Pagina's

11 maart, 2016

Snap

Zilly Pera

Herşeye, herşeyden, herşeyinden, hepsinden, alll, everything, eeeeverything hakkında snap çekildiğini hiç görmedim. Olay olduğunda ilk yanına koşmak yerine "Dur dur snap vallaha snap" denildiği andan itibaren teknolojinin anasını ağlatıyorum. Çünkü bitch please iki saniye = iki saniye. Her gün snap atacak kadar güzel olsaydım yeterdi be ama o da yok. Şarjımı yiyorsun, bitiriyorsun, çocuğun yazdığını geri bile okuyamıyorum benden ne istiyorsun? Topu toplam on saniyeye dev hikaye kuruyorum, "I am now doing thisss" ... evet ... istanblueee.. now back in Holland fak ya. Canım sıkıldığında bile snapchat'ın icat etmiş olduğu yüz kısımla fantazileşmelerle profesyonel adımlar atıyorum. Herkesle dalga geçiyorum, herkese gülüyorum, herşeyi çekiyorum ama artık yeter. Yeter yani yeter, finiş.

Türkiye'ye gittim. Kankama yalvar yakar ne olur, nooolur, nolur bak yalvarıyorum artık ya discoya gidelim. Zilly Pera'ya gidelim. Kopalım nolur bak Türkçe müzik eşliğinde alma bu hevesimi bak ÖLÜMÜ GÖR LAN ARTIK YA GİDELİM dedim. Artık bugün günlerden Zilly Pera! Hayatımda eğlenebildiğim tek mekan. Beceause there is only Turkish müzik. Şüşü (L) Tükçe müzik. Çok severim bangır bangırın üzerinde kopmalara. Tüm Türkçe şarkıları bilirim, damarından tut rock'tan pop'a. Akşam oldu, Kankamın arkadaşlarını bekliyoruz. Üç tane boy. Üç tane devhasal, bi Murat Boz, bi Burak Özçivit olmasa da ben bir Fahriye Evcen. Baktım biri benim ilk okul arkadaşım: Halı, diğer ikisi: Garaj ve Sakal. Gittik bi dürüm yedik. Sakal bana: "Bana tanıdık geliyorsun da çıkaramadım," dedi. Dedim wait! Just a second. Cebimden TC kimlik fotoğrafımı gösterdim abi 10 sene önceki halimden, okadar menapozluk bir fotoğraf ki, o derecede bir evrimsen hastalık virüs varmış gibi, kaşım gözüm saçım hatta o anlam veremediğim kahkülümün orda ne işi var kafası fotoğrafını çocuğa gösterdim, çocuk hemen "AAA SENİ TANIYORUM, SEN LİSEDE KAHKAHA ATTIĞINDA TÜM OKULUN DUYDUĞU KIZSIN," dedi. Oha amk oha yani ne diyon sen. Evet haklıydı çocuk. Kahkaha attığımda decibel yükseliyişini hiç anlamamıştım. Aşırı sesli gülerdim de şimdi ufacıktan değişti biraz biraz. Çocuk benim o yetim halimi tanıdı. Allah beni kahretmesin ya. Neyse Zilly Pera'ya girdik. Masada öyle içkiler böyle redbullar, şöyle kopmacalar, böyle çarpmalar. Kankam, anlam veremediğim bir breakdance içerisinde oynamaya başladı. Eskiden Limbo dansı vardı. İki taraf belirli bir yükseklikte çubuk tutar, onun altından değmeden sırtınla böyle eğiyle eğiyle geçmeye çalışırdın. Ya hatırlayan kesin vardır. Kankama bi bakıyorum abi Limbo çubuğu en altlarda gibi bi hareketler, bi siluvetler, bi entrika tripler hiç anlamadım, dedim "Nabıyon la?," ... "Gözüme birini kestirdim kanka ona dans ediyorum," dedi adhgakdjhsfg. Neyse işte Garaj, Halı ve Kanka içtide içtiler. Sakal ile ben biraz sakiniz, iyiyiz yani. Şimdi herşeyin snapini Garaj çekiyor. Herşeyin ama, sonra ortamın o havasına kapılıp Garajın iki ay önceki doğum günü için bir şampanya açtırıyor, ama asıl olay kimse şampanya sevmiyor. Yine snap. Şarkı çalıyor, snap. Şerefe yapılıyor, snap, snap snap. Aradan saatler geçti benim Kankama birşeyler oldu. Dedim noluyo? "İyimisin lan?," dedim... "Değilim, gidelim," dedi. Gece 3 falandı galiba. Garaj "ben çıkarım onunla dışarı," dedi. Bunların ikisi dışarı çıktı. Bizde hesap girdikten sonra çıktık. Dışarı çıktık, bi baktım Kanka sarhoş, dışarda bağrıyor. Dedim, come on çorbacıya gidelim: "BEN GİTMEM, EVE GİDİCEM, ANNEMİ ÖZLEDİM," lan dedim iyikide annesini özlemiş de başka birşey demiyor. En sonunda gittik çorbacıya. Kanka hemen lavaboya gitti. Aradan bir kaç dakika geçti kız yok. Gittim yanına baktım kız kapının önünde soyunuyo "LAN NAPIYON SEN NABIYON?" dedim.. "GİR İÇERİ!," ... "Bunaldım kanka çıkar şu üstümdekileri," dedi. Soydum kızı, giyindirdim yeniden. Kız kusup kusup duruyo, neyse çıktık tuvaletten. Tam yukarı çıkıyoruz; "Gelemiyorum," dedi. "Hadi lan," dedim, "bak bana, bana bak," ... Kız tam bana bakarken LÖP gözler arkaya, hop birden üstüme 100 kilo çöktü "LAĞĞN!," diye son nefesimi tükettim boğuluyorum amk kurtarın beni. Yanımda Sakal vardı, çocuğun feleği şaştı "ya yuh ama yuh bu nedir," der gibi yardım etmeye başladı. Yemin ederim bukadar şanssızlık neyin infazı yarappim, birine bana bak dedim de gözleri arkaya kaymasından ne çıkarmam lazım??? Baktım yukardan aşşağa "ÇEKİLİN, EVET KANKA BAYILDI EVET" diye bir ses geliyor. Garaj snap çekiyor ahdgkfjahdgf. Kankama kolanya mı tutsam, Snap'a poz mı versem bilemedim. Zor bela kızı yukarı kaldırdılar. Çorbamızı içtik, dışarı çıktık. Abi bi bakıyorum, Halı ve Kanka iki taksi arası kusmaya başladılar. Garaj yine snap yapıyor. Kankama yardım edeceğime iki büklüm gülüyorum. Taksinin içinde torbacı duruma geldik, kusup kusup duruyorlar abi asdjhgfakjdhfg. Hotele zor geldik. Garaj ve Sakal, Kankamı hotel odasına taşıdılar. Taksinin içinde Halı zombi gibi oturdu. Ulan Garaj ajhdgfjahgdfah ga nog steeds kapot hard stuk om jou vallah. Garajın romantikliği tuttu, Kankamı kucağına alıp yatağa koyacaktı, ya Allah çarpsın 30 cm uzaklıkta yatak. Çocuk Kankamı tam aldı kucağına derken planking gibi kızın kafası yerde bacakları çocuğun kollarında havada uçtu. Gülmekten öldüm ya gülmekten amk taşıyamadığın kıza neyin romantikliğini yapıyon. Kızın kafası resmen yere çarptı bacakları havada uçtu yaaa AAAAH AAAAHAHAHAHAHDHGAFKJHDSGFJHGF. Keşke snap atsaydım keşke!

Kankama anlattım olayları hatırlamıyor ya, "sen nasıl bir Kankasın lan?," dedi. Olm benden daha iyisini mi bulacan iyi gününde kötü gününde de güler ağlarım ama yanındayım yani you know dedim snapları gösterdim. Gül gül geberdim. Hatta Garajın o havayla kızı kaldırıp yatağa atma çabalarını hiç bir dizide görmedim amk jshdgfjkahdgf. Battı fish yan goink bir durumla karşı karşıyaydım. Halı da Kanka'yı öyle balina gibi deniz kıyısına vurmuş gibi baygın halini gördükten sonra iyice miğdesi bulandı. Garajın dediği gibi "Zombi amk zombi valla zombi". Snapın faydası şu: 10 saniyelik bir olayı kaydedip herşeyi hatırlıyabiliyorsun. Ama Allah var yani Garaj, Halı ve Sakal so hot boys.

Kapot hard valla,
Şüheda Özyar


NOT: Yaşadıktan sonra sadece hatırlıyorsun...

Zilly Pera'dan bi görüntü:


BACK IN STOCK!  > WWW.SHOPOHA.COM


oha, OHÁ, tshirt, basic, white, beyaz, original,suhedaozyar, suheda ozyar, marka, giyim


Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten