzenim Rus yanıma gelip, "Şüşü abla bak şu çocuğun eski sevgilisi varmış, bana bir araştırsana," demişti. Parayı devreye soksam milyonler olmuştum yemin ederim. Çocuğun bir ismi yetti, eski sevgilisinden tut o kızın kankalarına kadar bilgi verdim. Ah şu sosyal medya hesapları var ya. Gizli profil olduğunu gördüğüm zaman printscreen çakıyorum. Zoom yaparak kızın güzel olup olmadığını görmem lazım. Bazen dışarda bi güzel kızlar görüyorum "amk gargamel gibiyim ya," diyip depresyona giriyorum. Mesela bana biri asla yalan söyleyemez. Söyler tabiiki ama söyleyemez yani çünkü doğruyu bulurum. Ben Ahmetle dışardayım dersin, bir saat araştırma sonucunda café'nin ismi ve cinsiyle, arkadaşların tipinden o café'ye incheck yapan kızların profiline bakar, café'ye notumu verir bir daha gitmeyeceksin der, oturduğun masa numarasına kadar yüzüne vurur ayrılırım. Bu yüzden bir kıza yalan söylemek is not good. Lisedeyken bir çocuğun adını öğrenmek için öğretmenin sınıf dosyasını karıştırırdım. Çocuğun resmini bulana kadar araştırır bir sene boyunca ismine aşık yatardım. Manyak mıyım lan ben. Ulan sırf bu stalklarımın yüzünden arkasına vardığım doğrular yüzünden bir ara Orhan Ölmezin albümünü baştan assağa ezebere biliyordum ya. YOU'RE EX IS MY MISSION. Ya eskiden gizli numaradan arar şarkı dinletirdim be, ne üzdünüz beni. Hatta kendimi stalk konusuna okadar vermişim ki DNA'mda kesin bir bağlantı olduğunu düşünüyorum. Bir gün yine otobüsdeyim. Yanıma bir çocuk oturdu. Elinde telefon. Göz otomatikmen kayıyor ya, göz gidici yani. Kaybettik. Çocuğun ekranına gitti gözüm. "Kalbim," diye kaydettiği kızla konuşuyormuş şimdi kıskanmadım desem yalan olur. Kızın adını hemen kahpe koydum, çünkü çocuk yakışıklı. Sonra bakıyorum işte bakıyorum derken çocuk birşeyler yazmaya başladı kıza, "Sana vereyim telefonu da sen yaz istiyorsan?," diye. Ulan ilk önce anlamadım, baktım çocuğun içine girecem jeton düştü. "AY VALLAHA BAKMADIM YANİ GÖZÜM KAYDI GERÇEKTEN ALLAH AYIRMASIN SENİ KALBİNDEN YANİ GÜNAH BE," dedim zort hemen ilk durakta indim. Ya herşeyi geç çocuğa trip attım resmen. Sen git kalbinle konuş ben kimimki der gibi adhgfkahgdy hormonlarım bozuk yemin ederim be ofh.

OHÁ kızım onunla mı çıkmış? Bununla sonradan da ayrılmış, yok artık sana mı yazıyo ayyyyy arkadaşını bana yap lan n'olur hep kendine buluyon amk kuruduk be. Böyle dev bencil arkadaşlarımda var benim. Hep kendine hep yani bana yoq. Whatsapp grubların içinde dönen sohbet ve muhabbetlerden haberin olsa iki hafta içeri yatarız. Dünyanın en rezil şeyi kankanla bir café'ye gidip gözüne kestirdiğin çocuğun saniyesinde tüm hareketleri karşı tarafa aktarmak. Aha baktı, elindende telefon düşmüyo ya Allah bilir hangi kahpeyle konuşuyor ya bak bak inanmıyorum aha dönüyo kanka dönüyo ayyyyyyy lan. Lan götünü döndü, al işte. Al al dedim sana şurda oturalım diye çocuk anladı be offff. Ne acayip varlıklarız. Ama sadece kızlar değil erkeklerde stalk konusunda iyiler. Mesela okadar yağdırdım Hasta'ya, gelmiş kırk kere private araıyor beni Şüşü ne olur aç konuşalım nolur diye. Sanki bilmiyoz he he, sanki sen değilsin bu tamam ce-ne-me tamam aferin sen değilsin o ruh. Korkudan kimse anlamasın diye de Barca inceck fotoğraflarını silmişsin, kimse bilmesin seni diye. Bitch please, ben seni stalklamıyorum ama seni stalklayıp bana gelip gülenler çok var so no problem. BIZ KIZLAR BIR BIRIMIZI TANIMASAK BILE BEST FRIENDS FOR EVERIZ.

Ay pardon,
Şüheda Özyar


NOT: Güvendiğin dağlara kar yağdığı zaman da hep güneş açar unutma.

Stalk taktiklerimden biri:

suheda ozyar, suheda, OHÁ, oha, blog, tshirt, tisort,komik, stalk, stalklamak, fbi, kizlar kadin

*Pofidiğim*

40% SALE on the OHÁ HIGH FIVE COLLECTION @ 
WWW.SHOPOHA.COM

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar
Periscope: suhedaozyar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten