Pagina's

08 november, 2015

Yok artık

Buna kim bakar be HAHAHAHAHA

Duâ mi edicen artık ne edeceksen et yemin ederim YOK ARTIK AMA AAAA BU NEDİR YA? Ben Facebookda kim sözlenmiş, nişanlanmış, evlenmiş fotoğraflarına bakmak için mi doğdum yani bu neyin bedduâsı? Evlenme hevesim yokken var ettiniz ulan yeter be. Kusacam artık. Bundan bi halt olmaz dediklerimin hepsinin parmağında yüzük, dilinde gençlik başımda duman, ilk aşkım ilk heyecan. Al sana al. Al ilk askmış ya kime yediriyon Allah kahretmesin. Etrafımda kimi tanıyorsam "Oo buna kim bakar be HAHAHAHAHA" diye güldüğüm 10 harfden oluşan büyük harfli gülücükler bi tarafıma monte edildi, hepsini teker teker yutuyorum. "Neeee?", ... "YOK ARTIK"... "YOQ,"... "NİŞANLANAMAZ BU," ... "LAN BUNA KİM BAKAR BE HAHAHAHA". Gül Şüşü gül. Sen git fakir fakir çocuk sana mesaj atsın diye ergen kızlar gibi hala bekle. Bekle bekle kuru sen. Afferin, yazacak o sana hala dimi HALA umudun var.

Demin bir kız gördüm nişanlanmış. Yemin ederim bu kızı her gördüğünde kimse bakmaz lan dedim çünkü ben erkek olsam ona bakmam HAHAHAHAH. Ama kıza benden önce bakıldı. Yine tüm haberleri Facebook sayesinde öğreniyorum. Etrafımda bekar genç kız kalmadı be, çoluk çocuğa bile karıştılar. Bi arkadaşımda hala yalnız, ama onunla görüşmek istemiyorum paso bunalıma giriyorum. Yok hepsi evli de bi biz kalmışız. Ama Allah ayırmasın CNM ne diyim. Bunu gördükten sonra bu hikayeyi yazmaya karar verdim. Bayadır yazmadım, sınav haftalarım vardı yine okul giydiriyodu. Yazmaya aklımı, beynimi yoramadım. Olmadı bir türlü yani o bakımdan. Şu sınav dönemi de herkes sözlenmeye yemin etmiş gibi, biri gelinlik giyinmiş, biri nişanlık, biri tuzlu kahve biri tanışma.
Son noktayı bi Düğün organizasyonu koydu. Blog yazılarımı okuyorlarmış, artık topluca mı oturuyor beni mi okuyup gülüyorlar HAHAHA ALLAHIN YALNIZI diye bilemedim. Olay şu, aaa mesaj geldi diye mesaj kutumu açtım mesaj tam olarak bu "Vurur yüze ifadesi, nişanlanda kuralım sana bir kına tanesi," ... ay ne kadar güzel dedim ya, ama mesaj bitmedi tabii devam ediyor, "Seninde evleneceğin yok ama insan bekliyor işte..." WHATTTTT? Bu organizasyon kaça patlayacak bilmiyorum ama seni tanışmaya, istemeye, söze, nişana hatta düğünüm için tutuyorum lan. Kaç yaşımda olursam olayım bu mesajı sizlere yedirttirecem. Bitmedi tabii devam ediyor "Şaka şaka, yazıların süper," bak bak organizasyona bak. Gülsemmi ağlasammı bilemedim. Sinirden mutluluk göz yaşları döktüm, ulan en azından organizasyon hazır bu da bi anonsdur, bir işaarettir Rabbim tarafından o biliyor dedim yani. O dereceden de umutsuzum yani. Ümitlerim tükendi, çünkü ne Ümit var, ne Hasan var lan Hüseyin ismine bile razıyım da artık ne olacaksa olsun. Yemin ederim ben böyle aman sevgilim olsun da, yok evleneyim artık diyen bir kız değildim. Ama ne bileyim bakıyorum ben mutluluk pozları vermem gerektiği yerde kız benden mutlu. Zafere giden yolda çekilen çile miyim ben amk niye hepsi çok mutlu. Biz hala bekliyelim. Ama yaz be bana insanfsızın oğlu ya, okumadığım duâ kalmadı, dinlemediğim Hakan Altun, Orhan Ölmez şarkısı kalmadı bana beklemekten, olmayan ama var olmuş gibi de bitmiş aramız bozulmuş gibi aşk açısından da bahsettirtme. Çok kısa birşey anlatıcam şimdi.
İşteyim, sevgilisinden yeni ayrılan kız arkadaşım var benim. Yeni derken yarım sene falan oluyor. Kız yedi yıldır bu çocukla çıktı, sonunda ayrıldı. Neyse şimdi bu yalnız oluyor benim sözlüğüme göre. Çalışıyorum, kız yanıma geldi "Şüşü çok yalnızız lan," dedi. Direk ama, paso fors bunu söyledi. Yaw bekle bekle anasını satıyım be, ulan mıgnatıs mıyım ben niye yalnızlığınıza beni de dahil ediyorsunuz anlamadım. "Napıyım be," dedim. Kız devam etti, "Böyle yalnızım da şöyle yalnızım, yaw yalnızlık çok kötü, kimseyle konuşmuyorum, etrafda yakışıklı yokmuş gibi, zenginlerde ortalıklardan kayboldu, cidden yalnızım be kimse konuşmuyor, yani olmuyor, yüzüm gülmüyor," susmuyor ama. Araya girdim "Yeter kızım, işteyiz ya ne bu Orhan Ölmezin besteleri gibi söyleniyon," dedim. Insan olarak gelin bana ya yeter yemin ederim.

Bukadar yalnızlık iyi değil. Ki aslında kız yedi sene boyunca yalnız kalmamış. Yedi sene beraberlik de ne demek? Seven years ya, bukadar sevmeyi de az gördünüz. Çocukluğundan beri çıkıyor demek. Ben ne ayrılıklar çektim hepsinin üstesinden Hakan Altun, Orhan Ölmez'le geldim. Ama en son bi rüya gördüm. Çocukla pek konuşmuyoruz ama hevesle gittim çocuğa yine de "Seni rüyamda gördüm," dedim ama guess what? NO ANSWER. Çocuk açık açık "Anca rüyanda canım hahahaha bye" demek istedi. Hahahaha sensin göt.

CNM,
Şüheda Özyar


NOT: Sana cümle kurmadan önce nekadar çok düşündüğümü bilseydin keşke...

"O kızı kim alır lan HAHAHAHAHA" cümlesinde ki kız nişanlandı haberin olsun;

yok artik, nisanlandi, evlendi, sozlendi, mutlu, ask, huzur, para, suheda ozyar, ohá, oha, marka, amsterdam, istanbul, tshirt, tisort

BU ARADA:
WWW.SHOPOHA.COM 'dan T-SHIRTLARINIZA SAHİP OLUN!

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar
Periscope: suhedaozyar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten